eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaszczów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-11-25

Ogłoszenie nr 351663 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.

Łaszczów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaszczów, krajowy numer identyfikacyjny 54349100000, ul. ul. Chopina  14, 22650   Łaszczów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 611 505, e-mail , faks 846 611 505.
Adres strony internetowej (URL): www.laszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.umlaszczow.bip.lubelskie.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pomoca operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres:
Gmina Łaszczów ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
Numer referencyjny: RGN.271.5.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest: Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Łaszczów, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego nr XXIV/396/2012 z dnia 30.07.2012 roku w sprawie uchwalenia " Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017" , oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Łaszczów. II. Podstawowe informacje o gminie niezbędne do przygotowania oferty Powierzchnia gminy wynosi 128 km2 i obejmuje swoim zasięgiem 25 sołectw i miasto Łaszczów Liczba mieszkańców, zameldowanych na pobyt stały: 6318 osób (stan na dzień 30.09.2016r.). Na terenie gminy liczba nieruchomości objęta usługą wynosi ok. 1800. Szacunkowa ilość odpadów rocznie 973 tony, w tym: - odpady zmieszane: 580 ton, - popioły: 200 ton, - odpady ulegające biodegradacji: 20 ton, - odpady selektywnie zbierane takie jak: - szkło: 60 ton - tworzywa sztuczne:60 ton, - metal: 1,5 tony - papier i tektura: 1,5 tony, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: 10 ton, - zużyte opony: 15 ton - odpady wielkogabarytowe: 15 ton - odpady budowlane i rozbiórkowe: 10 ton III. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Odbieranie zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie popiołów c) odbieranie odpadów segregowanych, d) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji, e) odbieranie odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon i odpadów budowlanych i remontowych, przeterminowanych leków. 2. Zapewnienie właścicielom nieruchomości worków do zbiórki odpadów. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: - materiał - folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów, - kolorystyka i pojemność: żółty - 120 l, niebieski - 120 l, zielony - 120 l, biały - 120 l, brązowy - 120 l, szary - 120 l, czarny - 120 l, czerwony - 120 l, pomarańczowy - 120 l, - oznakowanie - worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Urzędu Miejskiego w Łaszczowie oraz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych do segregacji odpadów. 3. Obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne a) niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 110 l i 1100 l oraz worków foliowych czarnych w tym odbiór popiołów w odrębnych workach, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. Częstotliwość wywozu: Z terenu wiejskiego: - 1 raz na miesiąc z nieruchomości zamieszkałych, - 2 razy w miesiącu z nieruchomości niezamieszkałych - 4 razy w miesiącu z koszy ulicznych Z terenu miejskiego: - z nieruchomości zamieszkałych: o w miesiącach od kwietnia do października z zabudowy jednorodzinnej 1 raz na dwa tygodnie, w pozostałych miesiącach 1 raz na miesiąc, o w miesiącach od kwietnia do października z budynków wielolokalowych 1 raz na tydzień, w pozostałych miesiącach 1 raz na miesiąc - 2 razy w miesiącu z nieruchomości niezamieszkałych - 4 razy w miesiącu z koszy ulicznych b) realizacja "reklamacji" (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) - w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr (84) 6611050 lub e-mail: sekretariat@laszczow.pl c) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (za każdy miesiąc w terminie do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu którego one dotyczą) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 2) Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) a) odbiór selektywnie zebranych odpadów będzie się odbywać w systemie pojemnikowo- workowym. Pojemniki 110 l i 1000 l oraz osiem rodzajów worków: - żółty na odpady z tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych, - niebieski na odpady z papieru i tektury, - zielony na odpady ze szkła kolorowego, - biały na odpady ze szkła bezbarwnego, - szary na popiół, - brązowy na odpady zielone, kuchenne i odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji - pomarańczowy na odzież i tekstylia b) obowiązkiem Wykonawcy będzie: - uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych (surowców wtórnych: papier, szkło, plastik/metal, odzież/tekstylia) po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, - zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc (za każdy miesiąc w terminie do 10 każdego miesiąca następującego po miesiącu którego one dotyczą) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. c) częstotliwość wywozu: - 1 raz na miesiąc z nieruchomości zamieszkałych, - 2 razy w miesiącu z nieruchomości niezamieszkałych - 4 razy w miesiącu ze zbiorczych koszy siatkowych (1000 L - szkło i plastik) wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. d) realizacja "reklamacji" (nieodebrane z nieruchomości worki zgodnie z harmonogramem, brak worków na wymianę) - w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr (84) 6611050 lub e-mail: sekretariat@laszczow.pl 3) Odpady wielkogabarytowe, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie, akumulatory, zużyte opony, odpady budowlane i remontowe stanowiące odpady komunalne, a) Odbiór tych odpadów odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów zlokalizowanego w Łaszczowie przy ul. Przemysłowej 9. b) Częstotliwość odbioru - z posesji właścicieli 3 razy w roku, w miesiącach maj, lipiec, październik - z punktu selektywnego zbierania odpadów - w zależności od potrzeb, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. c) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (za każdy miesiąc w terminie do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu którego one dotyczą) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 4) Przeterminowane leki a) Odbiór tych odpadów odbywać się będzie bezpośrednio z punktów zbiórki zlokalizowanych w aptekach. b) Częstotliwość odbioru - 1 raz w miesiącu, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. c) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (za każdy miesiąc w terminie do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu którego one dotyczą) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. IV. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 1. W dniu zawarciu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości, objętych zamówieniem. 2. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 700-2100 we wszystkie dni oprócz niedzieli i świąt 3. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 4. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca sporządzi harmonogram odbioru odpadów, który Zamawiający po akceptacji opublikuje na stronie internetowej www.laszczow.pl, a Wykonawca w formie wydruków, przekaże właścicielom nieruchomości razem z workami na odpady do końca grudnia 2016r. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ust.1-3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 r. poz. 250). 6. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Łaszczów Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych przeznaczonych dla Regionu Południowego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV/396/2012 z dnia 30 lipca 2012 r., oraz uchwałą nr XVII/262/2016r. z dnia 30 maja 2016 r. zmieniającą uchwałę w sprawie wykonania "Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017" tj: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie, 22-530 Mircze, PGKiM Sp. z o.o. Tomaszów Lubelski, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Biłgoraj oraz przedstawić Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (za każdy miesiąc w terminie do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu którego one dotyczą) dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu faktur wraz z kartami przekazania odpadów, wydruki z GPS z samochodów odbierających odpady komunalne z terenu gminy oraz wykazem nieruchomości których właściciele deklarowali segregację odpadów, a nie dokonują jej. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz.21 z późn. zm.) - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.). - rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122) - uchwały Rady Miejskiej w Łaszczowie Nr XVI/106/2016 z dnia 18 sierpnia 2016r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Łaszczów 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2016r., poz. 250), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676). 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami, załadunek/rozładunek odpadów. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu.

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/06/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji dostępny na stronie Zamawiającego: www.umlaszczow.bip.lubelskie.pl 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub wniosek składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1)Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15000,00 zł 2) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 z późn. zm.). 3) Wadium w formie pieniędzy należy wpłacić na konto zamawiającego -BS w Łaszczowie nr konta 09 9620 0005 0000 0260 2001 0030. Na przelewie zamawiającego należy umieścić informację: wadium - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznana data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4) Wadium w pozostałych formach (oryginał) wymienionych w ppkt. 2 należy dołączyć do oferty. 5) Wadium wniesione w pieniądzu będzie zwracane zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3. 7) Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego jeżeli : - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta; 8) Wadium wniesione w pozostałych formach wymienionych w ppkt. 2 musi być ważne na okres związania ofertą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

https://licytacje.uzp.gov.pl

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

www.umlaszczow.bip.lubelskie.pl

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, 2. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 3. Login powinien uniemożliwiać identyfikację wykonawcy. W przypadku niepodania loginu we wniosku, lub też błędnego podania loginu niezarejestrowanego na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu który umożliwi przypisanie wykonawcy do prowadzonej licytacji poprzez jego wpisanie na listę wykonawców ( na platformie licytacji) biorących w niej udział. Brak uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu który umożliwi przypisanie wykonawcy do prowadzonej licytacji, skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. 4. Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. 5.Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet.

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

1.W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 2. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 3. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 4. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 5. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 5000,00 PLN brutto (słownie: pięć tysięcy złotych brutto). 6. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 7. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 8.Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto kwotę 843614,35 zł PLN brutto (słownie: osiemset czterdzieści trzy tysiące sześćset czternaście złotych 35/100 brutto. 9.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto za realizacje całego zamówienia. 10. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja jednoetapowa
Czas trwania: 15 minut od czasu ostatnego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 05/12/2016 godzina: 10:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

5 dni po terminie przekazania zaproszeń o godzinie 10:00

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia lub od czasu otwarcia licytacji w przypadku braku postąpień


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Załącznik nr 5 do Ogłoszenia o zamówieniu UMOWA zawarta w dniu ............ roku pomiędzy Gminą Łaszczów zwaną w dalszej treści umowy "Zamawiającym", reprezentowaną przez - mgr Cezarego Girgiela- Burmistrza Łaszczowa a firmą: ...................................................................................................................................................................................................................z siedzibą w ........................................., ul. ............................................ posiadającą NIP nr ..................... nr KRS ...................... REGON ........................, reprezentowaną przez: .......................................................................................................... zwanym w dalszej treści umowy "Wykonawcą", o następującej treści: § 1 1. W wyniku przeprowadzonego w dniu .................. przetargu nieograniczonego na "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Łaszczów" Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Łaszczów, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250), a także zapisami "Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017", przyjętego uchwałami Sejmiku Województwa Lubelskiego nr XXIV/396/2012 z dnia 30.07.2012 roku oraz nr XVII/262/2016 z dnia 30.05.2016 roku. 2. Szczegółowy zakres i opis prac będących przedmiotem umowy zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia , który stanowi integralną część umowy. § 3 1. Z tytułu realizacji niniejszej umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ........................ złotych netto (słownie: ................................................................. ............................................................................................................) plus podatek VAT w wysokości ......% co stanowi cenę brutto ....................... (słownie: ................................................................................................. ........................................................) zgodnie z wybraną w trybie licytacji elektronicznej ofertą. 2. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług (VAT) i posiada nr NIP 921-19-87-410. 3. Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług (VAT) i posiada nr NIP ...................................... 4. Należność za wykonane usługi przekazywana będzie na konto Wykonawcy ......................................................... 5. Wynagrodzenie za przedmiot umowy nie może ulec zmianie do zakończenia czasu trwania umowy z wyłączeniem określonych w umowie przypadków. 6. Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku: 1) Ustawowej zmiany stawki podatku VAT w zakresie objętym zamówieniem. W takim przypadku do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w aktualnie obowiązującej wysokości za okres pozostały do zakończenia umowy. 2) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) Zmiana wynagrodzenia określona w ppkt 2 i 3 nastąpi tylko wtedy jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca wystąpi do Zamawiającego z uzasadnionym i udokumentowanym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia umownego. § 4 1. Wykonawca zobowiązuje się posiadać w czasie trwania umowy wszelkie wymagane prawem zezwolenia na działalność realizowaną na podstawie niniejszej umowy, w szczególności wynikające z Ustawy i ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) oraz prowadzić usługi w sposób zgodny z przepisami prawa. 2. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu kwartalnych informacji i zestawień oraz sprawozdań w terminie do 10 następnego miesiąca po upływie kwartału, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wykonawca ma obowiązek comiesięcznego przekazania Zamawiającemu kart przekazania odpadów w terminie do 10 dnia następnego miesiąca. 4. Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować zebrane odpady w sposób, który zapewni osiągniecie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). 5. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Łaszczów Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych przeznaczonych dla Regionu Południowego tj: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie 22-530 Mircze, PGKiM Sp. z o.o. Tomaszów Lubelski, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Biłgoraj § 5 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: kierowanie pojazdami, załadunek i rozładunek odpadów. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. § 6 1. Rozliczenie należności dokonywane będzie po zakończeniu każdego miesiąca i wystawieniu faktury przez Wykonawcę, w wysokości 1/18 wynagrodzenia umownego określonego w § 3 pkt 1 niniejszej umowy przelewem w ciągu 15 dni po otrzymaniu faktury wraz z kartami przekazania odpadów. 2. W wyjątkowych przypadkach strony mogą przewidzieć inny termin płatności (uzgodnienie to jednak wymagać będzie pisemnego porozumienia). § 7 1. Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8% wartości robót brutto co stanowi kwotę .................. zł (słownie: .............................................. ............................................................................................................). 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w formie ............... ............................................. 3.Wniesienie, przechowywanie i zwrot zabezpieczenia nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 45 i art. 46 ustawy Pzp. § 8 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za: - odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego określonego w § 3 pkt 1 niniejszej umowy, - niewywiązanie się z poziomu odzysku odpadów w wysokości kary należnej gminie Łaszczów. Wysokość kary umownej zostanie wyliczona zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012r. poz. 391), - niedopełnienie obowiązku ,o którym mowa w § 5 pkt 1 w wysokości po 100,00 zł brutto za każdy dzień roboczy w którym osoba niezatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonywała czynności wymienione w § 5 pkt 1. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne za zwłokę w wykonaniu zobowiązań umownych w wysokości 0,05 % wymagalnej kwoty za każdy dzień zwłoki. § 9 Strony postanawiają, że oprócz zapisów wymienionych w Kodeksie Cywilnym przysługuje im prawo odstąpienia od umowy w następujących przypadkach: 1. Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli: 1) Wykonawca nie wykonuje zobowiązań zgodnie z umową lub nienależycie wykonuje swoje obowiązki. 2) Wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie było można przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Wykonawca może odstąpić od umowy, jeżeli Zamawiający nie wypłaca Wykonawcy wynagrodzenia umownego. § 10 1. Umowa niniejsza zostaje zawarta na okres od 1 stycznia 2017 r. do 30 czerwca 2018 r. § 11 1. W sprawach nieregulowanych postanowieniami niniejszej umowy mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony poddają rozstrzygnięciu właściwym sądom powszechnym według siedziby Zamawiającego. § 12 Umowę niniejszą sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach z czego jeden dla Wykonawcy a dwa dla Zamawiającego. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

1) Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8 % wartości robót brutto . 2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone przez wykonawcę na rachunek bankowy zamawiającego w BS Łaszczów nr konta 09 9620 0005 0000 0260 2001 0030 najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 4) Dopuszcza się zaliczenie wniesionego wadium w pieniądzu jako pokrycie części lub całości wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wypłacone wykonawcy w następujący sposób: - 70% w terminie 30 dni po wykonaniu usługi objętej umową i uznania przez zamawiającego za należycie wykonaną; - 30% w terminie 14 dni po zakończeniu okresu rękojmi za wady.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku: 1) Ustawowej zmiany stawki podatku VAT w zakresie objętym zamówieniem. W takim przypadku do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w aktualnie obowiązującej wysokości za okres pozostały do zakończenia umowy. 2) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) Zmiana wynagrodzenia określona w ppkt 2 i 3 nastąpi tylko wtedy jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca wystąpi do Zamawiającego z uzasadnionym i udokumentowanym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia umownego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, 2. Wniosek wraz z załącznikami, wykonawca/y składają w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Łaszczowie, 22-650 Łaszczów, ul. Chopina 14. 3. Pozostałe oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują, faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615) zwanych dalej środkami komunikacji elektronicznej (mogą także zastosować sposób komunikacji wskazany w pkt. 2) z zastrzeżeniem że: Dokumenty i oświadczenia tj. : a) oświadczenie/a na podstawie art. 25a ust. 1, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszym ogłoszeniu. b) oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszym ogłoszeniu c) zobowiązanie/a innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (o ile jest wymagane) d) pełnomocnictwo/a, (o ile jest wymagane) e) oświadczenia o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane muszą być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U z 2012 r. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 4. Od momentu otwarcia licytacji do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art. 77 ustawy, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy licytacyjnej https://licytacje.uzp.gov.pl, 5. Zaproszenie o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazane zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail podany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 6. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania, do momentu upływu terminu otwarcia licytacji, będą zamieszczanie na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem www.umlaszczow.bip.lubelskie.pl 7. Wszelka korespondencja winna być oznaczona numerem i nazwą postępowania oraz kierowana: a) w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Łaszczowie, 22-650 Łaszczów, ul. Chopina 14., b) faksem na numer: 84 6611505, c) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@laszcow.pl . 8. Osoba upoważniona do kontaktowania się w wykonawcami: Marian Jużak tel. (0-84) 6611505 wew. 42 - sprawy proceduralne 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.