eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa pojemników na materiał skażony, rurek ustno-gardłowych, tasiemek, ogrzewaczy, wapna, papierów rejestrujących, podkładów i koszul operacyjnych dla pacjenta dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Szczecin: Dostawa pojemników na materiał skażony, rurek ustno-gardłowych, tasiemek, ogrzewaczy, wapna, papierów rejestrujących, podkładów i koszul operacyjnych dla pacjenta dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 350812 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 813 90 76, faks 091 813 9079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników na materiał skażony, rurek ustno-gardłowych, tasiemek, ogrzewaczy, wapna, papierów rejestrujących, podkładów i koszul operacyjnych dla pacjenta dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników na materiał skażony, rurek ustno-gardłowych, tasiemek, ogrzewaczy, wapna, papierów rejestrujących, podkładów i koszul operacyjnych dla pacjenta dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie - w rozbiciu na 5 zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.92.84.80-6, 33.14.10.00-0, 24.21.30.00-0, 33.19.80.00-4, 39.51.80.00-6, 39.51.82.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 08.11.2010 r. do godz. 09:00,w wysokości: Zadanie nr 1 - 4 050,00 zł; Zadanie nr 2 - 920,00 zł; Zadanie nr 3 - 350,00 zł; Zadanie nr 4 - nie wymaga się wniesienia wadium; Zadanie nr 5 - 890,00 zł; Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy: 1)w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego ING Bank Śląski S.A. 60 1050 1559 1000 0023 4179 6064 (w tytule należy wpisać numer postępowania) 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - - oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM złożony w Kancelarii Zamawiającego w budynku Z razem z ofertą, natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy, zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ o przynależności przez oferowane wyroby do odpowiednich klas wyrobów medycznych: I, IIa, IIb lub III. Konsekwencją złożenia oświadczenia jest bezwzględne załączenie do oferty odpowiednio dokumentów: -Deklaracja zgodności z CE dla wyrobów medycznych klasy I, -Certyfikat CE i deklaracja zgodności z CE dla wyrobów medycznych klasy IIa, -Kopia wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych dla wyrobów medycznych klasy IIb i III; Na każdym załączonym dokumencie powinna widnieć adnotacja wskazująca zadanie i pozycję, której dany dokument dotyczy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3)Oświadczenie wykonawcy, zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ, iż: -zapoznał się z warunkami zawartymi w SIWZ oraz projekcie umowy i akceptuje je w całości, -próbki dostarczone są nieodpłatnie, oraz w przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej i w przypadku nie złożenia wniosku o zwrot próbek, próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego, 4)Dowód wniesienia wadium. 5)wypełniony załącznik nr 1 - B - 5 (wymagane parametry) - dla przedmiotu zmówienia z zadania nr 5

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie; ul. Arkońska 4, budynek Z.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pojemnik na materiał skażony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pojemnik na materiał skażony wykonany z polipropylenu 1 litrowy. Pojemnik musi posiadać konstrukcję zamknięcia uniemożliwiającą jego otwarcie i ponowne użycie - 800 sztuk; 2.Pojemnik na materiał skażony wykonany z polipropylenu 2 litrowy. Pojemnik musi posiadać konstrukcję zamknięcia uniemożliwiającą jego otwarcie i ponowne użycie - 25000 sztuk; 3.Pojemnik na materiał skażony wykonany z polipropylenu 5 litrowy. Pojemnik musi posiadać konstrukcję zamknięcia uniemożliwiającą jego otwarcie i ponowne użycie - 8000 sztuk; 4.Pojemnik na materiał skażony wykonany z polipropylenu 10 litrowy. Pojemnik musi posiadać konstrukcję zamknięcia uniemożliwiającą jego otwarcie i ponowne użyciem - 18000 sztuk; 5.Pojemnik na materiał skażony wykonany z polipropylenu 20 litrowy. Pojemnik musi posiadać konstrukcję zamknięcia uniemożliwiającą jego otwarcie i ponowne użycie- 12000 sztuk; 6.Pojemnik na materiał skażony wykonany z polietylenu 60 litrowy. Pojemnik musi posiadać konstrukcję zamknięcia uniemożliwiającą jego otwarcie i ponowne użycie- 60 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rurki ustno-gardłowe, tasiemki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku z otwartym kanałem do odsysania, przeciwzagryzakiem i mocowaniem do rurki intubacyjnej, z tasiemką do mocowania wykonaną z pianki poliuretanowj; rozmiar nr 2, oznaczona kolorem - 800 sztuk; 2.Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku z otwartym kanałem do odsysania, przeciwzagryzakiem i mocowaniem do rurki intubacyjnej, z tasiemką do mocowania wykonaną z pianki poliuretanowj; rozmiar nr 3, oznaczona kolorem- 1300 sztuk; 3.Tasiemka do mocowania rurki intubacyjnej, wykonana z pianki poliuretanowej, z mocowaniem na rzepy pozwalającym regulować długość, poszerzona w części karkowej, długość 470mm- 800 sztuk; 4.Tasiemka do mocowania rurki tracheostomijnej, wykonana z pianki poliuretanowej, z mocowaniem na rzepy pozwalającym regulować długość, poszerzona w części karkowej, długość 470mm- 1300 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ogrzewacze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ogrzewacze (ocieplacz) górnych części ciała:- koce do użytku jednego pacjenta; - wykonane z dwóch warstw: polimer i materiał nietkany,- perforacje umożliwiające równomierny przepływ powietrza,- system mocowania do urządzenia grzewczego za pomocą taśmy typu Velcro, - współpracujące z urządzeniami Thermacare i WarmTouch, bez konieczności stosowania jakichkolwiek adapterów czy osprzętu podłączeniowego, - wymiary 183cm x 67cm (+/-5%) -120 sztuk; 2.Ogrzewacze (ocieplacz) dolnych części ciała koce do użytku jednego pacjenta, wykonane z dwóch warstw: polimer i materiał nietkany,perforacje umożliwiające równomierny przepływ powietrza,system mocowania do urządzenia grzewczego za pomocą taśmy typu Velcro, współpracujące z urządzeniami Thermacare i WarmTouch, bez konieczności stosowania jakichkolwiek adapterów czy osprzętu podłączeniowego, wymiary 102cm x 156cm (+/-5%)-120 sztuk; 3.Wapno absorbowane, granulowane z indykatorem barwnym do aparatu do znieczuleń pojemność opakowania 5l, średni przekrój granulatu 3-5mm, zdolność absorbcji CO2 w aparatach do znieczuleń i respiratorach -80 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 24.21.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papier rejestrujący do urządzeń medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier do drukarki sterylizatora gazowego STERI-VAC 3 1/8in x 100ft, 79mm x 30m-18 rolek; 2.Papier do myjni-dezynfektora WD 230 57mmx55mmx12mm- 20 sztuk; 3.Papier do drukarki inkubatora testów biologicznych Smart-Well 57mmx55mmx12mm-10 sztuk; 4.Papier do drukarki sterylizatora parowego TUITTNAUER 3870 EMS, rolka termiczna 57mmx25mb-10 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podkłady, koszule operacyjne dla pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Podkład wzmocniony, nieprzemakalny, o wymiarach min. 175x80 cm-7200 sztuk; 2.Prześcieradło nieprzemakalne 150x200cm-6000 sztuk; 3.Koszula operacyjna jednorazowego użytku dla pacjenta, nieprzezierna, wykonana z tkaniny typu SMS lub równoważne-3000 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.