eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Kompleksowa usługa utrzymania czystości terenów placówek ZLA w Oświęcimiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Oświęcim: Kompleksowa usługa utrzymania czystości terenów placówek ZLA w Oświęcimiu.
Numer ogłoszenia: 35128 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu, ul. Garbarska 1, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8444295, 8430006, fax 033 8444295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla.malopolska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa utrzymania czystości terenów placówek ZLA w Oświęcimiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis zadania wraz z parametrami technicznymi: 1) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących placówkach Zamawiającego: a) Przychodnia Rejonowa nr 1, ul. Żwirki i Wigury 5, 32-600 Oświęcim, b) Przychodnia Rejonowa nr 2, ul. Czecha 2, 32-600 Oświęcim, c) Przychodnia Rejonowa nr 3, ul. Słowackiego 1, 32-600 Oświęcim, d) Przychodnia Rejonowa nr 4, ul. Garbarska 1, 32-600 Oświęcim, e) Wiejski Ośrodek Zdrowia w Grojcu, ul. Główna 1, 32-615 Grojec. 2) Łączna powierzchnia do utrzymania czystości - 5750 m2. 3) Środowisko do utrzymania w czystości zostanie podzielone na cztery strefy higieniczne: a) Obszar ścisłej czystości medycznej charakteryzujący się koniecznością utrzymania wysokiego standardu czystości fizycznej i bakteriologicznej. Wymagana będzie dezynfekcja ciągła powierzchni dotykowych (w każdym dniu sprzątania) oraz dezynfekcja pozostałych powierzchni czyszczenia okresowo 1 razy na tydzień. Jako powierzchnię dotykową Zamawiający rozumie powierzchnię czyszczenia w pomieszczeniu narażoną na fizyczny kontakt z elementem skażonym (materiał potencjalnie zakaźny, zużyte opatrunki, odpady medyczne itp.), tj. łóżka, kozetki, krzesła, blaty, umywalki, pojemniki na odpady, podłogi, drzwi (klamki i powierzchnia okołoklamkowa), ściany olejne, lamperie, powierzchnie pokryte flizami itp. (do 2 m wysokości) itp. Wymaga się utrzymania czystości fizycznej w każdym dniu sprzątania. Do obszaru zaliczają się gabinety lekarskie, gabinety zabiegowe, gabinety opatrunkowe, izolatki, separatki, magazyny materiałów sterylnych, magazyny zasobów czystych, boksy jałowe, brudowniki oraz inne pomieszczenia higieniczno-sanitarne do użytku medycznego. Pomieszczenia do magazynowania niebezpiecznych odpadów medycznych powinny być poddane dezynfekcji, a następnie umyte po każdym usunięciu odpadów. b) Obszar zwykłej czystości medycznej charakteryzujący się koniecznością utrzymania wysokiego standardu czystości fizycznej oraz średniego standardu czystości bakteriologicznej; wymagana będzie dezynfekcja okresowa całości powierzchni do czyszczenia na życzenie Zamawiającego nie rzadziej niż 1 raz na 2 tygodnie, toalety - codziennie (o wymaganiach odnośnie każdego z pomieszczeń Wykonawca będzie informowany przy realizacji usługi). Wymaga się utrzymania czystości fizycznej w każdym dniu sprzątania. Do obszaru zaliczają się poczekalnie, hole, korytarze i inne ciągi komunikacyjne wewnętrzne oraz łazienki i sanitariaty. c) Obszar ścisłej czystości fizycznej charakteryzujący się utrzymaniem wysokiego standardu czystości fizycznej przy zachowaniu czystości bakteriologicznej wyłącznie na wskazanie pisemne Zamawiającego. Dezynfekcja na pisemne życzenie zamawiającego w odniesieniu do wybranych pomieszczeń i powierzchni nie rzadziej niż 1 raz na 6 miesięcy. Wymaga się utrzymania czystości fizycznej w każdym dniu sprzątania. Do obszaru zaliczają się pomieszczenia administracyjne, biura, pomieszczenia techniczne, pomieszczenia gospodarcze, składy niemedyczne i inne podobne stale użytkowane. d) Obszar czystości ogólnej charakteryzujący się utrzymaniem podstawowego standardu czystości przy zachowaniu czystości bakteriologicznej tylko w wyjątkowych uzasadnionych sytuacjach; dezynfekcja wyłącznie w sytuacjach awaryjnych na pisemne żądanie zamawiającego i tylko w odniesieniu do wybranych powierzchni i pomieszczeń - do obszaru zalicza się pomieszczenia piwniczne, pomieszczenia strychowe, pomieszczenia nieużywane i inne podobne. Zakłada się sprzątanie obszaru czystości ogólnej minimum dwa razy w miesiącu w odstępie ok. dwutygodniowym. Powyższy podział nie uwzględnia terenów zewnętrznych, których specyfikę utrzymania czystości zawarto w ppkt 4. Szczegółowo sposób utrzymania wybranych elementów powierzchni czyszczenia został określony w pkt 5 siwz. 4) W ramach sprzątania terenów zewnętrznych Zamawiający przewiduje wykonywanie następujących robót: a) codzienne zbieranie odpadów dookoła budynków, b) zamiatanie chodników i dróg dojazdowych z częstotliwością 2 razy na tydzień (z wyłączeniem okresu zimowego), c) odchwaszczanie chodników 2 razy w roku, d) koszenie trawy 6 razy do roku w okresie wegetacji (szczegółowe terminy zostaną ustalony przez Zamawiającego w okresie późniejszym), wraz z zapewnieniem wywozu skoszonej trawy, e) usuwanie opadłych liści (w okresie jesiennym wrzesień - grudzień; 2 razy na rok), f) w okresie zimowym usuwanie nadmiaru śniegu z zewnętrznych ciągów komunikacyjnych - codziennie, a razie konieczności kilka razy w ciągu dnia (wyposażenie w środki antypoślizgowe jak piasek, sól lub mieszanki leży po stronie Wykonawcy), g) w okresie zimowym usuwanie sopli z zadaszeń Przychodni nr 1, 2, 3 i 4 (na bieżąco w zależności od potrzeb), h) przycinanie żywopłotu przy Przychodni nr 2 jeden raz w roku, i) codzienne porządkowanie pomieszczenia na odpady komunalne wraz z jego dezynfekcją min. raz w miesiącu (tylko dla Przychodni nr 4). 5) Zamawiający jako dni realizacji usługi przewiduje dni tygodnia od poniedziałku do piątku. Sprzątanie należy przeprowadzać po godzinach pracy placówek, aby nie zakłócać ustalonego porządku pracy w przychodniach, z zastrzeżeniem ppkt 6. 6) W pomieszczeniach Ambulatorium Całodobowej Opieki Medycznej (gabinety lekarskie, gabinet zabiegowy, poczekalnia, hol główny, toalety) wymagane będzie sprzątanie pomieszczeń codziennie rano tj. od poniedziałku do piątku oraz w soboty, niedziele i święta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) dotyczy to każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w pkt 13 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - według zał. nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 Pzp - według zał. nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie o udziale podwykonawców w wykonaniu zamówienia - według zał. nr 3 do siwz. 4. Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie usługi kompleksowego utrzymania czystości w placówkach służby zdrowia - według zał. nr 4 do siwz. 5. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (zgodnie z pkt 5 ust.8 siwz) - według załącznika nr 5 do siwz. 6. Oświadczenie potwierdzające, że osoby przewidziane do wykonania zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - są przeszkolone w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej, posiadają ważne badania i szczepienia ochronne oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do prawidłowego wykonywania powierzonych zadań, w szczególności zostały przeszkolone w zakresie pracy w warunkach zwiększonego zagrożenia sanitarnego (np. zagadnienia dezynfekcji sprzętu medycznego, dezynfekcji pomieszczeń o wysokim zagrożeniu sanitarnym, postępowania z materiałem skażonym itp.) - według załącznika nr 6 do siwz. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych. Dopuszcza się złożenie zobowiązania do zawarcia umowy ubezpieczenia w pow. zakresie w przypadku wybrania najkorzystniejszej oferty z tym jednak zastrzeżeniem, że złożenie aktualnej polisy warunkuje zawarcie umowy. 10. Podpisany oraz parafowany na wszystkich stronach wzór umowy (zał. nr 7 do siwz). 11. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.malopolska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 32-600 Oświęcim, ul. Garbarska 1 Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 32-600 Oświęcim, ul. Garbarska 1 pok. 119.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.