eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ Nr 4352 GIŻYCKO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-17

Giżycko: DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ Nr 4352 GIŻYCKO.
Numer ogłoszenia: 351134 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl, www.army.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ Nr 4352 GIŻYCKO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - SŁUŻBA ŻYWNOŚCIOWA ORAZ PRZEDSZKOLE W BEMOWIE PISKIM ZADANIE NR 2 - ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO - SŁUŻBA ŻYWNOŚCIOWA ZADANIE NR 3 - ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO - INFRASTRUKTURA ZADANIE NR 4 - ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO - SEKCJA WYCHOWAWCZA 1. Ręczniki papierowe do rąk 2. serwetki papierowe 3. Ściereczki do kurzu 4. Ścierki do naczyń 5. Worki i torby 6 Zmywarki do naczyń 7. Folia 8. Rękawice jednorazowe 9. Okulary ochronne 10. Produkty z lateksu 11. Ręczniki kuchenne 12. Produkty do pielęgnacji rąk i paznokci 13. Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 14. Akcesoria ochronne 15. Torebki do pakowania towarów 16. Papier toaletowy 17. Chusteczki higieniczne papierowe 18. Kubki jednorazowe 19. Pojemniki na żywność 20. Artykuły łazienkowe i kuchenne 21. Obrusy 22. Stojaki 23. Szczypce 24. Termosy 25. Kosze 26 Noże kuchenne 27 Inne pojemniki 28. Szklanki do napojów 29. Otwieracze do puszek 30. Filiżanki 31. Talerze 32. Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 33. Produkty antypasożytnicze, środki owadobójcze i odstraszające owady 34. Termometry 35. Higrometry 36. Lampki choinkowe 37. Różne wyroby dekoracyjne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3, 39.52.51.00-9, 39.52.56.00-4, 18.93.00.00-7, 39.71.31.00-4, 44.17.40.00-0, 18.42.43.00-0, 18.42.43.00-0, 18.14.20.00-6, 03.11.63.00-0, 39.51.43.00-1, 33.74.00.00-9, 39.22.43.00-1, 18.14.30.00-3, 18.93.70.00-6, 38.41.40.00-0, 39.29.89.00-6, 39.22.21.20-1, 39.22.11.30-7, 44.41.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy p.z.p (Załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy p.z.p (Załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy p.z.p (Załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy p.z.p (Załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy p.z.p (Załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria jawne nr 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU SŁUŻBA ŻYWNOŚCIOWA; Miejsce dostaw : Magazyn Żywnościowy Aleja Wojska Polskiego 21, 11-500 Giżycko; Tel. 87 4294801. MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU PRZEDSZKOLE W BEMOWIE PISKIM; Miejsce dostaw : Przedszkole Nr 145 Bemowo Piskie ul. Przedszkolaków 193 12-230 Biała Piska Tel. 87 4372182. Asortyment: ręczniki papierowe, serwetki, ściereczki do kurzu, ścierki do naczyń, worki, rękawice jednorazowe, okulary ochronne, ręczniki kuchenne, miotły, akcesoria ochronne, papier toaletowy, chustki higieniczne, kubki jednorazowe i inne, zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3, 39.52.51.00-9, 39.52.56.00-4, 18.93.00.00-7, 39.71.31.00-4, 44.17.40.00-0, 18.42.42.00-0, 18.14.20.00-6, 03.11.63.00-0, 39.51.43.00-1, 33.74.00.00-9, 39.22.43.00-1, 18.14.30.00-3, 18.93.70.00-6, 33.76.10.00-2, 33.76.20.00-9, 39.22.21.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO SŁUŻBA ŻYWNOŚCIOWA; Miejsce dostaw : Magazyn Żywnościowy ul. Bema 7 11-600 Węgorzewo, Tel. 87 4295311. Asortyment: Pojemniki na zywnosc, artykuły łazienkowe, obrusy, stojaki, szczypce, termosy, kosze, noże kuchenne, szklanki, filiżanki, talerze, elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, termometry..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.30-7, 44.41.00.00-7, 39.51.31.00-2, 39.15.11.00-6, 44.51.22.00-4, 39.22.11.50-3, 39.22.43.40-3, 39.24.11.20-0, 44.61.90.00-2, 39.22.11.23-5, 39.71.15.00-4, 39.22.11.21-1, 39.22.12.10-2, 39.71.00.00-2, 38.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO - INFRASTRUKTURA. Higrometry..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis parametrów techniczno-użytkowych: Odczyt pomiarów na dużym, czytelnym wyświetlaczu LCD pamięć wartości maksymalnej i minimalnej temperatury i wilgotności; pomiar temperatury zewnętrznej - 20 do 75 °C pomiar temperatury wewnątrz pomieszczenia 0 do 50 °C odczyt temperatury w °C sygnalizacja niskiego napięcia baterii możliwość postawienia lub montażu na ścianie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO - SEKCJA WYCHOWAWCZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO - SEKCJA WYCHOWAWCZA Miejsce dostaw : Magazyn Sekcji Wychowawczej ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko, Tel. 87 4294628. Asortyment: Lampki choinkowe,bombki, wydmuszki i inne wyroby dekoracyjne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00-6, 31.52.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.