eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żerków › ZP.271.17.2011 Dowozy uczestników zajęć do realizacji projektu AKADEMIA RÓWNYCH SZANS W GMINIE ŻERKÓW - NR KSI POKL.09.01.02-30-219_11 realizowanego przez Gminę Żerków -Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żerkowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-10-25

Żerków: ZP.271.17.2011 Dowozy uczestników zajęć do realizacji projektu AKADEMIA RÓWNYCH SZANS W GMINIE ŻERKÓW - NR KSI : POKL.09.01.02-30-219_11 realizowanego przez Gminę Żerków -Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żerkowie
Numer ogłoszenia: 350872 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie , ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210 Żerków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7403024, faks 062 7403627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.17.2011 Dowozy uczestników zajęć do realizacji projektu AKADEMIA RÓWNYCH SZANS W GMINIE ŻERKÓW - NR KSI : POKL.09.01.02-30-219_11 realizowanego przez Gminę Żerków -Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żerkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowozy uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Żerków w trakcie realizacji projektu AKADEMIA RÓWNYCH SZANS W GMINIE ŻERKÓW - NR KSI : POKL.09.01.02-30-219/11 realizowanego przez Gminę Żerków - Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żerkowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Transport będzie odbywać się po zakończeniu obowiązkowych zajęciach lekcyjnych, również w dni wolne od zajęć szkolnych na terenie gminy Żerków. Przewidywana liczba uczestników do przewiezienia w ciągu tygodnia Gminazujm Żerków: 126 na tydzień Szkoła Podstawowa Żerków: 447 na tydzień Szkoła Podstawowa Chrzan: 220 na tydzień Szkoła Podstawowa Dobieszczyzna: 311 na tydzień Szkoła Podstawowa Komorze: 311 na tydzień Wykonawca zapewnia równoczesną, niezależną obsługę osobnej trasy dla każdej z placówek objętych realizacją projektu. W stawce przewozów własnym transportem Wykonawca uwzględni wszelkie koszty przewozów wraz z zapewnieniem opiekuna. Opiekun musi uczestniczyć w każdym przewozie dzieci/młodzieży. Za jednostkę rozliczeniową przyjmuje się cenę za jeden kilometr trasy przewozu oznaczającą jednoczesne przewiezienie min. 45 uczestników projektu + opiekuna na odległość 1 kilometra. Cenę ofertową stanowi iloczyn stawki za kilometr trasy przewozu oraz ilości kilometrów planowanej trasy. Planowana łączna, długość trasy w roku 2011 to około 4.800 km. Długość trasy liczona jest od miejsca odbioru/dostarczenia najbardziej odległego pasażera do miejsca docelowego tj. wyznaczonej placówki, dla dowozów, oraz odwrotnie dla odwozów. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie dostarczenie środka transportu do początku trasy i transport po zakończeniu trasy. Koszty te nie będą opłacane w ramach zadania. Środki transportu zadysponowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku, w sprawie warunków technicznych oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 roku, Nr 32, poz. 262 ze zmianami) ze szczególnym uwzględnieniem Rozdziału 5 i 6 tego rozporządzenia. Środki transportowe muszą posiadać aktualne badania techniczne. Dokumenty rejestracyjne pojazdu muszą potwierdzać zadeklarowaną przez Wykonawcę ilość miejsc siedzących. W celu zagwarantowania ciągłości realizacji zamówienia w sytuacjach awaryjnych (unieruchomienie pojazdu/pojazdów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie, będących do jego dyspozycji, co najmniej dwóch pojazdów rezerwowych odpowiadającym opisanym wyżej wymaganiom, które w sytuacjach awaryjnych, mogą być użyte do wykonania zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne i doświadczenie zawodowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty tras przewozowych, ich harmonogramu, długości oraz liczby przewożonych osób w trakcie realizacji zadania. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanego opiekuna, posiadającego uprawnienia do opieki nad dziećmi w trakcie transportu (wymagany kurs pedagogiczny), - Wykonawca zapewnia opiekunów dla przewozów własnymi autobusami na wszystkich trasach - W stawce przewozów własnym transportem Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty przewozów wraz z zapewnieniem opiekuna. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych usług, konfiguracji i długości poszczególnych tras w zależności od posiadanych środków finansowych i aktualnych potrzeb. Harmonogram i trasy przewozów ustala GZEAS - Koordynator projektu. Faktyczne ilości ustali GZEAS na podstawie szczegółowego zapotrzebowania uzgodnionego placówkami oświatowymi - koordynatorem projektu na terenie Gminy Żerków. W przypadku wątpliwości wykonawcy zobowiązani są do składania zapytań przed terminem składania ofert. Odpowiedzi zamawiającego są wiążące dla wszystkich wykonawców. Za ostateczną wykładnię parametrów odpowiadających wymaganiom przyjmuje się wykładnię zamawiającego. Realizacja zadania nastąpi dopiero po podpisaniu przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu. W przypadku, kiedy z jakichkolwiek powodów, umowa w sprawie finansowania wyszczególnionych zadań nie zostanie podpisana w roku 2011, zamawiający zastrzega prawo odstąpienia od realizacji zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu. Termin realizacji dostawy do końca roku 2011 (w przypadku podpisania umowy o dofinansowanie). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.50.00 - 60.11.50.00 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. d) Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić: 1) informację o usługach odpowiadających charakterem i wielkością przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 usługach porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, które Przewoźnik wykonał należycie. Informacje te należy przedstawić w postaci załączonego wykazu ze wskazaniem Zamawiających, lokalizacji, zakresu oraz terminów wykonania -do każdej przedstawionej we wykazie pracy należy dołączyć dokument -referencje- potwierdzający ich należyte wykonanie. Nie trzeba dołączać dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac u Zamawiającego,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić Wypełniony wykaz środków transportu odpowiadających wymaganiom Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - kurs pedagogiczny dla opiekuna, - prawo jazdy odpowiedniej kategorii zgodnie z obowiązującymi przepisami dla kierowców. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć: Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty tras przewozowych, ich harmonogramu, długości oraz liczby przewożonych osób w trakcie realizacji zadania. W razie zaistnienia w trakcie realizacji zamówienia, istotnych okoliczności, na które zamawiający i wykonawca nie mieli wpływu, a mogących mieć wpływ na termin wykonania zamówienia, zamawiający dopuszcza zmianę terminu jego wykonania. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zerkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Żerków ul. Adama Mickiewicza 5 63-210 Żerków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Żerków ul. Adama Mickiewicza 5 63-210 Żerków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu AKADEMIA RÓWNYCH SZANS W GMINIE ŻERKÓW - NR KSI: POKL.09.01.02-30-219_11 jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.