eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › termomodernizacja kompleksu budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Reja w Jędrzejowie - I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-04

POZYCJA 35152

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jędrzejów: termomodernizacja kompleksu budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Reja w Jędrzejowie - I etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Jędrzejowski, do kontaktów: Czarny Stanisław, Olszak Paweł, 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3863741, fax 041 3863741, e-mail: powiat.tje@jedrzejow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jedrzejow.finn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja kompleksu budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Reja w Jędrzejowie - I etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jędrzejów ul. 11 Listopada 37. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji kompleksu budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Reja w Jędrzejowie ( wymiana okien i drzwi zewnętrznych, docieplenie elewacji budynków oraz roboty remontowe i inne towarzyszące) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Po odbiorze robót wykonawca przekaże zamawiającemu kompletny operat powykonawczy. Na operat powykonawczy składa się : 1) Swiadectwa jakości na materiały i urządzenia, certyfikaty, atesty itp., 2) wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez wykonawcę sprawozdań i badań, a w szczególności protokoły odbioru robót branżowych objętych zamówieniem, 3) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z przepisami i obowiązującymi normami, 4) dokumenty niezbędne do9 dopuszczenia przedmiotu umowy do eksploatacji m.in. protokoły i opinie, 5) rozliczenie pełnej kwoty, którą wykonawca uważa za należną mu w ramach umowy ze stosownym uzasadnieniem 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: wymiana okien i drzwi - 665 m2, docieplenie elewacji budynków - 3682 m2 oraz roboty remontowe i inne towarzyszące. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 70

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiot zamówienia tzn. ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. warunek musi być spełniony przez każdego wykonawcę, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - osoby, które będą wykonywać zamówienie muszą posiadać wymagane przez ustawę - Prawo budowlane uprawnienia w branży budowlanej, być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, wykonywali w okresie 5 lat ( 2000-2005r ) conajmniej 2 roboty budowlane o wartości conajmniej 400 000, 00 PLN każda odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ww. warunek musi być spełniony przez conajmniej jeden podmiot lub przez podmioty łącznie,3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe na rachunkach bankowych w kwocie nie mniejszej niż 400 000,00 PLN lub posiadają zdolność kredytową potwierdzoną przez bank do zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej tj. OC deliktowe w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przedmiocie robót budowlanych na sumę nie mniejsazą niż 400 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ww. warunek musi być spełniony przez conajmniej jeden podmiot lub przez podmioty łącznie, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mna podstawie art.24 ust.1i2 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. warunek musi być spełniony przez każdego wykonawcę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww.warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń na zasadzie ( spelnia ) lub ( nie spełnia ) wymaganego warunku. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalno prawnym, ich aktualności a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do treści art.22 ust.1 pkt.1-4 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych i inne oświadczenia przewidziane w SIWZ oraz następujące dokumenty kwalifikujące w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do skladania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urządu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do skladania ofert, 2)W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdoolnymi do wykonania zamowienia, do wykonania robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wykonawca musi zlożyć: a) dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane przez ustawę Prawo budowlane uprawnienia w branży budowlanej, aktualne potwierdzenie członkowstwa w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa z aktualnym potwierdzeniem członkowstwa w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa z aktualnym potwierdzeniem ubezpieczenia OC, b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z podaniem ich kwalifikacji zawodowych,, uprawnień oraz zakresu wykonywanych czynności przedmiotu zamówienia, c) wykaz realizowanych robót wykonanych w okresie 5 lat ( 2000 - 2005r.)odpowiadających swoim rodajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga! Dokumenty potwierdzające ( listy referencyjne ) muszą odnosić się tylko do robót w wykazie i zawierać informacje potwierdzające dane zawarte w wykazie tzn. dotyczące wartości wykonanych robót budowlanych oraz daty i miejsca wykonania. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca musi złożyć: a) informację z banku lub spóldzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej , w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub informację banku potwierdzającą posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej -wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem do składania ofert, b) polisę, a w przypadku jej braku dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przedmiocie robót budowlanych, polisa ubezpieczenia musi być ważna conajmniej w terminie związania ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.07.2006, godzina 10:30, Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie ul. 11 Listopada 83, pokój nr 9 ( sala posiedzeń).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.