eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawa i instalacja Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO na obiekcie Lodowiska Jastor w Jastrzębiu -Zdroju ul. Leśna, 44-335 Jastrzębie -Zdrój.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-25

Jastrzębie-Zdrój: Dostawa i instalacja Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO na obiekcie Lodowiska Jastor w Jastrzębiu -Zdroju ul. Leśna, 44-335 Jastrzębie -Zdrój.
Numer ogłoszenia: 351598 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Harcerska 14 B, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 0-32 4718614 w. 21, faks 0-32 4718614 w. 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO na obiekcie Lodowiska Jastor w Jastrzębiu -Zdroju ul. Leśna, 44-335 Jastrzębie -Zdrój..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa i instalacja Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO na obiekcie Lodowiska Jastor w Jastrzębiu -Zdroju ul. Leśna, 44-335 Jastrzębie -Zdrój. 2.Zaprogramowanie i uruchomienie DSO oraz jego integracja z istniejącym systemem wykrywania i sygnalizacji pożaru. 3.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4.Przeszkolenie personelu zamawiającego. Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac został określony w projekcie wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, STWiOR przy czym wszystkie informacje dotyczące materiałów, urządzeń lub wyposażenia umożliwiające identyfikację produktu należy traktować jako bazowe, co uprawnia wykonawcę do zaproponowania rozwiązań równoważnych. Udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy, który winien do oferty dołączyć stosowne dowody (symulację akustyczną hali ) potwierdzające, że zaproponowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentacji projektowej i STWiOR. Przyjmuje się, że jeżeli wykonawca nie złoży wykazu przyjętych rozwiązań równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi ich zgodność z rozwiązaniami żądanymi przez zamawiającego, to będzie realizował zamówienie zgodnie z projektem. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociągnie za sobą konieczność zmian w projekcie, dokona ich na własny koszt wykonawca łącznie z uzyskaniem zatwierdzenia rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiarach robót, stanowiących nieodłączną część SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. Zamawiający wymaga spełniania wymagań określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR dla rozwiązań równoważnych. Wymagania zgodne z normą. Dźwiękowy System Ostrzegawczy musi posiadać certyfikat na zgodność z normą PN EN 54-16. Zgodnie z tą normą system DSO powinien być wyposażony w: - system monitorowania linii głośnikowych, - wskaźniki stanów (sygnalizacja wyboru strefy rodzaj nadawanego komunikatu) i wykrytych błędów - pożarowy mikrofon dynamiczny z monitorowaniem wkładki mikrofonowej, - obwód CPU OFF , który umożliwia bezpieczne pominięcie procesora systemu w razie sytuacji kryzysowej i nadanie komunikatu do wszystkich stref, - sterowanie priorytetowe do odłączania lokalnych systemów nagłośnienia. System DSO musi zapewnić następujące funkcje: a) W przypadku wykrycia alarmu system natychmiast staje się niezdolny do wykonywania funkcji nie związanych z ostrzeganiem o niebezpieczeństwie (takich jak przywoływanie, odtwarzanie muzyki lub uprzednio zapisanych informacji przesyłanych do głośników w obszarach wymagających transmisji alarmu), b) Gotowość do rozgłaszania w ciągu 10s po włączeniu podstawowego lub rezerwowego źródła zasilania (próby odbiorowe należy wykonać w sposób następujący: nie zasilany system przyłączyć do źródła zasilania podstawowego i pomierzyć czas uzyskania gotowości; analogiczną próbę przeprowadzić dla załączenia zasilania rezerwowego). c) W ciągu 3s od zaistnienia zagrożenia system jest zdolny do rozgłaszania komunikatów ostrzegawczych przez operatora lub automatycznie po otrzymaniu sygnału z Centrali Sygnalizacji Pożarowej (CSP), d) Zdolność do jednoczesnego nadawania sygnałów ostrzegawczych i komunikatów słownych do jednej lub kilku stref jednocześnie, zgodnie z przyjętym sposobem alarmowania, e) System posiada własne zasilanie rezerwowe oparte na modułach zasilaczy i jednostce zarządzającej systemem zasilania, do której podłączono baterię akumulatorów. Jednostka w trakcie ładowania akumulatorów mierzy ich temperaturę o odpowiednio kompensuje napięcie ładowania. W momencie zaniku zasilania system automatycznie przełącza się na zasilanie rezerwowe z baterii akumulatorów, f) Możliwość zastosowanie podwójnego modułu kontroli impedancyjnej, co pozwala na podłączanie dwóch niezależnie monitorowanych linii głośnikowych z jednego wyjścia wzmacniacza, g) Możliwość nadawania komunikatów komercyjnych (nie alarmowych) z zadanym harmonogramem. rozwiązania zamienne - rozwiązanie na sprzęcie zamiennym powinno posiadać parametry nie gorsze niż zawarte w projekcie wykonawczym, - wykonawca przed przystąpieniem do realizacji będzie zobowiązany do wykonania symulacji akustycznym celem wykazania zgodności z założeniami projektowanymi, tym samym uzyskać takie same lub lepsze wartości SPL i STI, - urządzenia głośnikowe powinny posiadać Certyfikaty, Świadectwa Dopuszczenia CNBOP lub w przypadku głośników na nagłośnienia głównej hali i trybun rekomendację/opinie jednostki akredytowanej do stosowania tych urządzeń w DSO. - w przypadku systemu zamiennego wykonawca we własnym zakresie powinien uzyskać jednostkowe dopuszczenie do stosowania w DSO urządzeń głośnikowych nie posiadających Świadectwa Dopuszczenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym odpowiednie uprawniania budowlane oraz zaświadczenia z izby inżynierów budownictwa; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizował co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie i charakterze, tj. prac polegających na wykonaniu instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego o wartości nie mniejszej od kwoty 600 000,00 złotych brutto ( słownie : sześćset tysięcy złotych brutto) - łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 8) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w przypadku kierownika robót - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne lub inne równoważne uprawnienia do kierowania robotami dotyczącymi instalacji Dźwiękowych Systemów Ostrzegawczych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 9.3 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ, wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią SIWZ i wzorem umowy, o związaniu ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg załącznika nr 8a do SIWZ , aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie wg załącznika nr 8b do SIWZ w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy PZP, Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo a w przypadku, gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy spółki, umowę - należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa - Załącznik nr 9 do SIWZ. 1) Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, a w przypadku, gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy konsorcjum, umowę - należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa - Załącznik nr 10 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl ; www.mosir.xm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Harcerska 14b; 44-335 Jastrzębie - Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2011 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Harcerska 14b; 44-335 Jastrzębie - Zdrój.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.