eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potrzebowice › Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Potrzebowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Potrzebowice: Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Potrzebowice
Numer ogłoszenia: 351892 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Potrzebowice , Potrzebowice 1, 64-730 Potrzebowice, woj. wielkopolskie, tel. 067 2561038, faks 067 2452492.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/potrzebowice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Potrzebowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Potrzebowice, dostawa obejmuje 12 szt. komputerów przenośnych - rejestratorów z systemem operacyjnym kompatybilnym z aplikacjami leśnymi, przeznaczonych do pracy w terenie wraz z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym oraz obsługą serwisową, jak również dostawa stacji dokujących w ilości 12 szt. i stacji dokującej dla nadleśnictwa: 1 szt. Szczegółowy opis wymagań technicznych dostawy określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.50.00 - Urządzenia do komputerów zminiaturyzowanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 1500 złotych, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: - Bank Spółdzielczy w Wieleniu nr rachunku: 77 8960 0003 0000 1166 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium nazabezpieczenie oferty przetargowej - Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Potrzebowice. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego przez SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. Z treści w w dokumentów powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 45 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 19.10.2009r. do godziny 9:00, 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminuzwiązania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. przedsiębiorcy składający ofertę wspólną przedstawia do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym, 3. posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie kadra wykonawcza posiada kwalifikacje niezbędne do wykonania prac związanych z realizacją zamówienia, 4. posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia, w tym względzie: 4.1. wykażą i udokumentują wykonanie (referencje, opinie, listy polecające) w okresie ostatnich 3 lat min. trzech dostaw o podobnym charakterze, zakresie i wartości, jakie obejmuje zamówienie, 4.2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania dostaw, 5. nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. udzielą rękojmi za wady dostarczonego sprzętu licząc od daty zakończenia dostawy, 7. niezależnie od udzielonej rękojmi za wady dostarczonego sprzętu, udzielą gwarancji jakości licząc od daty zakończenia dostawy, 8. posiadają ubezpieczenie działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji dostawy, 9. zamówienie wykonają w terminie, jak określono w rozdz. 7, 10. złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełniania wymienionych wymagań zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących dokumentów: a) Wypełniony załącznik nr 2- Formularz ofertowy Wykonawcy; b) Wypełniony załącznik nr 3- Formularz cenowy; c) Dane techniczne oferowanego sprzętu. d) Kopia dowodu wniesienia wadium. e) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993r. poz. 211 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do widomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca powinien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych dokumentów oferty. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale 8, Zamawiający wymaga przygotowania następujących oświadczeń i dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. c) Spółki cywilne- umowa spółki. d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłatoraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organuwystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. f) Oświadczenie czy w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. g) Wypełnione następujące załączniki: nr 4- oświadczenie w trybie art. 22 Pzp, nr 5- oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 Pzp, nr 6- wykaz zrealizowanych podobnych dostaw, nr 7- Karta gwarancyjna. h) Opinie Zamawiających, u których Wykonawca wykonywał dostawy o zakresie zbliżonym do zamówienia, a które wymieniono w wykazie- zał. nr 6. Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: Po wyborze Wykonawcy w przeddzień podpisania umowy Zamawiający może poprosić Wykonawcę o przedłożenie oryginałów dokumentów potwierdzających wymagania zawarte w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/potrzebowice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Potrzebowice, Potrzebowice 1, 64-730 Wieleń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Potrzebowice, Potrzebowice 1, 64-730 Wieleń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.