eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Udanin › ROZBIÓRKA BUDYNKU MIESZKALNEGO WRAZ ZE WZMOCNIENIEM ŚCIANY SZCZYTOWEJ POZOSTAŁEGO BUDYNKU NA DZ. NR 263 W PIEKARACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Udanin: ROZBIÓRKA BUDYNKU MIESZKALNEGO WRAZ ZE WZMOCNIENIEM ŚCIANY SZCZYTOWEJ POZOSTAŁEGO BUDYNKU NA DZ. NR 263 W PIEKARACH
Numer ogłoszenia: 351526 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Udanin , Udanin 26, 55-340 Udanin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76/ 8709222, faks 0-76/8709242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udanin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.udanin.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBIÓRKA BUDYNKU MIESZKALNEGO WRAZ ZE WZMOCNIENIEM ŚCIANY SZCZYTOWEJ POZOSTAŁEGO BUDYNKU NA DZ. NR 263 W PIEKARACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórce podlegać będzie budynek mieszkalny w Piekarach nr 14, za wyjątkiem jego ściany szczytowej, do której został dobudowany sąsiedni budynek. Na niej również wsparta została konstrukcja stropów i dachu przyległego budynku, szczegółowo określonego w - projekcie budowlano-wykonawczym - branżowych przedmiarach robót (które należy traktować jako materiały pomocnicze do sporządzenia wyceny przedmiotu zamówienia), załączonych do SIWZ. Rozbiórkę budynku mieszkalnego w m. Piekary 14 należy wykonać poprzez demontaż jego poszczególnych elementów składowych, zaczynając od góry - demontaż pokrycia dachowego - dachówka ceramiczna (zdemontowane podczas prac zabezpieczających), - rozbiórka więźby dachowej, - ręczne rozebranie komina do poziomu stropu, - rozbiórka wewnętrznych ścian działowych, - rozbiórka stropów, - rozbiórka ścian nośnych, PODSTAWOWE PARAMETRY ZAKRESU RZECZOWEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Powierzchnia zabudowy Pzab. = 156,65 m2 Powierzchnia całkowita Pcałk. = 423,55 m2 Powierzchnia użytkowa Pużyt. = 338,80 m2 Kubatura V całk. = 1.366,82 m3 Wymiary zewnętrzne obiektu: L = 15,15m x b = 10,35m Wysokość budynku H całk. = 10,50 m Wymiary wewnętrzne obiektu: L = 14,13m x b = 9,33m H wewn. bud. = 8,45m Do rozbieranego budynku przylega 2-kondygnacyjny budynek mieszkalny z poddaszem nieużytkowym. Obydwa budynki posiadają wspólną ścianę oddzielającą o grubości 56cm i 38cm. Obydwa budynki posiadają drewniane konstrukcje dachowe, wsparte na wspólnej ścianie szczytowej. W celu usztywnienia budynku, od str. północnej wykonać ścianę z cegły pełnej o grubości 25cm. Ścianę posadowić na żelbetowej ławie fundamentowej o wymiarach 40 x 80cm, zbrojonej czterema prętami o 12mm i strzemionami o 6mm co 25cm. Głębokość posadowienia ławy - 80cm. UWAGA ławę wykonywać odcinkami o długości max 1,00m. Wysokość ściany do poziomu 40cm powyżej połaci dachu. W ścianie wykonać 3 wieńce żelbetowe, zbrojone czterema prętami o 12mm oraz strzemionami o 6mm. Rozstaw strzemion wynosi 25cm; w miejscach kotwienia ściągów rozstaw wynosi: co 10cm. W celu połączenia ściany istniejącą konstrukcją budynku wykonać ściągi stalowe. W ścianach zewnętrznych budynku wykonać ściągi z prętów stalowych o średnicy 20mm, z jednej strony zakotwione w wieńcu (zakotwienie: 50cm), z drugiej strony - zakotwić w istniejącej ścianie za pomocą 3 kotew o średnicy 20mm / sztukę. Mocowanie kotew należy wykonać za istniejącymi ścianami, poprzecznymi budynku. Na wysokości jętki górnej ścianę zamocować do drewnianej konstrukcji dachu poprzez zakotwienie w wieńcu dwóch płaskowników płaskich pl. 80 x 6/3000mm, mocowanych gwoździami do płatwi, o przekroju 100/100mm, opartych na jętkach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz, 2) kosztorys ofertowy, 3) podpisany projekt umowy, który stanowi - załącznik nr 6 do siwz, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) kopia uprawnień budowlanych o specjalności ogólnobudowlanej dla kierownika robót oraz aktualna kopia zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 8) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do siwz, 9) wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 5 do siwz. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna tj. 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do siwz. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty a) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownicy robót lub budowy), wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do siwz. 2). W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.udanin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Udanin 26 55-340 Udanin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Udanin 55-340 Udanin 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.