eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-25

Ogłoszenie nr 351827 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.

Radom:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333074-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 670897379, ul. 11 Listopada  37/59, 26-600  Radom, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 483453103, faks 483452002, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.mazwiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

61/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie zadania, zaprojektuj i wybuduj zadanie pn. "Zmiana kotłowni olejowej na węzeł cieplny, remont instalacji c.o., wymiana grzejników oraz montaż termostatów w budynku KPP w Lipsku przy ul. Spacerowej 31 A" Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) CPV - 45111200 - 0 - Roboty ziemne przy budowie sieci cieplnych preizolowanych, CPV - 45231000 - 5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, Klasa 45.33 - Wykonanie instalacji cieplnych, wodnych, wentylacyjnych i gazowych, CPV - 45320000 - 6 - Roboty izolacyjne, CPV - 45331000 - 6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, Klasa 45.31. Roboty związane z montażem instalacji elektrycznych i osprzętu: CPV 45310000 - 3 - Roboty instalacyjne elektryczne, CPV - 71321200 - 6- Usługi projektowania systemów grzewczych. OPIS TECHNICZNY 3.1. Podstawa opracowania opisu przedmiotu zamówienia ? Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, nr poz. 1129 ), ? Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz. U. z 2015r. poz.1422), ? Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 z późn.zm. ), ? inne polskie i europejskie przepisy szczególne i zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym oraz procesem projektowania instalacji cieplnych. 3.2. Zakres robót Przedmiot zamówienia obejmuje: ? uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, o ile w trakcie realizacji zadania staną się one niezbędne, 1.) opracowanie dokumentacji projektowej: projekty budowlano-wykonawcze przyłącza c.o., zmiany kotłowni olejowej na węzeł cieplny, elektryczne i AKPiA - 3 egz. , 2.) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - wszystkich branż 3 egz., 3.) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich 2 egz. 4.) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 2 egz. 5.) wersja elektroniczna dokumentacji projektowej na płycie CD 2 egz , przedmiary i kosztorysy w pliku ATH lub KST, w wersji edytowalnej, 6.) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. w tym decyzji o pozwoleniu na budowę jeśli takie będzie wymagane, 7.) przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej instalacji Zamawiającemu w 2 egz. w wersji papierowej i w 2 egz. w wersji elektronicznej, 3.3. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia spełniając w szczególności wymagania: ? ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz.290 ) oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy, ? innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz przepisów europejskich, ? Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz. U. z 2015r. poz.1422) 1. Organizacja robót musi być prowadzona w sposób jak najmniej uciążliwy dla Zamawiającego. 2. Wszystkie szkody powstałe z winy wykonawcy w trakcie realizacji niniejszego zadania wykonawca jest zobowiązany usunąć na własny koszt. 3. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w siedzibie zamawiającego dla personelu technicznego w zakresie eksploatacji, obsługi instalacji solarnej oraz przekaże pełną dokumentację powykonawczą instalacji solarnej zamawiającemu. 4. Zamawiający informuje, że interesuje go przede wszystkim wysoki poziom techniczny i wykończeniowy instalacji i jest zainteresowany najniższą ceną wykonawstwa, z warunkiem spełnienia wszystkich wymagań funkcjonalno-użytkowych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do serwisowania instalacji w okresie gwarancji i wykonywania corocznych przeglądów zamontowanego zestawu wymiennikowego, w tym na 14 dni przed jej zakończeniem z udziałem Zamawiającego. 3.4. Wymagania dot. Zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy pzp. 1.) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników wykonujących prace fizyczne, w całym okres realizacji zamówienia na czas zapotrzebowania wykonywania prac przez fachowców w poszczególnych branżach. 2.) Zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 1 nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji umowy i najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania czynności przez daną osobę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ten fakt w postaci kopii umów o pracę. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody od tych osób na przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji umowy. 3.) Wykonawca w terminie do dnia 15 każdego miesiąca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, ewidencję czasu pracy osób zatrudnionych, o których mowa w ust 1, za miesiąc poprzedni, ze wskazaniem czynności przez nie wykonywanych, indywidualnie w odniesieniu do każdej z tych osób wraz z dokumentami dotyczącymi ewentualnych zmian w zatrudnieniu. 4.) Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 15 dni licząc od dnia tego wezwania przedłożyć dokumenty, o których mowa ust. 3. 5.) Obowiązek zatrudnienia osób, o którym mowa w ust.1 zostanie spełniony również poprzez zatrudnienie już wcześniej, przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe zamówienie. 6.) Zapłata wynagrodzenia dla osób wymienionych w ust. 1 odbywać się będzie w systemie miesięcznym. 7.) Zobowiązanie Wykonawcy do zatrudnienia osób na zasadach, o których mowa w ust.1, w terminie, o którym mowa w ust. 2 dotyczy również faktycznie zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia podwykonawców. W tym przypadku zapisy umów Wykonawcy z podwykonawcami muszą regulować kwestię zatrudnienia osób analogicznie jak umowa Wykonawcy z Zamawiającym, by bezwzględnie umożliwić Wykonawcy realizację obowiązku przedłożenia dokumentów, o których mowa w ust. 2, ust.3, ust.4. Niespełnienie w tych okolicznościach wymienionych wymagań umów o podwykonawstwo pociągnie za sobą zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 8.) Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach określonych w ust. 1 i ust.2 osób do wykonywania czynności wskazanych w ust.1, jest równoznaczne ze spełnieniem przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia tych osób, określonego w ust.1 jedynie w odniesieniu do zakresu objętego umową o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 9.) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku określonego w ust. 1 przez okres co najmniej 30 dni Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację przedmiotu zamówienia do czasu, w którym Wykonawca lub Podwykonawca skieruje do wykonywania zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 10.) W przypadku zwłoki Wykonawcy w wywiązaniu się z obowiązku dostarczenia dokumentów, o których mowa w ust.2 lub ust.3 lub ust. 4, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 300,00 zł za każdy dzień zwłoki, licząc od terminu określonego odpowiednio w ust.2 lub ust.3 lub ust. 4. 11.) Zamawiający może odstąpić od umowy w następujących przypadkach : a) Wykonawca przez okres co najmniej 2 miesięcy nie będzie wypełniał obowiązków wskazanych w ust.1 i 2, b) Wykonawca uchyla się od wypełnienia choćby jednego z obowiązków określonych w ust.3 lub ust.4 . 12.) Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej wraz z podaniem uzasadnienia. 13.) W każdym przypadku, odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 30 dni kalendarzowych od powzięcia przez stronę dokonującą odstąpienia wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie . 3.5. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela zamawiającemu minimum 5 lat gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. 3.6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45231000-5, 45320000-6, 45331000-6, 45310000-3, 71321200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT168893.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Technicznych Energetyki Cieplnej ZUTEC spółka zoo,  ,  ul.Żelazna 9,  26-612,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: W pkt. IV.2 Całkowita wartość zamówienia - została podana kwota szacunkowa.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.