eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Remont pomieszczeń Oddziału Internistycznego o Profilu Ogólnym w SPZOZ w Wieluniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Wieluń: Remont pomieszczeń Oddziału Internistycznego o Profilu Ogólnym w SPZOZ w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 350858 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308208 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Oddziału Internistycznego o Profilu Ogólnym w SPZOZ w Wieluniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń Oddziału Internistycznego o Profilu Ogólnym w SPZOZ w Wieluniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót będący załącznikiem do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Roboty ogólnobudowlane : a) prace rozbiórkowe: skucie płytek ściennych i podłogowych, wykucie stolarki drzwiowej, b) montaż stolarki drzwiowej, c) uzupełnienie ubytków na ścianach i posadzkach, d) położenie płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach, e) montaż wykładziny z tworzyw sztucznych z wywinięciem 10 cm na ścianę, f) roboty malarskie, g) montaż odbojnic i poręczy. 2) Roboty instalacyjne wewnętrzne: a) częściowy remont instalacji wodno - kanalizacyjnej, b) częściowa wymiana armatury sanitarnej, c) wykonanie instalacji gazów medycznych. 3. Zamówienie należy wykonać w dwóch fazach : a) remont południowej części oddziału wraz z łącznikiem o łącznej pow. ok. 286,00 m2 b) remont wschodniej części oddziału o łącznej pow. około 297,20 m2, który będzie realizowany po odbiorze remontu pomieszczeń południowej części oddziału i ich zasiedleniu. 4. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest, by wszystkie materiały wbudowane i używane w trakcie remontu posiadały certyfikaty, atesty i aprobaty, które przewidują ich zastosowanie w placówkach służby zdrowia. 6. Roboty przeprowadzane będą w czynnym budynku szpitalnym i z uwagi na jego specyfikę, wykonawca zobowiązuje się do uzgadniania ich czasu i zakresu z użytkownikiem obiektu. Za uciążliwości z tego wynikające wykonawca nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia. 7. Wśród instalacji będących do wykonania podczas realizacji przedmiotu zamówienia jest m.in. system rurociągowy do gazów medycznych, który zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20.05.10 r. oraz Dyrektywą Medyczną 93/42/EWG i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 05.11.10 r. w sprawie klasyfikowania wyrobów medycznych - jest wyrobem medycznym klasy IIb i jak każdy wyrób medyczny, aby mógł być wprowadzony do używania musi być oznaczony znakiem CE i zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych. W związku z powyższym system rurociągowy do gazów medycznych powinien być wykonany, odebrany i certyfikowany przez wykonawców lub firmę wykonującą taki system rurociągowy w imieniu wykonawcy ( podwykonawców) posiadających wszystkie wymagane obowiązującym prawem certyfikaty i uprawnienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BUDEX Tobiasz Lebioda, ul. Warszawska 22, Wieluń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204396,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 235421,19

  • Oferta z najniższą ceną: 235421,19 / Oferta z najwyższą ceną: 373081,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.