eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1328 W BIELSKO - BIAŁEJ NA 2009r. (NR SPRAWY PN 20ŻYW2008)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Łódź: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1328 W BIELSKO - BIAŁEJ NA 2009r. (NR SPRAWY PN 20ŻYW2008)
Numer ogłoszenia: 351209 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1933 , ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6394760, faks 042 6348985.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1328 W BIELSKO - BIAŁEJ NA 2009r. (NR SPRAWY PN 20ŻYW2008).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (sygn. post. PN 20ŻYW2008) jest dostawa żywności na 2009r. (nazwa / kod CPV: ziemniaki, Buraki ćwikłowe, Marchew, Cebula, Fasolka szparagowa, Papryka słodka, Pomidory, Ogórki, Sałata, Kapusta biała, Kapusta czerwona, Kapusta pekińska, Kapusta brukselska, Kalafior, Rzodkiewka, Pietruszka korzeniowa, Seler korzeniowy, Por, Natka pietruszki, Koperek zielony, Szczypiorek, Czosnek, Pieczarki świeże, Owoce tropikalne tj: banany, cytryny, pomarańcze, mandarynki, winogrona, Jabłka świeże, jaja, miód, Kapusta kwaszona biała, Ogórki kwaszone, Ogórki konserwowe, Papryka konserwowa, Sałatka szwedzka, Sałatka z czerwonej kapusty, Sałatka wielowarzywna 5-składnikowa, Chrzan tarty, Szczaw konserwowy, Kukurydza konserwowa, Pieczarki konserwowe, Sok jabłkowy 1l., 0,20l., Nektar z czarnej porzeczki 1l., 0,20l., Sok pomarańczowy 1l., 0,20l., Nektar wieloowocowy 1l., 0,20l., Dżemy, wody pitne 1,5l..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.11.11-7, 03.22.11.12-4, 03.22.11.14-8, 03.22.12.12-5, 03.22.12.30-7, 03.22.12.40-0, 03.22.12.70-0, 03.22.13.20-5, 03.22.14.10-3, 03.22.14.40-2, 03.22.14.20-6, 03.22.11.10-0, 03.22.12.60-6, 03.22.22.40-7, 03.22.21.11-4, 03.22.22.10-8, 03.22.23.21-9, 03.14.25.00-3, 03.14.21.00-9, 15.33.11.42-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie, odpowiadającej ilości zadań, na które jest składana oferta (sposób wnoszenia wadium oraz wartości wadium dla każdego z zadań określono w SIWZ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia oświadczeń wskazanych w pkt. 1 - 3 Rozdziału VI SIWZ oraz dokumentów określonych w pkt 6 -11 Rozdziału VI SIWZ. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określonych w pkt 5 Rozdziału VI SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentu określonego w pkt 12 Rozdziału VI SIWZ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 5) dostarczać będą przedmiot zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne oraz weterynaryjne; 6) zaoferują dostawy odpowiadające wymaganiom określonym w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty cenowej następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1 oświadczenie o spełnianiu wymagań ustawowych ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, określonych w art. 22 ustawy oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy (wzór na Załączniku nr 3 do SIWZ); 6.1.2 oświadczenie o spełnianiu wszystkich powszechnie obowiązujących w Polsce wymagań higieniczno-sanitarnych oraz weterynaryjnych - dotyczy wykonawców będących producentami (wzór na Załączniku nr 3 do SIWZ); 6.1.3 oświadczenie o dostarczeniu przedmiotu zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne oraz weterynaryjne (jeżeli wykonawca sam nie jest producentem oferowanych produktów) - (wzór na Załączniku nr 3 do SIWZ); 6.1.3.1 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (co najmniej trzech dostaw) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (odpowiadającym tzn. nie mniejszym niż 50% wartości brutto określonej dla zadania na które składana jest oferta. W przypadku złożenia oferty na kilka zadań Zamawiający uzna za zrealizowane dostawy których suma wartości brutto nie będzie mniejsza niż 50% wartości brutto dla zadań na które składana jest oferta) wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie (dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw na minimum trzy wybrane z wykazu dostawy) (wzór wykazu dostaw załączony został w Załączniku nr 4 do SIWZ); 6.1.4 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1.5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy przedsiębiorców). Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień- stan aktualny na dzień przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.7 w przypadku podmiotów zbiorowych - także aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.8 decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzającej spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności stanowiącej przedmiot zamówienia (dotyczy przedsiębiorców produkujących i/lub wprowadzających do obrotu żywność będących pod nadzorem Państwowej Inspekcji Sanitarnej i prowadzących działalność w przedmiotowym zakresie- dotychczas wydawana na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia ( Dz. U z 2005r Nr 31, poz. 265 z późn. zm), obecnie decyzję o zatwierdzeniu zakładu wydawane przez właściwe organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej- podstawa art. 61,art. 62 ust. 1 pkt 1,2, art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2006r. nr 171, poz. 1225). 6.1.9 decyzję powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce produkcji dopuszczającą zakład w zakresie prowadzonej działalności do produkcji (dotyczy producentów będących pod nadzorem Inspekcji Weterynaryjnej- na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 16.12.2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U z 2006r. Nr 17, poz. 127 z późn. zm.); - dotyczy Wykonawców składających oferty na produkty pochodzenia zwierzęcego. 6.1.10 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadający rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte zamówienia w okresie ubezpieczenia, gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wynosi 100 000 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. W przypadku zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany do posiadania i dostarczenia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej ( aktualnej tzn. obejmującej cały okres trwania dostaw ) potwierdzającej ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.1.11 w przypadku realizacji dostaw przez podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania w ofercie w formie oświadczenia części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; 6.1.12 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 poz. 1807 i Nr 281 poz. 2777 ze zm.) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23Pzp). 6.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.5, 6.1.6 i 6.1.8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.2.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6.2.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.2.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6.3 W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu z pkt. 6.1.7, składa on zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 6.4 Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2 tj. 6.2.1 i 6.2.3 oraz 6.3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku dokumentu z pkt. 6.2 tj. 6.2.2 - powinien być on wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2 tj. 6.2.1 - 6.2.3 oraz 6.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. 6.4 stosuje się odpowiednio. 6.6 Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, obowiązany jest dołączyć do oferty cenowej następujące dokumenty: - zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP ( Podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 ); lub protokół z urzędowej kontroli żywności, przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z art. 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 882/2004 z dnia 29.04.2004 r. Dz. U. UE L.04.139.1, w skład którego wchodzi punkt określający prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP ( Podstawa: art. 9 i 10 Rozporządzenia jak wyżej oraz art. 59 i 73 ust. 1 i 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 ); lub certyfikat HACCP. - nie dotyczy producentów na etapie produkcji pierwotnej. Jeżeli wykonawca nie jest producentem oferowanych produktów, zobowiązany jest dołączyć wskazane zaświadczenie wystawione dla niego przez w/w podmiot oraz stosowne zaświadczenia wystawione przez w/w podmiot dla producentów, od których zakupi oferowane produkty. Jeżeli z tytułu prowadzonej działalności wykonawca nie podlega obowiązkowi wdrożenia i stosowania systemu HACCP, przedstawia on jedynie stosowne zaświadczenia wystawione dla producentów. - świadectwo jakości handlowej wydane przez właściwą miejscowo Wojewódzką Inspekcję Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (WIJHARS) na podstawie przeprowadzonych badań potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają zapisom określonym w opisie przedmiotu zamówienia tj. Załączniku nr 2 do SIWZ biorąc pod uwagę, że opis przedmiotu zamówienia niektórych produktów odwołuje się tylko do podanych norm a nie zostały one w całości zastosowane. - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzającego, że działania Wykonawcy w zakresie produkcji, transportu, obrotu towarów spełniają wymagania jakościowe określane systemem zarządzania jakością ISO 9001:2000 lub certyfikat potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000. 6.7 Wszystkie ww dokumenty należy złożyć bądź w formie oryginału bądź w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uwierzytelnienie powinno polegać na zamieszczeniu na kopii dokumentu ,za zgodność z orginałem, oraz zostać podpisane przez uprawnioną osobę. 6.7.1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę cenową, oświadczenia oraz dokumenty podpisane przez osobę lub osoby uprawnione, ujęte we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wskazane w pełnomocnictwie. Jeżeli osoba uprawniona wskazana jest w pełnomocnictwie należy dołączyć je do oferty. 6.8 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można również odebrać w siedzibie zamawiającego codziennie w godzinach od 7:00 do 15.00 osobiście, bądź na wniosek wykonawcy (złożony na piśmie lub za pośrednictwem faksu. Cena 20 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejsce składania ofert: kancelaria jawna zamawiającego (Łódź, ul. Źródłowa 52), budynek 7, pok. 014/015 w godzinach pracy kancelarii tj.: 8:00 - 10:00 i 12:30 - 14:30 od poniedziałku do piątku..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.