eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa całodobowej stałej fizycznej ochrony dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Gdańsk: Usługa całodobowej stałej fizycznej ochrony dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 350840 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261136 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o., ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3444440, faks 58 3444440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej stałej fizycznej ochrony dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.W skład usługi ochrony, wchodzą następujące elementy: 1.1. całodobowe strzeżenie powierzonego mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, 1.2. udaremnienie prób dokonania kradzieży lub dewastacji mienia chronionego, 1.3. niedopuszczenie do wejścia i przebywania na terenie Zamawiającego osób nieupoważnionych, poza miejscami dostępnymi dla pacjentów i ich gości, 1.4. ochrona przed kradzieżą lub zniszczeniem pojazdów należących do Zamawiającego znajdujących się na jego terenie, 1.5. usuwanie z terenu Zamawiającego osób naruszających spokój, ustalony porządek prawny, w tym osób nietrzeźwych, narkomanów itp., egzekwowanie zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia, 1.6. dokonywanie obchodów terenu Zamawiającego, w tym w godz. 19.00-7.00 nie rzadziej niż co 2 godziny, 1.7. nadzorowanie ruchu uprawnionych pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających, kontrola uprawnienia do wwożenia i wywożenia ładunków towarowych zgodnie z obowiązującymi zasadami w PCChZiG w tym obsługa szlabanu, 1.8. nadzór i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o wszelkich zauważonych zdarzeniach mogących wpłynąć na substancje chronionego mienia, w szczególności o pożarze, awarii, zalaniu, wycieku itp. lub o zagrożeniach ich powstania, w tym podejrzeniu terroryzmu, 1.9. wykonywanie bieżących poleceń kierownictwa Zamawiającego w zakresie właściwego zabezpieczenia porządku i powierzonego do ochrony mienia, 1.10. kontrola stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego poprzez obsługę dozorową systemu sygnalizacji pożaru, 1.11.obsługa połączeń centralki telefonicznej oraz centrali System Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w punkcie Dyżurnym-Portierni, 1.12. znajomość i stosowanie: regulaminów wewnętrznych Zamawiającego, funkcjonowania i obsługi centrali sygnalizacji pożaru i postępowania alarmowego, instrukcji dyżurnego punktu ostrzegania i alarmowania, podstawowych zasad postępowania w przypadku pożaru, zamachu terrorystycznego i innych zdarzeń (wg obowiązujących procedur postępowania w PCChZiG), 1.13. bieżące przedstawianie Zamawiającemu raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas zmiany (dyżuru) oraz prowadzenie książki raportów z rejestrem zdarzeń, 1.14.przyjmowanie, wydawanie, przechowywanie i rejestrowanie (ruchu) kluczy przechowywanych w Portierni (punkcie dyżurnym ), 1.15. eliminowanie prób wnoszenia na teren ochranianych budynków materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, 1.16. obsługa szatni w punkcie informacyjno-szatniowym znajdującym się w budynku B) administracyjnym, oraz udzielanie podstawowych informacji dotyczących miejsca i godzin funkcjonowania komórek i jednostek organizacyjnych Zamawiającego, 1.17.monitorowanie terenu Zamawiającego oraz w ramach ceny usługi ochrony mienia zainstalowanie- własnego (Wykonawcy) systemu 16 kamer przemysłowych, 2.Okres realizacji całości zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE Sp. z o.o., ul.Melomanów 4,, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 531316,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 461787,51

  • Oferta z najniższą ceną: 461787,51 / Oferta z najwyższą ceną: 590716,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.