eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawajednorazowego sprzętu laboratoryjnego, odczynników laboratoryjnych wraz z bezpłatnym serwisowaniem aparatów oraz odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów w rozbiciu na pakiety

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-09-17

Katowice: Dostawa: jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, odczynników laboratoryjnych wraz z bezpłatnym serwisowaniem aparatów oraz odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów w rozbiciu na pakiety
Numer ogłoszenia: 351698 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Murcki w Katowicach , ul. Sokołowskiego 2, 40-749 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2556163, faks 32 2556337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmurcki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, odczynników laboratoryjnych wraz z bezpłatnym serwisowaniem aparatów oraz odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów w rozbiciu na pakiety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, odczynników laboratoryjnych wraz z bezpłatnym serwisowaniem aparatów oraz odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa: jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, odczynników laboratoryjnych wraz z bezpłatnym serwisowaniem aparatów oraz odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów w ilości do 20 procent wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet I - 660 PLN, Pakiet II - 110 PLN, Pakiet III - 560 PLN, Pakiet IV - 2 180 PLN, Pakiet V - 130 PLN, Pakiet VI - 400 PLN, Pakiet VII - 530 PLN, Pakiet VIII - 1 300 PLN, Pakiet IX - 3 100 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dołączenia do oferty koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w przypadku braku takiego obowiązku złożonego stosownego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dołączenia do oferty wykazu wykonanych - wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - zał. nr 4. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednej dostawy o wartości brutto nie niższej niż: w Pakiecie I - 27 100 PLN, w Pakiecie II - 4 700 PLN, w Pakiecie III - 22 700 PLN, w Pakiecie IV - 88 600 PLN. w Pakiecie V - 5 300 PLN, w Pakiecie VI - 16 100 PLN, w Pakiecie VII - 21 300 PLN, w Pakiecie VIII - 52 500 PLN, w Pakiecie IX - 125 700 PLN

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne do diagnostyki in vitro posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami, b) metodyka producenta (w j. polskim) na wszystkie oferowane odczynniki, kalibratory i kontrole, oraz dokumenty zawierające informacje dotyczące parametrów oferowanych produktów, c) dokumenty potwierdzające walidację odczynników do pracy na odpowiednim aparacie - jeżeli dotyczy, d) dokumenty potwierdzające spełnianie zaleceń Instytutu Hematologii i Transfuzji w Warszawie dotyczące odczynników monoklonalnych - dotyczy Pakietu VI, e) próbki produktów - dotyczy Pakietu VI poz. 1 - 10 i 13 - 19, f) aktualne świadectwa kontroli jakości danej serii próbek, o których mowa w pkt e) powyżej, wydane przez Instytut Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie - dotyczy Pakietu VI poz. 1 - 10 i 13 - 19, g) projekt harmonogramu dostawy krwinek - dotyczy Pakietu VI

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, który chce polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków składa dokumenty potwierdzające, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów winien dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których ten podmiot posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Spełnieniem warunku będzie potwierdzenie posiadania przez ten podmiot środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż: w Pakiecie I - 3 000 PLN, w Pakiecie II -600 PLN, w Pakiecie III - 2 600 PLN, w Pakiecie IV - 9 900 PLN, w Pakiecie V - 600 PLN, w Pakiecie VI - 1 800 PLN, w Pakiecie VII - 2 400 PLN, w Pakiecie VIII - 5 900 PLN, w Pakiecie IX - 14 000 PLN

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności oraz mogą być wprowadzone: 1. w umowie dostawy odczynników, jednorazowego sprzętu laboratoryjnego oraz w umowie dostawy z warunkami bezpłatnego serwisowania aparatu wyłącznie w przypadku: - zmiany cen w związku z urzędową zmianą wysokości podatku od towarów i usług, - zmiany cen korzystnej dla Zamawiającego, tj. obniżenia ceny produktów, w tym również na tzw. okresy promocyjne, z określeniem czasu obowiązywania obniżki ceny, - przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania dostaw wszystkich ilości produktów zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ, - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron. - Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a/ zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, b/ wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c/ zaistnienia incydentu medycznego. Zmiana, o której mowa powyżej będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie oparty na tej samej substancji aktywnej lub innej, o tym samym działaniu oraz znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach co produkt objęty umową, - zmiany sposobu konfekcjonowania produktu, którego cena, po odpowiednim przeliczeniu, nie będzie wyższa niż cena produktu objętego umową. - zmiany zakresu dostaw realizowanych przez podwykonawców- jeżeli dotyczy; 2. w umowie dzierżawy aparatu wyłącznie w przypadku: - zmiany opłaty w związku z urzędową zmianą wysokości podatku od towarów i usług, - zmiany opłaty korzystnej dla Zamawiającego, tj. obniżenia ceny usługi, w tym również na tzw. okresy promocyjne, z określeniem czasu obowiązywania obniżki opłaty, - przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku przedłużenia czasu trwania umowy na dostawę odczynników do (nazwa aparatu) zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmurcki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski Murcki w Katowicach, 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski Murcki w Katowicach, 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2 - sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szybkie testy analityczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szybkie testy analityczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzierżawa czytnika do analizy moczu wraz z dostawą pasków do analizy moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa czytnika do analizy moczu wraz z dostawą pasków do analizy moczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jednorazowy sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy sprzęt laboratoryjny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dzierżawa analizatora immunologicznego wraz z dostawą odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora immunologicznego wraz z dostawą odczynników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Hematologia do aparatu MICROS 60 OT wraz z bezpłatnym serwisowaniem ww. aparatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hematologia do aparatu MICROS 60 OT wraz z bezpłatnym serwisowaniem ww. aparatu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Serologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serologia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki do aparatu Rapidlab 348 wraz z bezpłatnym serwisowaniem w/w aparatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu Rapidlab 348 wraz z bezpłatnym serwisowaniem w/w aparatu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odczynniki do aparatu Cobas 121 b wraz z bezpłatnym serwisowaniem ww. aparatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu Cobas 121 b wraz z bezpłatnym serwisowaniem ww. aparatu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odczynniki do analizatora PENTRA 400 wraz z bezpłatnym serwisowaniem ww. aparatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora PENTRA 400 wraz z bezpłatnym serwisowaniem ww. aparatu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.