eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › ZP.341-2/2010 Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2010/2011 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Rudnik: ZP.341-2/2010 Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2010/2011 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości.
Numer ogłoszenia: 351394 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku , ul. Gawliny, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 32 410 64 18 wew. 126, faks 32 410 64 18 wew. 130.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-2/2010 Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2010/2011 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2010/2011 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości wg. załączonego szczegółowego wykazu dróg objętym zamówieniem stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do umowy 3.2 Szczegółowy zakres usługi obejmuje: Odśnieżanie - całej szerokości jezdni (także zasp nawianych z pól), skrzyżowań, rozjazdów i wysepek przystankowych określonych w załączniku nr 1 do umowy. Przy odśnieżaniu skrzyżowań, należy zwrócić uwagę na usunięcie śniegu z całego skrzyżowania (środka również). Likwidację śliskości - poprzez posypywanie dróg solą granulowaną, miejsc wskazanych przez Zamawiającego określonych w załączniku nr 2 do umowy. Towar zakupi Zamawiający i dostarczy Wykonawcom na miejsce przez nich wskazane. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie odpowiednie przechowywanie materiału, zapobiegające jego zawilgocenie i zamarzaniu. 3.3 Prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg polegać będzie na przejezdności dróg, placów i chodników pieszo - rowerowych, zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Rudnik o zimowym utrzymaniu dróg gminnych. 3.4 Zapewnienia, aby w godzinach wczesnoporannych - najpóźniej do godz. 6.00 rano wszystkie drogi w sołectwach ujęte w załączniku nr 1 i 2 były przejezdne i posypane a w okresie nie występowania opadów i śliskości zapewnić pełną gotowość do rozpoczęcia akcji.(dyżury). 3.5 Na przedmiot zamówienia składa się zimowe utrzymanie dróg gminnych w tym na: a) zad.1 - część 1 - około 9,5 km dotyczy miejscowości: Brzeźnica + droga Brzozówka, Łubowice, Ligota Książęca, w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Brzeźnica,Łubowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy. b)zad. 2 - część 2 - około 10,2 km, dotyczy miejscowości: Grzegorzowice, Sławików, Lasaki w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Grzegorzowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy. c)zad. 3 część 3,- około 6,1 km, dotyczy miejscowości: Modzurów, Dolędzin, Gamów, Sławienko, Ponięcice, Szonowice, Strzybniczek w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Gamów Szonowice,,Ponięcice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy. 3.6 Wykonawca jest zobowiązany do oględzin miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie usług. 3.7.Wykonawca usługi zobowiązany jest do: a)dysponowania środkami łączności bezprzewodowej umożliwiającymi uzyskiwanie połączenia z siecią telekomunikacji stacjonarnej. b)Przerzutu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia akcji nie później niż do 1 godziny od momentu uruchomienia akcji c)Zapewnienia pełnej dyspozycyjności osób kierujących pracami. d)Zapewnienie pełnej dyspozycyjności i gotowości do rozpoczęcia podjęcia natychmiastowej akcji tj. przystosowania miejsc do startów i lądowań śmigłowca w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego. dotyczy - Boiska Sportowego w Sławikowie działka nr 431 km .3 obręb Sławików.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie . Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby dla każdego zadania tj. każdej części , wykonawcy dysponowali co najmniej 1 zestawem sprzętowym przystosowanym do odśnieżania i likwidacji śliskości. Zamawiający przez pojęcie 1 zestaw sprzętowy uważać będzie: co najmniej sprzęt składający się z: jednego ciągnika o mocy minimum 60 KM wyposażony jednocześnie w pług i piaskarkę lub pojazd samochodowy typu UNIMOG wyposażony jednocześnie w pług i piaskarkę. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE DLA KAŻDEGO ZADANIA W ZAKRESIE DYSPONOWANIA ODPOWIEDNIM POTENCJAŁEM TECHNICZNYM ZADANIE 1- CZĘŚĆ 1 Wykonawcy muszą dysponować minimum 1 zestawem sprzętowym składającym się z co najmniej jednego ciągnika o mocy minimum 60 KM wyposażony jednocześnie w pług i piaskarkę lub pojazd samochodowy typu UNIMOG (lub równoważny) wyposażony jednocześnie w pług i piaskarkę. Wykonawcy muszą dysponować minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w wykonywaniu zamówienia tj posiadali odpowiednie prawo jazdy w zależności od wykazanego sprzętu w załączniku nr 3 . ZADANIE 2 - CZĘŚĆ 2 Wykonawcy muszą dysponować minimum 1 zestawem sprzętowym składającym się z co najmniej jednego ciągnika o mocy minimum 60 KM wyposażony jednocześnie w pług i piaskarkę lub pojazd samochodowy typu UNIMOG (lub równoważny) wyposażony jednocześnie w pług i piaskarkę. Wykonawcy muszą dysponować minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w wykonywaniu zamówienia tj posiadali odpowiednie prawo jazdy w zależności od wykazanego sprzętu w załączniku nr 3 . ZADANIE 3 - CZĘŚĆ 3 Wykonawcy muszą dysponować minimum 1 zestawem sprzętowym składającym się z co najmniej jednego ciągnika o mocy minimum 60 KM wyposażony jednocześnie w pług i piaskarkę lub pojazd samochodowy typu UNIMOG( lub równoważny) wyposażony jednocześnie w pług i piaskarkę. W przypadku złożenia oferty całościowej tj. na wszystkie 3 części, Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dysponowali co najmniej 3 zestawami sprzętowymi przystosowanymi do odśnieżania i likwidacji śliskości.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby dla każdego zadania tj. każdej części , wykonawcy dysponowali co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w wykonywaniu zamówienia tj posiadali odpowiednie prawo jazdy w zależności od wykazanego sprzętu w załączniku nr 3. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE DLA KAŻDEGO ZADANIA W ZAKRESIE DYSPONOWANIA OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA ZADANIE 1 Wykonawcy muszą dysponować minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w wykonywaniu zamówienia tj posiadali odpowiednie prawo jazdy w zależności od wykazanego sprzętu w załączniku nr 3 . ZADANIE 2 Wykonawcy muszą dysponować minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w wykonywaniu zamówienia tj posiadali odpowiednie prawo jazdy w zależności od wykazanego sprzętu w załączniku nr 3 . ZADANIE 3 Wykonawcy muszą dysponować minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w wykonywaniu zamówienia tj posiadali odpowiednie prawo jazdy w zależności od wykazanego sprzętu w załączniku nr 3 . W przypadku złożenia oferty całościowej tj. na wszystkie 3 części, Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowali co najmniej 3 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe w wykonaniu zamówienia tj posiadali odpowiednie prawo jazdy w zależności od wykazanego sprzętu w załączniku nr 3 .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie . Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. -Pełnomocnictwo, złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, a w przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. w przypadku zaistnienia przesłanek zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy pzp, a)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej, do wykonania zamówienia, b)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do posiadania potencjału technicznego niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem : a)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. b)zamawiający dopuszcza możliwości zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku VAT. b)Zamawiający zastrzega prawo zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia , w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od niego (np. przedłużanie się lub skracanie okresu zimy) c)Jeżeli nominalna maksymalna szacunkowa wartość umowy w okresie akcji zima 2010/2011 ustalona na kwotę brutto 65.000,00 w tym na zad.1- 30.000, zad.2 17.500, zad.3 - 17.500, wartość nominalna ulega zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku ul. Gawliny 2, 47 -411 Rudnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku ul. Gawliny 2, 47 -411 Rudnik.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcja zima 2010/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad.1 - część 1 - około 9,5 km dotyczy miejscowości: Brzeźnica + droga Brzozówka, Łubowice, Ligota Książęca, w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Brzeźnica,Łubowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcja zima 2010/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 2 - część 2 - około 10,2 km, dotyczy miejscowości: Grzegorzowice, Sławików, Lasaki w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Grzegorzowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akcja Zima 2010/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 3 część 3,- około 6,1 km, dotyczy miejscowości: Modzurów,Dolędzin, Gamów, Sławienko, Ponięcice, Szonowice, Strzybniczek w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Gamów Szonowice,,Ponięcice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.