eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Remont ul. Spyry i ul. Kadłubowej w Bieruniu - etap I remont ul. Spyry

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Bieruń: Remont ul. Spyry i ul. Kadłubowej w Bieruniu - etap I remont ul. Spyry
Numer ogłoszenia: 351912 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162423 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Spyry i ul. Kadłubowej w Bieruniu - etap I remont ul. Spyry.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Remont ul. Spyry i ul. Kadłubowej w Bieruniu - etap I remont ul. Spyry. Remont ul. Spyry w Bieruniu dot. odcinka długości 140 m i szerokości jezdni 6,7 m. A. Zakres rzeczowy zamówienia określono w przedmiarze robót i obejmuje w szczególności : 1) rozbiórkę nawierzchni bitumicznej; 2) wymianę nawierzchni chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm na kostkę betonową 8 cm; 3) wymianę krawężników drogowych 15x30 cm na ławie betonowej; 4) ułożenie obrzeży o wymiarach 20x6 cm; 5) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 6) korytowanie na głębokość 40 cm; 7) wykonanie podbudowy z tłucznia o łącznej grub. 27 cm; 8) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej; 9) wywóz gruzu i gruntu z korytowania; 10) regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, dla włazów kanałowych, kratek ściekowych oraz studni telekomunikacyjnej. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV : 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic B. Zakres zamówienia obejmuje również : 1) Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń projektu organizacji ruchu (1 egz. zatwierdzonego projektu należy przekazać zamawiającemu przed odbiorem oznakowania). 2) Prawidłowe oznakowanie miejsca robót wg w/w projektów tymczasowej organizacji ruchu, który musi opracować wykonawca robót oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa na chodnikach i przyległych drogach, w okresie ich wykonywania. 3) Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. 4) Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. 5) Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego. 6) Oznakowanie dojść do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 7) Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 7) Składowanie materiałów rozbiórkowych. 8) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z remontowanymi ciągami pieszymi , którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 9) Zagospodarowanie i ochrona placu budowy. 10) Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), nie ujętych w przedmiarze robót. C. Informacje uzupełniające W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów STWiORB . Jeżeli w STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje: zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, tj. remont ul. Kadłubowej przyległej do ul. Spyry, w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót z zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania przez zamawiającego dodatkowych środków na finansowanie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV : 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVUM INVEST SILESIA Sp. z o.o. Sp. K., ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154471,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139961,56

  • Oferta z najniższą ceną: 139961,56 / Oferta z najwyższą ceną: 224706,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.