eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Prowadzenie opieki weterynaryjnej nad bezdomnymi zwierzętami w 2008 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Szczecinek: Prowadzenie opieki weterynaryjnej nad bezdomnymi zwierzętami w 2008 r
Numer ogłoszenia: 35155 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3714129, fax 094 3740254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie opieki weterynaryjnej nad bezdomnymi zwierzętami w 2008 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie na rzecz zamawiającego usług związanych z opieką weterynaryjną nad bezdomnymi zwierzętami umieszczonymi w Tymczasowym Pogotowiu dla Bezdomnych Zwierząt w Buczku 3, k.Szczecinka, wolnożyjącymi przy posesjach (tzw. kocie gniazda) oraz poszkodowanymi w wypadkach komunikacyjnych i uwięzionymi w pułapkach oraz działania zapobiegające ich rozmnażaniu (sterylizacje, kastracje), zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt z dnia 21.08.1997 roku (a w szczególności zapisami, określonymi w art.11 a ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy) oraz Uchwałą Rady Miasta Szczecinek z dnia 26.02.2007 r. w sprawie programu przeciwdziałania bezdomności zwierząt domowych na terenie Miasta Szczecinka.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne Kod CPV wg słownika 2008: 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: Prawo Zamówień Publicznych, 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 3. Posiadanie zezwolenia na prowadzenie usług weterynaryjnych, potwierdzone wpisem do ewidencji zakładów leczniczych, wydanego przez właściwą Radę Lekarsko- Weterynaryjną Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń lub dokumentów dostarczonych zgodnie z p-ktem VI SIWZ. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności czy czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: Prawo Zamówień Publicznych, 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, tj. wpis określony w pkt V ppkt 3 SIWZ ; 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczecinka, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Szczecinka, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.