eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Zakup oraz dostawa koparko - ładowarki do prowadzenia gospodarki wodnej na terenie Powiatu Wschowskiego - II postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-24

Ogłoszenie nr 351012 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.

Wschowa: Zakup oraz dostawa koparko - ładowarki do prowadzenia gospodarki wodnej na terenie Powiatu Wschowskiego - II postępowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331169


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333106


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wschowski, krajowy numer identyfikacyjny 97794584700000, ul. ul. Plac Kosynierów  , 67400   Wschowa, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 655 404 800, faks 655 401 932, e-mail tatiana.wasilewska@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup oraz dostawa koparko - ładowarki do prowadzenia gospodarki wodnej na terenie Powiatu Wschowskiego - II postępowanie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OSE.272.6.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki o minimalnych parametrach: 1. Podstawowe parametry: a) Masa min. 8100 kg b) Turboładowany silnik wysokoprężny o pojemności min. 3,0 l c) Moc min. 90kM spełniający normy emisji spalin min stage III B d) koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym 2. Osprzęt koparkowy: a) Teleskopowy wysuw ramienia b) Obrót ramienia min. 180o c) Łyżka kopiąca o szer. min. 450mm max 500mm d) Głębokość kopania (ramię wysunięte) nie mniej niż: 5,0m e) Wysokość ładowania nie mniej niż: 4,5m przy wysuniętym ramieniu teleskopowym f) Kąt obrotu łyżki nie mniej niż.: 200o g) Stabilizatory z poduszkami przeciwpoślizgowym h) Siła kopania na ramieniu (ramię wysunięte) nie mniej niż: 22kN i) Siła kopania na łyżce (ramię wysunięte) nie mniej niż: 50kN j) Łyżka do odmulania rowów: szerokość: 1,6-1,8m (tzw. skarpówka) 3. Osprzęt ładowarkowy a) Łyżka wielofunkcyjna, otwierana z widłami, o poj min. 1,0m^3 i max 1,1m3 z układem amortyzacji b) Udźwig na maksymalnej wysokości min. 3000kg c) Wysokość wyładunku przy maksymalnym kącie zrzutu nie mniej niż 2,69m 4. Układ hydrauliczny a) Maksymalne ciśnienie w obwodzie głównym nie mniej niż: 200 bar b) Pompa osiowo-tłoczkowa o zmiennym wydatku c) Wydajność pompy przy 2200obr/min nie mniej niż: 150l/min d) Elektrohydrauliczne zwalnianie blokady przesuwu bocznego 5. Układ napędowy: a) Skrzynia biegów manualna lub automatyczna b) Napęd na cztery koła c) Uruchamiane hydraulicznie, wielotarczowe hamulce olejowe z podwójnym, zblokowanym pedałem d) Zbiornik paliwa o pojemność min. 135l. e) most przedni zamknięty, niewymagający smarowania 6. Wyposażenie kabiny a) Ogrzewanie, wentylacja b) Fotel amortyzowany z pasami bezpieczeństwa c) Oświetlanie zewnętrzne i wewnętrzne d) Wycieraczki i spryskiwacze szyb e) Zestaw lusterek f) błotniki przód g) Radio z CD h) poziom hałasu wewnątrz kabiny nie więcej niż 78 dB(A) i) poziom hałasu na zewnątrz kabiny nie więcej niż 103 dB (A) 7. Układ elektryczny: a) Sygnał dźwiękowy cofania b) Akustyczny system alarmowania o wystąpieniu usterki c) Akumulator bezobsługowy 8. Wyposażenie: a) Gaśnica, smarownica, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi b) Lampa ostrzegawcza, trójkąt ostrzegawczy c) Osłona świateł tylnich (stop, kierunkowskaz) d) osłona wału napędowego e) Przeciwciężar min 110kg 9. Maszyna zostanie przekazana kupującemu wraz z : a) Książeczką serwisową i kartą gwarancyjną b) Instrukcją obsługi w języku polskim c) Deklaracją zgodności CE d) Katalogiem części zamiennych 10. W dniu odbioru przedmiotów zamówienia Wykonawca przekaże: dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, katalog części zamiennych, instrukcję obsługi pojazdu z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną w języku polskim. 11. W dniu odbioru przedmiotów zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru. 12. Wykonawca zapewni gwarancję na koparko-ładowarkę na okres min. 12 miesięcy bez limitu motogodzin na całą maszynę. 13. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 14. Wykonawca dostarczy przedmioty zamówienia do siedziby Zamawiającego. 15. Wykonawca winien uwzględnić wszelkie upusty i rabaty oraz koszty, w cenie ofertowej przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników będących obsługiwać koparko-ładowarkę

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 43261000-0
Dodatkowe kody CPV: 43261100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT295121.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Intrac Polska Sp.zo.o.,  ,  Wolica, Al. Katowicka 7,  05-830,  Nadarzyn,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 318570.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 318570.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 408064.8
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.