To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-25
Ogłoszenie nr 351506 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.
Łódź: Dostawa sprzętu łączności dla Komisariatu I Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 334981
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
47075497600000, ul.
ul. Lutomierska 108/112
,
91048
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
426 652 295, faks
426 652 080, e-mail
zampub@ld.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lodzka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu łączności dla Komisariatu I Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Zp-2380/64/16/DS
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności dla Komisariatu I Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi. 2. Przedmiotem umowy obejmuje: Dla zadania nr 1: Dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie serwera faksów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz przeprowadzenie szkolenia w siedzibie Zamawiającego dla 5 administratorów i 10 użytkowników systemu z zakresu administrowania i obsługi systemu. Dla zadania nr 2: Dostawa 2 kpl. Switchy dostępowych spełniających wymagania Zamawiającego określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego do sprzętu wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wskazane przez Zamawiającego typy urządzeń są przykładowe. Mają one na celu określenie standardów w zakresie oferowanych urządzeń. Wykonawca może zaoferować asortyment wskazany przez Zamawiającego lub równoważny. 6. Zamawiający za asortyment równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany produkt jest równoważny do określonego w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca załączy do składanej oferty opis oferowanego asortymentu w tym jego parametrów technicznych. 7. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. 8. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć do wykonania oraz podania nazw firm podwykonawców w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu ofertowym. Niewpisanie nazw firm podwykonawców będzie jednoznaczne, że Wykonawca nie korzysta z podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
32420000-3
Dodatkowe kody CPV:
30200000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie serwera faksów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz przeprowadzenie szkolenia w siedzibie Zamawiającego dla 5 administratorów i 10 użytkowników systemu z zakresu administrowania i obsługi systemu. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT100000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 117607.68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa 2 kpl. Switchy dostępowych spełniających wymagania Zamawiającego określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13532.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17220.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont boisk w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego "Strefa21 - boisko wielofunkcyjne i skwer wypoczynkowy przy Kopernika 2"
- Tor rolkowo-wrotkowy w Parku im. Szarych Szeregów
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną".
- 74/TP/ZP/D/2024 Dostawy odzieży medycznej oraz obuwia medycznego i zawodowego dla USK im. WAM -CSW w Łodzi.
- Remont w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sieradzu polegający na częściowym dostosowaniu budynku do przepisów p. poż - etap III
- DZP.26.89.2024 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.