eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń szkolnych i mieszkalnych w budynku szkoły zlokalizowanej na działce nr 469 w Buczu Gmina Brzesko na przedszkole jednooddziałowe wraz z infrastrukturą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Brzesko: Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń szkolnych i mieszkalnych w budynku szkoły zlokalizowanej na działce nr 469 w Buczu Gmina Brzesko na przedszkole jednooddziałowe wraz z infrastrukturą
Numer ogłoszenia: 35179 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń szkolnych i mieszkalnych w budynku szkoły zlokalizowanej na działce nr 469 w Buczu Gmina Brzesko na przedszkole jednooddziałowe wraz z infrastrukturą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera :projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do SIWZ. Dane techniczne budynku Długość /max/ 31,93 m - Szerokość /max/ 13,74 m - Wysokość 10,05 m - Powierzchnia zabudowy - 431,16 m2 - Powierzchnia użytkowa 338,12 m2 - Kubatura 3238,60 m3. Opis robót budowlanych: 1. Roboty rozbiórkowe demontaż stolarki okiennej i drzwiowej demontaż instalacji c.o., wod-kan wyburzenie ścian działowych wewnętrznych wg. rysunków rzutów zbicie tynków,zerwanie podłóg rozebranie wylewek 2. Stopy, ściany fundamentowe dla podjazdu wylewane na mokro z betonu B15 o wym. 40 x 40 cm, , ściany fundamentów pod przebudowywane schody gr 25 cm i 30 cm wylewane z betonu j.w, posadowiono 1,00 poniżej istniejącego poziomu terenu. Pod ścianki działowe wykonać belki żelbetowe o wym. 25 x 40 wyrównane górą ze ślepą wylewką z betonu B15 zbrojone 3. Ściany wewnętrzne z pustaków ceramicznych MAX gr. 29cm, na zaprawie cementowo wapiennej marki M3. Ścianki działowe z cegły kratówki gr. 12cm na zaprawie cementowo -wapiennej marki M3 4. Sufit z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5mm przymocowanych do rusztu stalowego wys. 5,0cm mocowanego do belek konstrukcyjnych stropu. 5. Kominy - istniejące murowane przewody sprawdzić pod względem drożności i szczelności, przed ich podłączeniem do pokazanych na rysunkach pomieszczeń, projektowane /nowe/ wentylacje z rur z podwójnym płaszczem /ocieplone/ wyprowadzić ponad dach 6. Podciąg - stalowy /N3/ wykonać wg. projektu konstrukcji 7. Schody - zewnętrzne żelbetowe zbrojone 8.Nadproża - belki stalowe /N1, N2/ wg. projektu konstrukcji oraz żelbetowe L19 9. Tynki wewnętrzne kategorii III cementowo-wapienne; uzupełnienie na istniejących ścianach ok. 70% oraz nowe na projektowanych ściankach działowych, zewnętrzne naprawa i uzupełnienie w 50% 10. Izolacja pozioma 1 x papa na lepiku na ślepej wylewce oraz stropie piwnic 11. Posadzki - wykonać zgodnie z opisem na poszczególnych rysunkach. Zamiennie można zastosować inne materiały, to jest posadzki gładkie, nienasiąkliwe, łatwo-zmywalne i nie śliskie. 12. Wykończenie - w pomieszczeniu kuchni, zmywalni, magazynach, pomieszczeniu obróbki wstępnej, w pomieszczeniu przechowywania i wyparzania jaj, szatniowo -socjalnym /nr 3 i nr 16/ oraz pomieszczeniu porządkowym /nr 19/ należy powierzchnię ścian do wysokości min. 2m wykonać z materiałów nieprzepuszczalnych, nienasiąkliwych, zmywalnych i nietoksycznych - projektuje się płytki ceramiczne. W projektowanych pomieszczeniach sanitarnych i WC /nr 11 i 15/ ściany wykończyć do pełnej wysokości z materiałów j.w, w pomieszczeniach dla dzieci tj. szatnie /nr 8 i nr 9/, sala edukacyjna /nr 10/, pomieszczenie przechowywania leżaków /nr 12/ oraz jadalnia /nr 13/ - ściany do wysokości 2 m należy wykonać z materiału łatwo zmywalnego - typu emulsja zmywalna, farba winylowa - łatwe do utrzymania w czystości. 13. Drzwi zewnętrzne i okna - okna-PCV o max współczynniku -U = 1,1 W/m2xK, drzwi zewnętrzne-aluminiowe, wewnętrzne drewniane. 14. Parapety - pcv 15. Zadaszenia podestów schodów - konstrukcja stalowa zamocowana w ścianie zewnętrznej budynku pokryta leksanem gr.8 mm 16. Podjazd dla niepełnosprawnych - wykonany w konstrukcji stalowej wg. projektu konstrukcji, usytuowany przy schodach wejściowych do szkoły nawiązany położeniem do istniejącego zagospodarowania terenu (wyasfaltowany plac, istniejący zieleniec) 17. Instalacje wewnętrzne- wod.kan, c.c.w., p.poż. gazowa, c.o., wentylacja mechaniczna i grawitacyjna , instalacja elektryczna 18. Przyłącza - wodociągowy, przyłącz kanalizacyjny + zbiornik na ścieki V = 9,5 m3 W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany jest również do wyposażenia kuchni w meble i urządzenia kuchenne wg. zestawienia ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 3000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN ) zgodnie z art. 45 upzp oraz ust 8 SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 5) a w szczególności : a) złożą pisemną ofertę wraz z kosztorysem ofertowym b) mają zarejestrowaną i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robót budowlanych, działalność jest ubezpieczona od OC oraz nie figurują w KRK za przestępstwa o których mowa w art. 24 ust.1, p. 4-9 ustawy pzp c) posiadają następujące doświadczenie - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy , to w tym okresie wykonali roboty odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zrealizowali jedno zamówienie obejmujące wykonanie modernizacji lub budowy obiektu budowlanego o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m2. d) mają do dyspozycji : kierownika budowy posiadającego stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane e) złożą wszystkie załączniki i oświadczenia wymienione w pkt 6 nin. Specyfikacji f) wniosą wadium w wymaganej wysokości w określonym terminie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność- przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia przez dostawców lub wykonawców warunków, o których mowa w SIWZ, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 7 do SIWZ 2) Wypełniony kosztorys ofertowy z formularzem cenowym - zał. nr 11 SIWZ 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 4) Oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 5) Oświadczenie uzupełniające w zależności od statusu prawnego wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ, 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy , to w tym okresie odpowiadających rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzający spełnienie warunku o którym mowa w pkt.5 ust. 5)c) SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg. wzoru zał. nr 9 SIWZ. 9) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez każdego z nich czynności - wg. wzoru zał. nr 10 SIWZ 9a) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 9, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował . 10) Dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy, - wymieniony w /Wykazie osób/- zał. nr 10 SIWZ posiada wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.z 2006r. Nr 156,poz.1118 z.p. zm) w szczególności : - decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych - wpis do właściwej organizacji samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczenie 11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12) Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13) Dowód wpłaty wadium Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości / ważne 6 m-cy /; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie/ ważne 6 m-cy /; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 oraz w § 1 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 32-800 Brzesko ul.Głowackiego 51. p. nr 110 tel. 0-14 68 63 100 w. 138 w dniach pracyw godz. od 7:30 do 15:30 e-mail; ek.inwest@brzesko.pl - cena SIWZ 100,00zł. brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 32-800 Brzesko ul.Głowackiego 51. p. nr 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany; a) Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części robót budowlanych, dostaw lub usług, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, które ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, - zgoda obu stron umowy oraz projektanta - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, b) Obniżenie wartości umowy w przypadku robót budowlanych zamiennych wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obu stron umowy oraz projektanta - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, W obu powyższych przypadkach opisanych w pkt 3 a i 3 b obniżenie wartości umowy nastąpi w rozliczeniu faktury końcowej. c) Wykonanie robót budowlanych zamiennych w oparciu o ceny wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu lepszych materiałów, - zgoda obu stron umowy oraz projektanta, - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.