eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnocin › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014/2015 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Czarnocin: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014/2015 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 350964 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336058 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnocin, Czarnocin 100, 28-506 Czarnocin, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3512028, faks 41 3512029.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014/2015 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014/2015 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania. Łączna długość dróg gminnych do zimowego utrzymania wynosi 51,165 km. 2.Zamawiający podzielił zamówienie Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014/2015 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania na pięć zadań: Zadanie nr 1 : 1)odśnieżanie dróg gminnych- usługi ciągnikiem o mocy silnika min 80 KM z zamontowanym pługiem średnim- przewidywana ilość 900 km, 2)odśnieżanie dróg gminnych wraz ze zwalczaniem śliskości zimowej materiałem uszorstniającym - usługi ciągnikiem o mocy silnika min. 80 KM z zamontowanym pługiem średnim oraz wyposażonym w rozsiewacz - przewidywana ilość 400 km, 3)zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych materiałem uszorstniającym-usługi ciągnikiem z rozsiewaczem- przewidywana ilość 400 km. Zadanie nr 2: 1)odśnieżanie dróg gminnych- usługi samochodem z zamontowanym pługiem średnim- przewidywana ilość 300 km, 2)odśnieżanie dróg gminnych wraz ze zwalczaniem śliskości zimowej materiałem uszorstniającym- usługi samochodem z zamontowanym pługiem średnim i piaskarką- przewidywana ilość 200 km, 3)zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych materiałem uszorstniającym- usługi samochodem z piaskarką- przewidywana ilość 200 km. Zadanie nr 3: 1) Odśnieżanie dróg gminnych- usługi ciągnikiem lub koparką o mocy silnika min 80 KM z zamontowanym pługiem średnim - 500 km; Zadanie nr 4: 1)Interwencyjne usuwanie śniegu- usługi koparko- ładowarką kołową o mocy silnika min. 80 KM i pojemności łyżki ładowarkowej min. 1 m3- przewidywana ilość 50 godzin; Zadanie nr 5: 1)Interwencyjne usuwanie śniegu- usługi ładowarką kołową o mocy silnika min. 110 KM i pojemności łyżki min. 2 m3- przewidywana ilość 50 godzin. Wspólny Słownik Zamówień CPV 90620000-9- usługi odśnieżania 90630000-2- usługi usuwania oblodzeń Wyżej wymienione ilości usług przewidywane do wykonania mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych jakie będą panowały w sezonie zimowym 2014/2015. Potwierdzenie faktycznej ilości odśnieżonych kilometrów dróg gminnych, posypanych materiałem uszorstniającym lub odśnieżonych i jednocześnie posypanych materiałem uszorstniającym oraz godzin interwencyjnej pracy koparko- ładowarki i ładowarki będzie się odbywać na podstawie dziennych dokumentów pracy sprzętu, potwierdzonych każdorazowo przez Sołtysów i przedstawiciela Zamawiającego. Wzór dokumentu pracy sprzętu stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3. Zakres rzeczowy zimowego utrzymania dróg gminnych obejmuje: 1)utrzymanie stanu gotowości; 2)prowadzenie akcji czynnej, polegającej na utrzymaniu zimowym dróg gminnych zgodnie z określonymi standardami zimowego utrzymania, zapewnienia ich przejezdności przy zastosowaniu specjalistycznego sprzętu i narzędzi do odśnieżania lub posypywania lub posypywania i odśnieżania jednocześnie, przy użyciu materiału uszorstniającego. 4. Szczegółowy zakres i opis elementów przedmiotu zamówienia o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu oraz warunki ich realizacji zawierają: 1)wykaz dróg gminnych do zimowego utrzymania, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2)mapa sytuacyjna z lokalizacją dróg gminnych do zimowego utrzymania, która stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w zależności od występowania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych niezwłocznie na każdorazowe polecenie Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sprzętem, którego jest posiadaczem. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia urządzeń znajdujących się w pasach drogowych powstałe w związku z wykonaniem przedmiotu umowy. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt. 8. Uwzględniając znaczenie komunikacyjne poszczególnych dróg oraz wartość natężenia ruchu drogi gminne zostały zróżnicowane ze względu na kolejność odśnieżania: I kolejność- drogi gminne- trasa przejazdu autobusów szkolnych, II kolejność- pozostałe drogi gminne. 9. Odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum odbywał się bez zakłóceń. 10. Zamawiający wyznaczy pracownika, który będzie Koordynatorem realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Koordynator w porozumieniu z Sołtysami poszczególnych sołectw będzie decydował o kolejności odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach gminnych, mając na uwadze ważność drogi oraz ograniczenie do minimum zbędnych przejazdów sprzętu odśnieżającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania Koordynatorowi rozpoczęcia odśnieżania, zwalczania śliskości lub odśnieżania i zwalczania śliskości, trasy przejazdu oraz zakończenia prac. 13. W przypadku interwencyjnego usuwania śniegu Wykonawca zgłasza Koordynatorowi godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy koparko- ładowarką i ładowarką. 14. Zamawiający zastrzega, że rozpoczęcie prac powinno nastąpić w ciągu jednej godziny od chwili zaistnienia konieczności odśnieżania lub zwalczania śliskości dróg i zgłoszenia takiej potrzeby przez Koordynatora. 15. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu kontakt z operatorem. 16. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 17. Materiały uszorstniające Wykonawca zakupuje we własnym zakresie, a koszty zakupu wlicza w cenę realizacji przedmiotu zamówienia określonego w ust. 2 Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2. Zamawiający nie zapewnia miejsc do składowania wyżej wymienionych materiałów. Materiały uszorstniające winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach /Dz. U. Nr 230, poz. 1960/. 18. Rozliczenie za wykonane prace objęte umową będą dokonywane miesięcznie według iloczynu stawek określonych w ofercie Wykonawcy oraz ilości faktycznie wykonanych poszczególnych rodzajów prac. 19. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w pełnej gotowości do pracy tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić w ciągu 1 godziny od otrzymania wezwania. 20. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 21. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzystąpienia lub niewywiązywania się z prawidłowej realizacji zamówienia, Zamawiający ma prawo zlecić odśnieżanie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany Wykonawca. 22. Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt. 23. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin dróg gminnych do zimowego utrzymania. 24.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w Istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego w Rozdziale 16 niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 : 1)odśnieżanie dróg gminnych, 2)odśnieżanie dróg gminnych wraz ze zwalczaniem śliskości zimowej materiałem uszorstniającym, 3)zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych materiałem uszorstniającym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowo- Budowlane Rafał Bałaga, Stojanowice 45, 28-512 Bejsce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89532,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89532,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89532,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3: 1) Odśnieżanie dróg gminnych- usługi ciągnikiem lub koparką o mocy silnika min 80 KM z zamontowanym pługiem średnim - 500 km

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Robert Lewadowski ZBE EKOROB Roboty Ziemno- Drogowe, Miernów 63, 28-425 Złota, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21330,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4: 1)Interwencyjne usuwanie śniegu- usługi koparko- ładowarką kołową o mocy silnika min. 80 KM i pojemności łyżki ładowarkowej min. 1 m3- przewidywana ilość 50 godzin;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Robert Lewandowski ZBE EKOROB Roboty Ziemno- Drogowe, Miernów 63, 28-425 Złota, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.