eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów w Katowicach i Bielsku-Białej zarządzanych przez Izbę Skarbową w Katowicach oraz osób i mienia znajdujących się w nich instytucji - ZKP-11/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Katowice: Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów w Katowicach i Bielsku-Białej zarządzanych przez Izbę Skarbową w Katowicach oraz osób i mienia znajdujących się w nich instytucji - ZKP-11/2013
Numer ogłoszenia: 351192 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Katowicach , ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2076000, faks 032 2076010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów w Katowicach i Bielsku-Białej zarządzanych przez Izbę Skarbową w Katowicach oraz osób i mienia znajdujących się w nich instytucji - ZKP-11/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część nr 1 - Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów w Katowicach zarządzanych przez Izbę Skarbową w Katowicach realizowana w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej wraz z obsługą dźwigu dla osób niepełnosprawnych i obsługą awiza centrali telefonicznej. Część nr 2 - Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektu w Bielsku-Białej, zarządzanego przez Izbę Skarbową w Katowicach, realizowana w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej wg wymogów dla jednostek organizacyjnych objętych obowiązkową ochroną, tj.: 1. Izby Skarbowej w Katowicach - Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Bielsku-Białej, 2. Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach - Ośrodka Zamiejscowego w Bielsku-Białej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Dla poszczególnych części wadium wynosi: część nr 1 - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), część nr 2 - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wykonawca składający ofertę na wykonanie dwóch części winien wnieść wadium w wysokości równej sumie kwot z poszczególnych części

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi posiadać koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) - dotyczy części nr 1 i 2. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie złożonych dokumentów. Brak dołączonej do oferty koncesji będzie oceniane jako niespełnienie warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na realizację części nr 1 lub części nr 2 musi posiadać doświadczenie w przedmiocie zamówienia polegające na tym, że w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - dobrze wykonał bądź nadal wykonuje co najmniej cztery usługi ochrony obiektów biurowych, każda o powierzchni: dla części nr 1 - powyżej 2,6 tys. m2, dla części nr 2 - powyżej 1,2 tys. m2. Wykonawca składający ofertę na wykonanie części nr 1 i części nr 2 winien posiadać doświadczenie jak dla części nr 1. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dołączonego wykazu usług potwierdzonego dowodami. Brak wykazu lub dowodów będzie oceniane jako niespełnienie warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi posiadać na czas trwania umowy - Grupę Interwencyjną (GI), która na wezwanie pracownika ochrony lub upoważnionego pracownika zamawiającego zostanie niezwłocznie skierowana do siedziby zamawiającego i przybędzie w gotowości do działania w czasie nie dłuższym niż 15 minut od otrzymania wezwania - dotyczy części nr 1 i 2. Pracownicy wykonujący służbę muszą być wyposażeni w: dla części nr 1 1.jednolite umundurowanie wg wzoru ustalonego przez Wykonawcę, uwzględniającego przepisy art. 20 i 21 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r., o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r, Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), 2.paralizatory elektryczne - 2 szt. (o średniej wartości w obwodzie nie przekraczającej 10 mA i energii nie przekraczającej 300 mJ.), nie zaliczane do broni, 3.pałki wielofunkcyjne - 2 szt. (np. typu TONFA), 4.kajdanki - 2 szt., 5.telefon komórkowy - 1 szt. (służący do bezpośredniego kontaktu pracownika ochrony z jednostką macierzystą oraz Grupą Interwencyjną), 6.latarki elektryczne - 2 szt., 7.radiotelefony - 2 szt. (celem kontaktowania się pracowników ochrony między sobą), 8.książki pełnienia służby wraz z ewidencją wydawanych kart dla gości, 9.książki wydania i przyjęcia kluczy -od pomieszczeń specjalnych, od wszystkich pomieszczeń pracownikom firmy sprzątającej, od wszystkich pomieszczeń służbowych w momencie wprowadzenia przez zamawiającego, 10.system kontroli obchodu pracownika ochrony fizycznej, 11.urządzenie napadowe współpracujące z SMA; dla części nr 2 1.jednolite umundurowanie wg wzoru ustalonego przez Wykonawcę, uwzględniającego przepisy art. 20 i 21 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r., o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r, Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), 2.paralizator elektryczny - 1 szt. (o średniej wartości w obwodzie powyżej 10 mA i energii powyżej 300 mJ.), zaliczany do broni, 3.pałkę wielofunkcyjną - 1 szt. (np. typu TONFA), 4.kajdanki - 1 szt, 5.telefon komórkowy - 1 szt. (służący do bezpośredniego kontaktu pracownika ochrony z jednostką macierzystą oraz Grupą Interwencyjną), 6.latarkę elektryczną - 1 szt, 7.książkę pełnienia służby, 8.książki wydania i przyjęcia kluczy -od wszystkich pomieszczeń pracownikom firmy sprzątającej, -od wszystkich pomieszczeń służbowych w momencie wprowadzenia przez zamawiającego, 9.urządzenie napadowe współpracujące z SMA. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (załącznik nr 2 do SIWZ). Brak oświadczenia będzie oceniany jako niespełnienie warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pracownicy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia. Pracownik, który ze strony wykonawcy będzie nadzorował sposób prowadzenia ochrony, musi posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej Zastrzeżone lub, zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228), upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej wykonawcy do informacji niejawnych o klauzuli Zastrzeżone i aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych spełniające art. 19 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych - dotyczy części nr 1 i 2. Pracownicy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, muszą posiadać legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni - dotyczy części nr 2. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). Brak oświadczenia będzie oceniany jako niespełnienie warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który posiada środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości co najmniej: dla części nr 1 - 40 000 zł, dla części nr 2 - 20 000 zł. Wykonawca składający ofertę na wykonanie części nr 1 i części nr 2 winien posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości równej sumie kwot z obu części. Jeżeli wykonawca polega na zdolności finansowej innych podmiotów wówczas zobowiązany jest przedłożyć: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji środków finansowych na czas realizacji zamówienia, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotów, na zdolności finansowej których wykonawca będzie polegał, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Brak wymaganych oświadczeń i informacji będzie oceniany jako niespełnienie warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowody potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie uzna dowodów, z których wynika jedynie, że wykonawca wykonał lub wykonuje usługę bez określenia, że jest ona wykonywana należycie (prawidłowo, rzetelnie). Dowodami są: a) poświadczenie, z zastrzeżeniem że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pok. 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 09:30, miejsce: 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pok. 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów w Katowicach zarządzanych przez Izbę Skarbową w Katowicach realizowana w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej wraz z obsługą dźwigu dla osób niepełnosprawnych i obsługą awiza centrali telefonicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przez stałą bezpośrednią ochronę fizyczną rozumie się ochronę przez całą dobę przez dwóch pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego. W ramach wykonywanej usługi należy prowadzić: 1. stałą całodobową ochronę osób, mienia i obiektów realizowaną w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz ściśle wg zatwierdzonego przez Dyrektora Izby Skarbowej w Katowicach Planu ochrony wraz z załącznikami oraz instrukcją ppoż., 2. obsługę dźwigu dla osób niepełnosprawnych (w razie konieczności), 3. obsługę awiza centrali telefonicznej, 4. obsługę informacyjną klientów - do kogo i w jakiej sprawie klient może się zwrócić (do której komórki), 5. kontrolę obiektu wraz z przyległym terenem przez system monitoringu oraz obchodu pracowników ochrony, 6. wydawanie i przyjmowanie kluczy do wszystkich pomieszczeń, 7. rejestr kluczy - w przypadku wprowadzenia przez zamawiającego, 8. obsługę centralki sygnalizacji pożarowej i całego systemu alarmowego ppoż., systemu oddymiania, systemu alarmowego włamaniowo-napadowego, a także monitoringu CCTV, 9. obsługę bram wjazdowych na teren zarządzany przez zamawiającego, 10. wpisywanie w książkę pełnienia służby wszystkich pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu zarządzanego przez Zamawiającego od godz. 16.00 do godz. 6.00, 11. stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w Stacji Monitorowania Alarmów (SMA). Do posiadania SMA oraz zapewnienia łączności zobowiązuje się Wykonawcę. Zamawiający bezwzględnie wymaga, a Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania systemu kontroli obchodu pracownika ochrony fizycznej (6 punktów kontrolnych - 4 w budynkach i 2 na terenie posesji zamawiającego) na okres zawartej umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia punktów kontrolnych oraz do bieżącej kontroli raportów systemu kontroli obchodu pracownika ochrony fizycznej. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad i usterek systemu kontroli obchodu pracownika ochrony fizycznej w ciągu 12 godzin od momentu ich wykrycia. Do zadań SMA należy 1. monitoring sygnałów alarmowych podłączonych do stacji, 2. przyjmowanie meldunków od Grupy Interwencyjnej (GI) i sygnałów o zdarzeniach, 3. weryfikacja zdarzeń za pomocą technicznych środków kontaktu z pracownikami GI, 4. w przypadku nie odwołania sygnału zagrożenia, skierowanie w rejon zagrożenia GI lub zwrócenie się do Policji o skierowanie odpowiedniego patrolu, 5. odnotowanie w dokumentacji ochronnej prowadzonych czynności.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektu w Bielsku-Białej, zarządzanego przez Izbę Skarbową w Katowicach, realizowana w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej wg wymogów dla jednostek organizacyjnych objętych obowiązkową ochroną, tj.: 1. Izby Skarbowej w Katowicach - Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Bielsku-Białej, 2. Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach - Ośrodka Zamiejscowego w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przez stałą bezpośrednią ochronę fizyczną rozumie się ochronę przez całą dobę przez jednego pracownika ochrony wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego. W ramach wykonywanej usługi należy prowadzić: 1. stałą całodobową ochronę osób, mienia i obiektu realizowaną w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), z rozporządzeniem MSWiA z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. z 2011 r. Nr 245, poz. 1462) oraz ściśle wg planu ochrony administratora budynku oraz planu ochrony Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach - Ośrodka Zamiejscowego w Bielsku-Białej, zatwierdzonego przez Komendę Wojewódzką Policji w Katowicach wraz z załącznikami oraz instrukcją ppoż., 2. kontrolę przez okno przyległego terenu oraz drzwi, 3. obsługę informacyjną klientów - do kogo i w jakiej sprawie klient może się zwrócić (do której komórki), 4. wydawanie i przyjmowanie kluczy do wszystkich pomieszczeń, 5. rejestr kluczy - w momencie wprowadzenia przez zamawiającego, 6. obsługę centralki sygnalizacji pożarowej i całego systemu alarmowego ppoż., systemu alarmowego włamaniowo-napadowego, a także monitoringu CCTV, 7. obsługę bram wjazdowych na teren zarządzany przez zamawiającego, 8. wpisywanie w książkę pełnienia służby wszystkich pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu zarządzanego przez zamawiającego od godz. 16.00 do godz. 6.00, 9. stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w Stacji Monitorowania Alarmów (SMA). Do posiadania SMA oraz zapewnienie łączności zobowiązuje się wykonawcę. Pracownik przejmujący ochronę zobowiązany jest do przeprowadzenia obchodu obiektu, terenu przyległego oraz parkingu wewnętrznego przed zwolnieniem pracownika kończącego ochronę. Do zadań SMA należy: 1. monitoring sygnałów alarmowych podłączonych do stacji, 2. przyjmowanie meldunków od Grupy Interwencyjnej (GI) i sygnałów o zdarzeniach, 3. weryfikacja zdarzeń za pomocą technicznych środków kontaktu z pracownikami GI, 4. w przypadku nie odwołania sygnału zagrożenia, skierowanie w rejon zagrożenia GI lub zwrócenie się do Policji o skierowanie odpowiedniego patrolu, 5. odnotowanie w dokumentacji ochronnej prowadzonych czynności. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na broń obiektową i świadectwo broni w dniu podjęcia czynności ochronnych obiektu. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania statusu SUFO, o którym mowa w ustawie o ochronie osób i mienia, oraz odpowiedniego zezwolenia Komendanta Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach na przechowywanie broni w kasecie zamontowanej w pomieszczeniu pełnienia służby ważnego, co najmniej od dnia przejęcia obiektu do ochrony..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.