eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup materiałów promocyjnych dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z podziałem na 5 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-07

Warszawa: Zakup materiałów promocyjnych dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z podziałem na 5 części
Numer ogłoszenia: 351195 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 57 922 89, faks 0-22 57 925 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów promocyjnych dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z podziałem na 5 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Zamówienie obejmuje materiały promocyjne dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z podziałem na 5 części: Część nr 1 - Notatnik i teczka. Część nr 2 - Gadżety ekologiczne. Część nr 3 - Torba wielorazowego użytku. Część nr 4 - Karabińczyk z kompasem. Część nr 5 - Kubek. 1.2 Materiały są niezbędne do prawidłowej realizacji działań związanych z propagowaniem wiedzy o Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska 1.3 Materiały będą przekazywane podczas szkoleń, konferencji, warsztatów, seminariów, itp. instytucjom jak i osobom zainteresowanym działalnością GDOŚ 2. Zakres zamówienia. 2.1 Zamówienie odnosi się do materiałów promocyjnych i obejmuje: a) wykonanie ww. materiałów, zgodnie z projektem graficznym przekazanym przez Zamawiającego, b) dostarczenie ww. materiałów do siedziby Zamawiającego. 2.2 Szczegółowy opis artykułów, liczba sztuk i rodzaj elementów nadruku została wskazana w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.3 Zamawiający pozostawia Wykonawcy dowolność wyboru materiałów, z których zostaną wykonane artykuły. Jednakże Zamawiający zastrzega, że na każdym z artykułów biodegradowalnych oraz pochodzących z recyklingu Wykonawca zamieści informację, o jego pochodzeniu. 3. Wskazania dotyczące realizacji zamówienia. 3.1 Wykonawca oświadcza, że posiada sprzęt, oprogramowanie i wiedzę niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia. 3.2 Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów promocyjnych objętych zamówieniem Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, sporządzoną na podstawie przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego projektu graficznego, wizualizację poszczególnych materiałów promocyjnych. Przesłana wizualizacja musi być zaakceptowana w formie pisemnej przez Zamawiającego w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy W przypadku braku akceptacji któregokolwiek z przedstawionych Zamawiającemu szablonów graficznych, Wykonawca opracuje - uwzględniając uwagi i sugestie Zamawiającego - kolejną propozycję, aż do uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego. 4. Czas realizacji i warunki przyjęcia zamówienia oraz płatności: 4.1 Zamówienie materiałów promocyjnych należy zrealizować do 27 grudnia 2010 roku. 4.2 Materiały w ramach zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Transport materiałów do Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 4.3 Każdy z materiałów ma być dostarczony do Zamawiającego w opakowaniu zbiorczym, na którym będzie znajdować się informacja o nazwie artykułów i ilości sztuk znajdującej się w opakowaniu. 4.4 Zamówione materiały nie mogą mieć wad i uszkodzeń mechanicznych. 4.5 W razie stwierdzenia wad, uszkodzeń i braków, Wykonawca zobowiązuje się do jak najszybszej wymiany wadliwego towaru na towar pełnowartościowy bez zmiany cen i na swój koszt. 4.6 Termin udzielonej gwarancji na dostarczone materiały nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 4.7 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym wadliwych egzemplarzy, Wykonawca musi wymienić je na inne, nieposiadające wad. 4.8 Podstawą do przyjęcia faktury VAT za wykonane materiały jest podpisanie przez każdą ze stron protokołu odbioru z klauzulą (bez zastrzeżeń)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na zasadach określonych we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gdos.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=55&Itemid=94
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Wawelska 52/54, w pokoju nr 486 (Kancelaria).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Warszawa, ul. Wawelska 52/54, w pokoju nr 455.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Notesy i teczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bloczek -notes promocyjny - 800 szt. Teczka - 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Gadżety ekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ołówki - 1500 szt. Długopisy - 1200 szt. Pendrive - 150 szt. Notes A4 z ołówkiem - 110 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Torba wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba wielorazowego użytku, ekologiczna - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Karabińczyk z kompasem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karabińczyk z kompasem - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - Kubek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kubek - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.