eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 350 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354028-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 14003987000000, ul. aleja Solidarności  127, 00898   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 440 60 00, faks 224 407 179, e-mail e.olszewska@warszawapraga.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.warszawapraga.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sądy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/GOSP/6/16/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia są następujące: 1) materiały eksploatacyjne muszą spełniać obowiązujące normy i parametry dopuszczające je do sprzedaży i używania na terenie Polski oraz normy środowiskowe zgodne z normatywami ISO 14001; 2) materiały eksploatacyjne winny spełniać wymagania stawiane przez producenta sprzętu, dla którego są przeznaczone, 3) materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie mogą to być materiały regenerowane i nie mogą pochodzić z wtórnego naładowania; Pod pojęciem "fabrycznie nowe" należy rozumieć mat. eksploatacyjne, które w całym swoim procesie produkcyjnym są wytwarzane z elementów wcześniej nieużytkowanych, wyprodukowane zostały bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Ich stosowanie nie może w żadnym wypadku naruszać warunków gwarancji urządzeń biurowych. Za fabrycznie nowe nie uznaje się wyrobu, gdzie opakowanie - pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia powinna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, nie naruszając warunków gwarancji oraz w przypadku urządzeń bez gwarancji - gwarantujących ich bezawaryjność. 4) materiały eksploatacyjne "równoważne" muszą posiadać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż produkty oryginalne oraz spełniać wymagania stawiane przez producenta sprzętu dla którego są przeznaczone. 5) W przypadku uszkodzenia urządzenia biurowego, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy w autoryzowanym serwisie lub wymiany na nowe urządzenie tego samego producenta o nie gorszych parametrach technicznych w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania ekspertyzy, koszt ponosić będzie odpowiednio Zamawiający lub Wykonawca w zależności od stwierdzenia jej przyczyny. W przypadku urządzeń będących na gwarancji w razie utraty gwarancji na skutek użycia wadliwych materiałów eksploatacyjnych koszty poniesie Wykonawca. 6) materiały eksploatacyjne winny być objęte gwarancją nie krótszą niż 12 miesięcy od daty dostarczenia do magazynu Zamawiającego; 7) dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na jego koszt; 8) miejscem dostawy wraz z wniesieniem jest magazyn w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w godzinach pracy Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 30125100-2
Dodatkowe kody CPV: 30125110-5, 30125120-8, 30124300-7, 30192113-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT436590.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna,  praxis@praxis.lodz.pl,  ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź,  90-516 ,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 403 690,92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 403 690,92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 450 599,43
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.