To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-23
Poznań: Świadczenie usług gastronomicznych dla członków komisji egzaminacyjnych oraz uczestników szkoleń operatorów numerów alarmowych (ONA) organizowanych przez Centrum Powiadamiania Ratunkowego ul. Wiśniowa 13a w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 351790 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334980 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług gastronomicznych dla członków komisji egzaminacyjnych oraz uczestników szkoleń operatorów numerów alarmowych (ONA) organizowanych przez Centrum Powiadamiania Ratunkowego ul. Wiśniowa 13a w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych dla członków komisji egzaminacyjnych oraz uczestników szkoleń operatorów numerów alarmowych (ONA) organizowanych przez Centrum Powiadamiania Ratunkowego (CPR) ul. Wiśniowa 13a w Poznaniu. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić usługę gastronomiczną (przygotowanie i podanie śniadań, obiadów, kolacji - we własnej siedzibie, w odległości od siedziby CPR określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - odległość nie może być większa niż 1000 m trasą pieszą) i usługę cateringową (przygotowanie i dostarczenie serwisu kawowego do siedziby CPR). Zamawiający przewiduje szkolenia dla grup od 10 do 40 osób w grupie, w cyklach 1, 3 lub 5 dniowych. 3. Zamawiający przewiduje maksymalnie 4905 jednodniowych zestawów żywieniowych (jeden zestaw rozumiany jako: śniadanie, serwis kawowy, obiad, kolacja dla 1 osoby dziennie). Zamawiający zastrzega, że liczba zestawów może ulec zmianie (zmniejszeniu). 4. Usługa będzie realizowana sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje zrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 5. Proponowany opis menu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 6. W ramach zapewnienia usługi cateringowej, Wykonawca winien dostarczyć termosy z kawą, herbatą, a także dokonać ich odbioru z siedziby CPR. 7. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: a) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewni, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia, zatrudniona była na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 §1 i art. 25 §1 Kodeksu pracy, tj. Dz. U z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), minimum jedna osoba realizująca zamówienie, b) w przypadku zatrudniania przy realizacji zamówienia nowej osoby w trybie, o którym mowa w lit. a), zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 7 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby, w trybie, o którym mowa w lit. a), c) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia, d) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia i na jego czas jednej osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień niezatrudnienia osoby, liczonych od dnia następnego po terminach wskazanych w lit. b), chyba, że Wykonawca wykaże, że niezatrudnienie osoby na umowę o pracę nie nastąpiło z przyczyn leżących po jego stronie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNIESZKA LIS KASIL PRZEDIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
AGNIESZKA LIS KASIL PRZEDIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
- Piotr Matera Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, ul. Jugosłowiańska 48A/32, 60-149 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190842,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 206010,00
Oferta z najniższą ceną: 206010,00 / Oferta z najwyższą ceną: 206010,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych, drobiu i wędlin drobiowych
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu w ramach zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej".
- Instalacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 434 (obwodnica Kórnika) z drogą gminną (ul. Śremska)
- Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału AiIT oraz Bloku Operacyjnego
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów
- Organizacja pobytu letniego dla maksymalnie 50 dzieci z rodzin zastępczych zawodowych oraz z rodzinnych domów dziecka w 2024 roku.
- Zorganizowanie dwóch turnusów kolonii profilaktycznych oraz jednego turnusu obozu wędrownego dla dzieci z terenu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński w ramach zadania pn.: "Ograniczenie zachowań .....
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2023/2024
- ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2024r. DO 30.06.2025r.
- OBSŁUGA LOGISTYCZNA XVII KONFERENCJI NAUKOWO -TECHNICZNEJ TECHNIKI KOMPUTEROWE W INŻYNIERII TKI'2024
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.