Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Sokołów Podlaski: Nadbudowa dachu na budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Armii Krajowej nr 4
Numer ogłoszenia: 35146 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim , ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. (025) 7817400, faks (025) 7817460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sokolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa dachu na budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Armii Krajowej nr 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadbudowa dachu na budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Armii Krajowej nr 4. 1) rozebranie rynien, obróbek blacharskich, kominów wolno stojących z cegły, uprzątnięcie oraz wywóz gruzu z rozbieranych elementów; 2) wykonanie wieńców zewnętrznych z betonu żwirowego B-20, wymurowanie kominów do poziomu połaci dachowej, wyrównanie poziomów pod dach poprzez wymurowanie ścian z cegły na zaprawie cementowej, izolacja termiczna stropu z wełny mineralnej grubości 15 cm; 3) wykonanie konstrukcji dachu płatwiowo-kleszczowej z tarcicy nasyconej; 4) pokrycie dachu blachą dachówkową wraz z montażem elementów wykończeniowych - 524,67 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3000,-III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniający warunki określone w SIWZ i w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z art. 24 Pzp, - wypełniony i podpisany formularz ofertowy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - zaakceptowane istotne postanowienia umowy, - minimum 30-dniowy termin płatności faktur, - udzielenie 3-letniej (lub więcej) gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy, licząc od daty odbioru końcowego - ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony druk oferta i kosztorys ofertowy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.zaświadczenie z a) -właściwego Urzędu Skarbowego oraz z b) właściwego ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4, 5, 6, 7, 8 i 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich pięciu lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.Dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Referencje z tożsamych robót..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolowpodlaski.asi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sokołowie Podlaskim; 08-300 Sokołów Podlaski; ul. Wolności 23; e-meil: ag@powiat-sokolowski.pl., lub w BIP Powiatu; zakładka Specyfikacje do przetargów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Sokołowie Podlaskim, pokój nr 102 - Sekretariat, ul. Wolności 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Gilinie
- Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie gminy Grębów
- Wymiana pokrycia dachów na czterech budynkach mieszkalnych będących w zarządzie ZGM w Pabianicach
- Remont budynku komunalnego Dąbcze 39
- Modernizacja źródeł ciepła i energii elektrycznej w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.