eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Piotrków Trybunalski: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 351838 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292334 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Słowackiego 5, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 0-44 6494201, 6494204, faks 0446496435.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, dla potrzeb Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego, zawiera załącznik nr 4 do SIWZ tj. wykaz materiałów eksploatacyjnych. 1) Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowane przez producenta urządzenia. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części w skład innych materiałów. 2) Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego przy ul. Słowackiego 5, na własny koszt, w godz. 7:30- 15:30 od poniedziałku do piątku. Odbiór jakościowo - ilościowy przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w obecności upoważnionego pracownika Wykonawcy i Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia materiałów eksploatacyjnych kurierem / pocztą. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wniesienie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3) Dostarczone materiały muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne itp.) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszystkimi zabezpieczeniami, stosowanymi przez producentów, np. hologramy. 4) Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne, licząc od daty dostawy i podpisania bez uwag protokołu odbioru. 5) Materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 4 miesiące przed datą dostawy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego odbioru kaset po zużytych tonerach w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego (faksem lub e-mailem). Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu dokument potwierdzający odbiór kaset po zużytych tonerach. 7) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości, oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego. 8) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 9) Jeżeli w trakcie umowy, Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek i faksów, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 10) Przedmiot zamówienia zostanie w całości dostarczony do siedziby Zamawiającego. Nie przewiduje się wprowadzenia płatności częściowych. 11) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu biurowego powstałe w wyniku zastosowania dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych, w przypadku jeżeli producent lub dostawca sprzętu biurowego odmówią bezpłatnej naprawy tego urządzenia. W takim przypadku Zamawiający ma prawo dokonać naprawy sprzętu na koszt Wykonawcy po uprzednim powiadomieniu go na piśmie o zamiarze dokonania takiej naprawy. W przypadku trwałego uszkodzenia sprzętu biurowego, braku możliwości jego naprawy lub jej nieopłacalności, Wykonawca ponosi koszty zakupu nowego urządzenia takiego samego lub równoważnego do uszkodzonego, lub zwróci równowartość zakupu takiego urządzenia Zamawiającemu, na podstawie noty księgowej. Kod CPV: 30125110-5 Tonery do drukarek/ faksów 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. 6. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 9.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 9.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 9.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Laser 1 BIS, Ul. Zielińskiego 62/54, 53-534 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24975,16

  • Oferta z najniższą ceną: 22970,31 / Oferta z najwyższą ceną: 133723,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.