eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › świadczenie usługi odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi niesegregowanymi i segregowanymi z terenów administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie- Nr41/15/N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-22

Dęblin: świadczenie usługi odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi niesegregowanymi i segregowanymi z terenów administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie- Nr41/15/N
Numer ogłoszenia: 351000 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego , ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi niesegregowanymi i segregowanymi z terenów administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie- Nr41/15/N.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I (gmina Dęblin, gmina Puławy, gmina Stężyca, gmina Stanin, gmina Sieciechów) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) - kod odpadu 20 03 01 i odpady komunalne segregowane typu szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywa sztuczne- kod odpadu 20 01 39 z następujących kompleksów wojskowych administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego Dęblinie: - Lotnisko Dęblin gmina Dęblin, 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5 wraz z koszami ulicznymi w ilości 50 szt., które są własnością zamawiającego; - Twierdza Dęblin, gmina Dęblin, 08-530 Dęblin, ul. Saperów 5; - Stawy gmina Miasto Dęblin; 08-530 Dęblin, ul. Stawska wraz z koszami ulicznymi w ilości 20 szt., które są własnością zamawiającego; - Niebrzegów gmina Puławy, 24-100 Puławy m. Niebrzegów; - Klikawa gmina Puławy, 24-100 Puławy; - Wojskowa Komenda Uzupełnień Puławy gmina Puławy, 24-100 Puławy, ul. Kołłątaja 32; - Stężyca gmina Stężyca, 08-540 Stężyca, ul. Dęblińska 149wraz z koszami ulicznymi w ilości 8 szt., które są własnością zamawiającego; - Jagodne gmina Stanin, 21-422 Stanin; - Głusiec gmina Sieciechów. Zadanie II(gmina Biała Podlaska) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) - kod odpadu 20 03 01 i odpady komunalne segregowane typu szkło - kod odpadu 20 01 02 , papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 z następujących kompleksów wojskowych administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie: - Roskosz gmina Biała Podlaska, 21-500 Biała Podlaska - Sidorki gmina Biała Podlaska, 21-500 Biała Podlaska; - Wojskowa Komenda Uzupełnień Biała Podlaska gmina Biała Podlaska, ul. Al. 1000-lecia 28, 21-500 Biała Podlaska Usługa odbioru i gospodarowania wymienionych wyżej odpadów (dla wszystkich zadań) obejmuje również zabezpieczenie właściwej ilości pojemników przeznaczonych do magazynowania odpadów komunalnych każdego typu. Pojemniki będą własnością wykonawcy, z wyjątkiem 78 szt. koszy ulicznych (zadanie I), które są własnością zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy posiadają: 1) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, o którym mowa w art. 9 b, ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.). - wymagany dokument potwierdzający wpis do w/w rejestru na terenie gmin objętych przedmiotem zamówienia, gmina Dęblin, gmina Puławy, gmina Stężyca, gmina Stanin, gmina Sieciechów (zadanie I), gmina Biała Podlaska (zadanie II), potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy; Dokument ten powinien obejmować odpady wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, tj. odpady o następujących kodach: 20 03 01, 20 01 02, 20 01 01, 20 01 39 Dla wszystkich zadań: I, II: 2) ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21, z późn. zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia-wymagane zezwolenia na terenie gmin objętych przedmiotem zamówienia; 3) ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2013r.poz. 21, z późn. zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli Wykonawca samodzielnie zbiera odpady - wymagane zezwolenia na terenie gmin objętych przedmiotem zamówienia; 4) ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21, z późn. zm.), w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie - wymagane zezwolenie na terenie gmin objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca ma obowiązek posiadania w/w zezwoleń lub wpisów do rejestrów przez cały czas trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Brak jakiegokolwiek wymaganego dokumentu stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego ze skutkiem natychmiastowym. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W przypadku gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: warunek ten spełnią wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują następującymi pojemnikami na odpady: dla zadania I - na odpady komunalne niesegregowane wymagane są pojemniki metalowe, o pojemności 5,5 m3 w ilości 20 szt. sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze, pojemniki metalowe lub z tworzywa sztucznego o pojemności 1,1 m3 w ilości 55 szt. sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze, na czterech kółkach, pojemniki metalowe o pojemności 7 m3 w ilości 3 szt. sprawne technicznie, estetyczne, ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze oraz pojemniki metalowe lub z tworzywa sztucznego o pojemności 0,11 m3 w ilości 7 szt., - na odpady segregowane wymagane są pojemniki wykonane z tworzywa sztucznego lub metalowe siatkowe, umożliwiające segregacje odpadów komunalnych na trzy rodzaje: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39, o pojemności od1 m3do 2 m3, sprawne technicznie, łatwe w obsłudze, estetyczne, szczelne, w ilości po 28 szt. na każdy rodzaj segregowanego odpadu, dla zadania II - na odpady komunalne niesegregowane wymagane są pojemniki metalowe lub z tworzywa sztucznego o pojemności 1,1 m3 w ilości 4szt.,sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze, na czterech kółkach oraz pojemniki metalowe o pojemności 7 m3w ilości 2 szt. sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze, - na odpady segregowane wymagane są pojemniki wykonane z tworzywa sztucznego, umożliwiające segregacje odpadów komunalnych na trzy rodzaje: szkło-kod odpadu 20 01 02, papier i tektura-kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39, o pojemności 0,11 m3, sprawne technicznie, łatwe w obsłudze, estetyczne, szczelne w ilości po 4 szt. na każdy rodzaj segregowanego odpadu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) warunki określone w części V pkt 1) lit. b), c), d) powinien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców lub wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w części V pkt 2), 3) i 4) dotyczący niepodleganiu wykluczeniu z postępowania musi być spełniony przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunek określony w części V pkt 1) a) - posiadanie uprawnień - musi być spełniony przez tych spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którzy będą realizować część zamówienia wymagającą, zgodnie z przepisami prawa, posiadania stosownych dla tej części uprawnień.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin odbioru odpadów w szczególnych przypadkach poza harmonogramem - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba - w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; 2) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów określonych w szczególności w § 5 umowy) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych; 3) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany; 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu odbioru odpadów z uwagi na jego bieżące potrzeby (w sytuacji, kiedy w toku realizacji umowy okaże się, że ustalona w harmonogramie częstotliwość odbioru odpadów okaże się niewystarczająca lub nadmierna, w szczególności z uwagi na wyłączenie z użytkowania któregokolwiek z wymienionych w § 1 ust. 2 kompleksów, administrowanych przez Zamawiającego, bądź też poszczególnych obiektów wchodzących w ich skład bądź też zwiększenie ilości wytwarzanych odpadów na skutek zwiększenia stanu osobowego, osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia poligonowego, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych lub innych obowiązków nałożonych prze organ władzy państwowej); 5) Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmiany miejsc ustawienia pojemników przeznaczonych do magazynowania wszystkich rodzajów odpadów, określonych w Wykazie miejsc postoju pojemników na odpady komunalne niesegregowane i segregowane wraz z planowanym harmonogramem ich odbioru dla zadania II w ramach danego kompleksu; 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i typów pojemników przeznaczonych do gromadzenia wszystkich typów odpadów, o których mowa w § 2 ust. 2; 7) Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany Zamawiającego w przypadku zmian organizacyjnych polegających na reorganizacji, z której będzie wynikało, iż obowiązki Zamawiającego przejmie inna jednostka organizacyjna resortu Obrony Narodowej na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym (cesja praw i obowiązków); 8) zmiany w umowie spowodowane zmianami w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy. 9) Zmiany siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy Zamawiającego; 10) Zmiany strukturalne (przekazanie kompleksu poza resort obrony narodowej), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - i wynikające z nich zmniejszenie zakresu usługi; 11) Wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należytego wykonawcy, w przypadku zmiany: wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę - od chwili uzasadnionego wniosku, w którym Wykonawca wykaże bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy i jeżeli Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny - wynagrodzenia jednostkowe, o których mowa w § 6 ust. 3, a w konsekwencji część pozostała do zapłaty z kwoty wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 ulegną waloryzacji w sposób procentowy lub kwotowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08-521 Dęblin, Lotnisko bud. 205 (sekcja zamówień publicznych pok. 304) w godz. 7.30-15.30 lub pocztą po wpłacie 30,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2015 godzina 12:00, miejsce: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08 - 521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5, pokój nr 7 (Kancelaria Jawna)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza: zawrzeć umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.