Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Lubaczów: dostawa nici chirurgicznych, materiałów opatrunkowych, rękawic medycznych
Numer ogłoszenia: 351156 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie , ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328116, faks 016 6328116.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lubaczowski.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nici chirurgicznych, materiałów opatrunkowych, rękawic medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, materiałów opatrunkowych, rękawic medycznych z podziałem na zadania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty dopuszczajace oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania- zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych, tj. potwierdzenie wpisu do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, a w przypadku wyrobów, które zostały wprowadzone do obrotu i używania na terenie UE przed 1 maja 2004r. dokument potwierdzający wpis do odpowiedniego rejestru na terenie UE- dot. produktów z grupy IIb i III, dla kl. I - wyroby medyczne nie sterylne- Deklarację zgodności, dla kl. I - wyroby sterylne i kl. II a - deklarację zgodności + CE, przy czym Wykonawca ma obowiązek opisania na dokumencie, którego zadania i której pozycji asortymentowej dokument dotyczy b/ Opisy (materiały informacyjne), katalogi- w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia- potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego w Formularzu cenowym- na stronie katalogu należy czytelnie oznakować każdą oferowana pozycję (np. zadanie nr 1, poz.1)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lubaczowski.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów, pokój nr 8 (dział zamówień publicznych).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne wchłanialne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne wchłanialne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne wchłanialne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne wchłanialne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne wchłanialne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne wchłanialne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne niewchłanialne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne niewchłanialne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne niewchłanialne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne jałowe syntetyczne niewchłanialne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: materiały opatrunkowe i opatrunki specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe i opatrunki specjalistyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: rękawice medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: rękawice medyczne strylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice medyczne strylne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: gaza, kompresy, opaski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gaza, kompresy, opaski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pieluchomajtki dla dorosłych i środki do pielęgnacji chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchomajtki dla dorosłych i środki do pielęgnacji chorych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego "Ziemia Lubaczowska" Zadania nr 1 - 5
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy : Ścieżka dydaktyczna "Góra Brusno" w Leśnictwie Polanka
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rękawic
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych (rękawice diagnostyczne, materiały do EEG oraz ostrza chirurgiczne) dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w podziale na 3 pakiety.
- 91/TP/ZP/D/2024-dostawy rękawic medycznych
- Dostawa nici i siatek chirurgicznych
- Sukcesywna dostawa sterylnych medycznych artykułów jednorazowych w 5 częściach
- Dostawa rękawic medycznych do SPZZOZ w Wyszkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.