eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Łomianki. Część I Wywóz nieczystości ciekłych z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki oraz awaryjne wypompowanie i wywóz wód opadowych z dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki Część II Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji Część III Podstawianie, dzierżawa i serwis przenośnych kabin toaletowych na terenie gminy Łomianki. Część IV Odbiór przeterminowanych leków z wyznaczonych obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Łomianki: Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Łomianki. Część I Wywóz nieczystości ciekłych z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki oraz awaryjne wypompowanie i wywóz wód opadowych z dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki Część II Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji Część III Podstawianie, dzierżawa i serwis przenośnych kabin toaletowych na terenie gminy Łomianki. Część IV Odbiór przeterminowanych leków z wyznaczonych obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki.
Numer ogłoszenia: 351595 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Łomianki. Część I Wywóz nieczystości ciekłych z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki oraz awaryjne wypompowanie i wywóz wód opadowych z dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki Część II Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji Część III Podstawianie, dzierżawa i serwis przenośnych kabin toaletowych na terenie gminy Łomianki. Część IV Odbiór przeterminowanych leków z wyznaczonych obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Łomianki w niżej wymienionym zakresie: Część I - Wywóz nieczystości ciekłych z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki oraz awaryjne wypompowanie i wywóz wód opadowych z dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : Wywóz nieczystości ciekłych z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. Awaryjne wypompowanie i wywóz wód opadowych z dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. Część II - Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Odbiór odpadów stałych, w tym segregowanych z pojemników z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. Odpady do odbioru: z grupy 20 - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogów odpadów - Dz. U. nr 112 poz. 1206). ODBIÓR ODPADÓW STAŁYCH, W TYM SEGREGOWANYCH Z POJEMNIKÓW Z OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY ŁOMIANKI: Zestawienie ilościowe pojemników i zestawów pojemników: 1) Pojemniki 110 litrów na odpady niesegregowane - łącznie do podstawienia 2 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 104 razy; 2) Pojemniki 240 litrów na odpady niesegregowane - łącznie do podstawienia 2 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 104 razy; 3) Pojemniki 1100 litrów na odpady niesegregowane - łącznie do podstawienia 25 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 1750 razy; 4) Worki 120 litrów na odpady niesegregowane: 5 x w tygodniu (codziennie w dni robocze), przewidywana łączna ilość worków do odbioru w okresie trwania umowy 252 szt.; 5) Zestawy pojemników do segregacji śmieci w ilości 7 kompletów zawierających 3 pojemniki po 110 litrów z przeznaczeniem na papier, szkło i plastik z możliwością zmiany ilości zestawów, przewidywana łączna ilość opróżnień zestawów w okresie trwania umowy 96 razy, zakładając, że 1 zestaw zawiera 3 pojemniki. 6) Zestaw pojemników do segregacji śmieci w ilości 5 kompletów zawierających 3 pojemniki po 1100 litrów z przeznaczeniem na papier, szkło i plastik z możliwością zmiany ilości zestawów, przewidywana łączna ilość opróżnień zestawów w okresie trwania umowy 60 razy, zakładając, że 1 zestaw zawiera 3 pojemniki; 7) Pojemniki 110 litrów na odpady biodegradowalne - łącznie do podstawienia 7 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 364 razy; 8) Pojemniki 120 litrów na odpady biodegradowalne - łącznie do podstawienia 1 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 52 razy; 9) Worki 120 litrów na odpady biodegradowalne (odpady zielone: liście, trawa) - odbiór na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, przewidywana łączna ilość worków do odbioru w okresie trwania umowy 80 szt. Wykaz obiektów, częstotliwość opróżniania, dane ilościowe oraz osoby wskazane do kontaktów ze strony Zamawiającego (wg poszczególnych jednostek organizacyjnych) - zawiera załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. 3.1.3 Część III - Podstawienie dzierżawa i serwis przenośnych kabin toaletowych na terenie gminy Łomianki. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z podstawianiem przenośnych kabin toaletowych na terenie gminy Łomianki, ich dzierżawą i serwisem. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) Podstawienie przenośnych kabin toaletowych w miejscach i na okres wskazany przez Zamawiającego. W zakres podstawienia wchodzi przygotowanie kabin do eksploatacji: - zalanie zbiornika płynem dezynfekcyjnym, - wyposażenie kabiny w papier toaletowy. 2) Dzierżawa podstawionych kabin. 3) Serwis podstawionych kabin, obejmujący: - usunięcie nieczystości ciekłych z toalety, - zalanie zbiornika płynem dezynfekcyjnym, - mycie i dezynfekcja toalety, - uzupełnienie papieru toaletowego. Przewidywana ilość kabin: Przewidywana ilość kabin toaletowych do podstawienia w całym okresie realizacji zamówienia: 1) kabina całoroczna z częstotliwością opróżniania 1 raz w miesiącu - łącznie 3 szt. 2) kabina całoroczna z częstotliwością opróżniania 1 raz na dwa tygodnie - łącznie 2 szt. 3) kabina podstawiana na okres 6 miesięcy z częstotliwością serwisowania 1 raz w miesiącu - łącznie 7 szt. 4) kabina podstawiana okazjonalnie na polecenie Zamawiającego na okres nie dłuży niż 1 tydzień wraz z jednorazowym serwisem- łącznie 10 szt. 5) kabina podstawiana okazjonalnie na polecenie Zamawiającego na okres nie dłuży niż 1 tydzień z serwisem 1 raz na dobę - łącznie 10 szt. Część IV - Odbiór przeterminowanych leków z wyznaczonych obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : 1. Odbiór przeterminowanych leków o kodzie odpadu 20 01 32 - Leki inne niż wymienione w 20 01 31 wg klasyfikacji odpadów określonej rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 z 2001 r., poz. 1206).z pojemników z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. 2. W każdym z obiektów należy zapewnić jeden pojemnik do gromadzenia przeterminowanych leków, o pojemności nie mniejszej niż 60 litrów. 4. Częstotliwość odbioru zebranych w pojemnikach przeterminowanych leków 1 raz w miesiącu lub w przypadku wcześniejszego zapełnienia pojemników - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. 5. Przewidywana ilość przeterminowanych leków do odbioru w całym okresie umowy - 1.500 kg..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 2.6.1 Przedmiot zamówień uzupełniających stanowi 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.43.00.00-0, 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 90.73.35.00-9, 90.53.30.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I 1800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych). Część II 1 500,00 PLN (słownie; jeden tysiąc pięćset złotych) Część III, IV wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają Aktualne zezwolenie na prowadzenie na terenie Gminy Łomianki działalności w zakresie objętym zamówieniem (opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych), wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity: Dz. U. Nr 236 z 2005 r. poz. 2008 z późn. zmianami)- dotyczy części I i III, Aktualne zezwolenie na prowadzenie na terenie Gminy Łomianki działalności w zakresie objętym zamówieniem (odbieranie odpadów komunalnych), wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity: Dz. U. Nr 236 z 2005 r. poz. 2008 z późn. zmianami)- dotyczy części II i IV, Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wynikające z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U nr 39 z 2007 r. poz. 251 z późn. zmianami)- dotyczy części II i IV -ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających posiadanie powyższych uprawnień - odpowiednio dla danej części postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w szczególności: 1) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa określających wysokość stawki podatku VAT, o której mowa w umowy, 2) przewiduje się również możliwość zmiany umowy z przyczyn innych niż wskazane powyżej, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo zachowania należytej staranności. 4. Ewentualne zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia pkt.1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl (bip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek w siedzibie Urzędu Miejskiego Łomianki, ul. Warszawska 115, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 20,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach , ul. Warszawska 115, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz nieczystości ciekłych z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki oraz awaryjne wypompowanie i wywóz wód opadowych z dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.1 Część I - Wywóz nieczystości ciekłych z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki oraz awaryjne wypompowanie i wywóz wód opadowych z dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : 1. Wywóz nieczystości ciekłych z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. 2. Awaryjne wypompowanie i wywóz wód opadowych z dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.43.00.00-0, 90.73.35.00-9, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów stałych z obiektów na terenie gminy Łomianki z elementami segregacji. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Odbiór odpadów stałych, w tym segregowanych z pojemników z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. Odpady do odbioru: z grupy 20 - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogów odpadów - Dz. U. nr 112 poz. 1206). ODBIÓR ODPADÓW STAŁYCH, W TYM SEGREGOWANYCH Z POJEMNIKÓW Z OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY ŁOMIANKI: Zestawienie ilościowe pojemników i zestawów pojemników: 1) Pojemniki 110 litrów na odpady niesegregowane - łącznie do podstawienia 2 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 104 razy; 2) Pojemniki 240 litrów na odpady niesegregowane - łącznie do podstawienia 2 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 104 razy; 3) Pojemniki 1100 litrów na odpady niesegregowane - łącznie do podstawienia 25 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 1750 razy; 4) Worki 120 litrów na odpady niesegregowane: 5 x w tygodniu (codziennie w dni robocze), przewidywana łączna ilość worków do odbioru w okresie trwania umowy 252 szt.; 5) Zestawy pojemników do segregacji śmieci w ilości 7 kompletów zawierających 3 pojemniki po 110 litrów z przeznaczeniem na papier, szkło i plastik z możliwością zmiany ilości zestawów, przewidywana łączna ilość opróżnień zestawów w okresie trwania umowy 96 razy, zakładając, że 1 zestaw zawiera 3 pojemniki. 6) Zestaw pojemników do segregacji śmieci w ilości 5 kompletów zawierających 3 pojemniki po 1100 litrów z przeznaczeniem na papier, szkło i plastik z możliwością zmiany ilości zestawów, przewidywana łączna ilość opróżnień zestawów w okresie trwania umowy 60 razy, zakładając, że 1 zestaw zawiera 3 pojemniki; 7) Pojemniki 110 litrów na odpady biodegradowalne - łącznie do podstawienia 7 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 364 razy; 8) Pojemniki 120 litrów na odpady biodegradowalne - łącznie do podstawienia 1 szt., przewidywana łączna ilość opróżnień pojemników w okresie trwania umowy - 52 razy; 9) Worki 120 litrów na odpady biodegradowalne (odpady zielone: liście, trawa) - odbiór na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, przewidywana łączna ilość worków do odbioru w okresie trwania umowy 80 szt. Wykaz obiektów, częstotliwość opróżniania, dane ilościowe oraz osoby wskazane do kontaktów ze strony Zamawiającego (wg poszczególnych jednostek organizacyjnych) - zawiera załącznik do opisu przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podstawianie, dzierżawa i serwis przenośnych kabin toaletowych na terenie gminy Łomianki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.3 Część III - Podstawienie dzierżawa i serwis przenośnych kabin toaletowych na terenie gminy Łomianki. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z podstawianiem przenośnych kabin toaletowych na terenie gminy Łomianki, ich dzierżawą i serwisem. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) Podstawienie przenośnych kabin toaletowych w miejscach i na okres wskazany przez Zamawiającego. W zakres podstawienia wchodzi przygotowanie kabin do eksploatacji: - zalanie zbiornika płynem dezynfekcyjnym, - wyposażenie kabiny w papier toaletowy. 2) Dzierżawa podstawionych kabin. 3) Serwis podstawionych kabin, obejmujący: - usunięcie nieczystości ciekłych z toalety, - zalanie zbiornika płynem dezynfekcyjnym, - mycie i dezynfekcja toalety, - uzupełnienie papieru toaletowego. Przewidywana ilość kabin: Przewidywana ilość kabin toaletowych do podstawienia w całym okresie realizacji zamówienia: 1) kabina całoroczna z częstotliwością opróżniania 1 raz w miesiącu - łącznie 3 szt. 2) kabina całoroczna z częstotliwością opróżniania 1 raz na dwa tygodnie - łącznie 2 szt. 3) kabina podstawiana na okres 6 miesięcy z częstotliwością serwisowania 1 raz w miesiącu - łącznie 7 szt. 4) kabina podstawiana okazjonalnie na polecenie Zamawiającego na okres nie dłuży niż 1 tydzień wraz z jednorazowym serwisem- łącznie 10 szt. 5) kabina podstawiana okazjonalnie na polecenie Zamawiającego na okres nie dłuży niż 1 tydzień z serwisem 1 raz na dobę - łącznie 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.43.00.00-0, 90.51.11.00-2, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odbiór przeterminowanych leków z wyznaczonych obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór przeterminowanych leków z wyznaczonych obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : 1. Odbiór przeterminowanych leków o kodzie odpadu 20 01 32 -Leki inne niż wymienione w 20 01 31 wg klasyfikacji odpadów określonej rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 z 2001 r., poz. 1206).z pojemników z obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki. 2. Wykaz obiektów, o których mowa w pkt 1: 3. W każdym z obiektów należy zapewnić jeden pojemnik do gromadzenia przeterminowanych leków, o pojemności nie mniejszej niż 60 litrów. 4. Częstotliwość odbioru zebranych w pojemnikach przeterminowanych leków 1 raz w miesiącu lub w przypadku wcześniejszego zapełnienia pojemników - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. 5. Przewidywana ilość przeterminowanych leków do odbioru w całym okresie umowy - 1.500 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.