eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Wieruszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Wieruszów: Usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Wieruszowie.
Numer ogłoszenia: 351740 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , Rynek 12/13, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 062 7831971, faks 062 7831978.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uswieruszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Wieruszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1/1 OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA. 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: -ochrona osób i mienia Urzędu Skarbowego w Wieruszowie CPV - 79710000-4 - usługi detektywistyczne i ochraniarskie, - wykonywanie czynności porządkowych w budynku i wokół budynku Urzędu, CPV 99910000-9, usługa - usługi sprzątania, CPV 90911200-8 - usługa sprzątania budynków, CPV - 90919200-4 - usługi sprzątania biur, CPV - 90911300-9 - usługi czyszczenia okien, CPV - 90914000-7 - usługi sprzątania parkingu, CPV - 90915000-4 - usługi czyszczenia pieców i kominów. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany: - całodobowo z zachowaniem zmianowości w systemie ciągłym przez 1 pracownika ochrony. Ochrona winna być wykonywana przez jednakowo umundurowanych wartowników posiadających licencję I stopnia. Osoba sprawująca funkcję szefa ochrony musi posiadać co najmniej licencję I stopnia. Obowiązki, zasady organizacji i wykonywania ochrony jednostki: całodobowa ochrona wykonywana w sposób ciągły 7 dni w tygodniu - jeden pracownik ochrony, -obserwacja osób podejrzanie zachowujących się w związku z groźbą napadu, rozboju lub zakłócenia porządku i podejmowanie niezbędnych interwencji w razie stwierdzenia zagrożenia bezpieczeństwa ( zgodnie z uprawnieniami ), -kontrola ruchu osobowego do części administracyjno - biurowej, -niedopuszczenie do wniesienia na teren obiektu środków masowego przekazu ( kamer filmowych, magnetowidów, aparatów fotograficznych i innych) przez osoby nie posiadające zgody Naczelnika Urzędu, -niedopuszczenie do wniesienia na teren obiektu materiałów niebezpiecznych, -nie wpuszczenie na teren obiektu osób będących pod wpływem alkoholu, - niedopuszczenie do bezprawnego zawładnięcia obiektem, -przestrzeganie zasad BHP i p.poż. -utrzymanie czystości poprzez zamiatanie oraz odśnieżanie chodników przylegających do budynku o długości 30 m umożliwiające poruszanie się osób oraz parkingu wewnętrznego o powierzchni 170 m2. umożliwiające poruszanie się osób i pojazdów, -obsługa istniejącego systemu alarmowego polegająca na włączeniu wszystkich stref alarmowych, a po sprawdzeniu zamknięcia budynku zakodowania go poprzez funkcjonujący w obiekcie system alarmowy. 1/2 UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU URZĘDU. 1. Przedmiot zamówienia. a) Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania budynku polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiekcie Urzędu Skarbowego w Wieruszowie z siedzibą przy ul. Rynek 12/13. podstawa: Wspólny Słownik Zamówień CPV - kod 90910000-9 powierzchnie obiektowe objęte usługą sprzątania: 1.powierzchnia użytkowa: 1.102,30 m2 2. powierzchnia całkowita sprzątania: 1.011,70 m2 w tym: - pow. użytkowa piwnic 209,40m2 - pow. użytkowa parteru 545,30m2 w tym: pow. sali konferencyjnej 58,50m2 pow. biblioteki akt 45,60m2 - pow. użytkowa I - piętra 557,00m2 - wykładziny dywanowe ( parter, I-piętro) 578,10m2 - pow. płytek ceramicznych ( parter, I-piętro, piwnica) 373,65m2 - drzwi szklane 195,00 m2 - liczba okien 66 szt. b ) usługa sprzątania obejmuje wykonywanie nw. czynności: codziennie: - zamiatanie i mycie podłóg, - mycie schodów wewnętrznych i zewnętrznych, klatek schodowych, korytarzy, - odkurzanie wykładzin dywanowych, - odkurzanie biurek ( pod warunkiem, że nie ma na nich dokumentów), szaf oraz innych mebli, parapetów, itp., - opróżnianie koszy na śmieci, pojemników w niszczarkach dokumentów i wymiana worków, - mycie toalet, węzłów sanitarnych, luster, - czyszczenie lad i przeszkleń na sali obsługi podatników. raz w miesiącu: - sprzątanie sali konferencyjnej, biblioteki akt, mycie drzwi szklanych, - mycie kaloryferów, - mycie listew z kablami sieciowymi. dwa razy w roku ( kwiecień, październik ) - czyszczenie żaluzji okiennych w całym budynku, - mycie okien w całym budynku, - sprzątanie piwnic, raz w roku : co najmniej raz w roku w miesiącu wrześniu - zapewnienie czyszczenia przewodów kominowych i wentylacyjnych przez osobę posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim i przekazanie protokołu wykonania tych czynności Zamawiającemu. c) Przeprowadzenia sprzątania po zakończeniu ewentualnych prac remontowych: - Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia sprzątania po zakończeniu ewentualnych prac remontowych w ramach oferowanej ceny, - okresowe wyłączenie części powierzchni ze sprzątania, w związku z w/w pracami nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Wymogi organizacyjno - wykonawcze usługi: założenia kadrowe: - jeden pracownik na zmianie tj. od godz. 15,00 do 21,00 - 5 dni pracy w tygodni (pn.-pt.) po 6 godzin, - jeden pracownik od godziny 16,00 do 22,00, 5 dni pracy w tygodniu (pn - pt.) po 6 godzin. wymagania dotyczące sprzętu i środków czystości: - sprzęt w pełnej sprawności niezbędny do wykonywania usługi, zapewni Wykonawca, - Wykonawca zapewni worki foliowe na śmieci, środki zapachowe oraz inne niezbędne materiały sanitarnohigieniczne środki czystości. Średnie miesięczne zużycie środków czystości potrzebnych do utrzymania czystości w budynku Urzędu Skarbowego przedstawia się następująco: 1) środki do czyszczenia mebli - 3 - 4 szt., 2) środki do czyszczenia podłóg - 7 szt. x 1,5 l, 3) środki do mycia toalet ( 9 umywalek, sedesy itp.) - 5 x 1,5 l, 4) środki do mycia powierzchni szklanych - 2 szt. x 0,75 l, 5) ściereczki - 5 szt., 6) płyn do mycia naczyń - 1szt. x 0,5 l, 7) worki na śmieci ( kosze ) - 5 rolek x 60 szt. w 1 rolce, 8) worki duże 160 l - 20 szt. 9) gąbki do mycia - 5 szt. 10) kostki zapachowe - 15 szt. Papier toaletowy i ręczniki papierowe są kupowane ze środków własnych Urzędu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpłatnego dodatkowego zlecenia prania wykładzin metodą Karcher według własnych doraźnych potrzeb. Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być wykonywane przez podwykonawców. Każdorazowe zatrudnienie nowego pracownika musi zostać uzgodnione i zaakceptowane przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Wieruszowie. Przedmiotowe usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia będą wykonywane przez co najmniej 2 pracowników dot. utrzymania czystości i co najmniej 5 pracowników ochrony fizycznej osób i mienia na podstawie umowy o pracę z wynagrodzeniem nie niższym niż obowiązujące wynagrodzenie minimalne, z uwzględnieniem zmian najniższego wynagrodzenia, które będzie obowiązywało od 01stycznia 2011 roku tj. 1386,00zł. Na powyższą okoliczność Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy - poświadczone przez niego za zgodność z oryginałem kserokopie umów o pracę zawartych z pracownikami, którzy będą wykonywać usługę u Zamawiającego. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie umowy o pracę każdorazowo w razie zmiany pracownika wykonującego usługę u Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje wizyty w terenie. Zamawiający wymaga sprawowania dozoru nocnego (zmiany nocnej) wyłącznie przez mężczyzn. Pracownicy ochrony winni zapoznać się przed rozpoczęciem realizacji umowy z punktami dostawy i działania głównych zaworów: wody, CO oraz miejsc lokalizacji hydrantów p.poż na terenie Urzędu Skarbowego, a także zapoznać się z obsługą instalacji alarmowej i p.poż w budynku Urzędu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.14.00 - 90.91.14.00 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, przy czym Zamawiający wymaga koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia. ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy i załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz złożonej koncesji, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.2 posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.3 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku osób fizycznych wystarczające będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast tych dokumentów składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy czym Zamawiający wymaga w tym zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjna ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy i załącznikiem nr 2 do SIWZ, oraz polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uswieruszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Wieruszowie ul. Rynek 12/13 98-400 Wieruszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Wieruszowie ul. Rynek 12/13 98-400 Wieruszów pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.