To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-24
Ogłoszenie nr 351083 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.
Kraków: Wykonanie robót dla inwestycji pn. "Modernizacja serwerowni głównej oraz pomieszczenia UPS-ów w budynku Urzędu Miasta Krakowa Plac Wszystkich Świętych 3-4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329854-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
351554353, ul.
plac Wszystkich Świętych
3-4,
31-004
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
+48126161508, faks
+48126161236, e-mail
info@um.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót dla inwestycji pn. "Modernizacja serwerowni głównej oraz pomieszczenia UPS-ów w budynku Urzędu Miasta Krakowa Plac Wszystkich Świętych 3-4
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR-10.271.99.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dla inwestycji pn. "Modernizacja serwerowni głównej oraz pomieszczenia UPS-ów w budynku Urzędu Miasta Krakowa Plac Wszystkich Świętych 3-4". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (zał. nr 1 do zaproszenia) oraz przedmiarze robót (zał. nr 4 do zaproszenia)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45315600-4,
45310000-3,
45311100-1,
45317300-5,
45311200-2,
45324000-4,
45442100-8,
45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19723.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 24260.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zamówienie publiczne udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) przy uwzględnieniu art. 19 ust. 3 pkt 2 lit. b) ustawy o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw z dnia 22 czerwca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.). Uzasadnienie faktyczne: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa na mocy umowy W/II/1496/OU/3/2016 z dnia 01 czerwca 2016 r. powierzyła Wykonawcy: AODC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą: 30-826 Kraków, ul. Wojciecha Darasza 5 zamówienie na wykonanie inwestycji pod nazwą "Modernizacja serwerowni głównej oraz pomieszczenia UPS-ów w budynku Urzędu Miasta Krakowa Plac Wszystkich Świętych 3-4". Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający na etapie procedury przetargowej przewidział możliwość skorzystania z udzielania zamówień uzupełniających i niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; jego wartość została uwzględniona przy obliczeniu wartości zamówienia podstawowego. Zakres prac obejmuje obłożenie ścian płytami GK w wentylatorni, wykonanie na części podłogi wylewki w pomieszczeniu serwerowni, wykonanie drobnych prac wykończeniowych w wentylatorni i w pokoju 50, uzupełnienie rozdzielnicy elektrycznej o dodatkowy kanał, poprowadzenie instalacji dozoru wizyjnego na portiernie, wykonanie testów obciążeniowych
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa części i akcesoriów do pojazdów
- Usługi szkoleń informatycznych
- ZP.63.2024. Przebudowa dachu budynku dla Komisariatu Policji w Kętach przy ul. Krakowskiej 25
- Dostawa używanego samochodu osobowego typu BUS na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie.
- Zakupu serwera wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.