Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Wrocław: Dostawa mebli szkolnych i biurowych
Numer ogłoszenia: 350747 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Wojtka Bellona , Akacjowa, 53-134 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3370729, faks 0-71 3371370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mow-akacja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli szkolnych i biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mebli szkolnych i biurowych na potrzeby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego przy ul. Borowskiej 101 we Wrocławiu. Zamówienie obejmuje 1 pakiet zamknięty. Szczegółowy asortyment określa zał. nr 1 do niniejszej SIWZ (pakiet zamknięty nr 1)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.10.00 - Meble różne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. nr 171, poz. 1058). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1. Wypełnioną i podpisaną OFERTĘ stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (zał. nr 5 do SIWZ). Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 4. Zaakceptowany i parafowany na każdej stronie przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 5. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne we właściwym oddziale ZUS (zał. nr 2). 6. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym terytorialnie Urzędzie Skarbowym ( zał. nr 2). 7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p (zał. nr 3). 8. Oświadczenie o zobowiązaniu dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego (zał. nr 2). 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń ( zał. nr 2). 10. Oświadczenie o akceptacji terminu płatności (14 dni) - zał. nr 2. 11. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji w wysokości 24 miesiące ( zał. nr 2)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mow-akacja.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Wojtka Bellona
ul. Borowska 101, 50-551 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 15:00, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Wojtka Bellona ul. Borowska 101, 50-551 Wrocław pok nr 6 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- BZP.2710.24.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla Uwr
- Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych dla uczniów przygotowujących do zdobycia kwalifikacji zawodowych - w podziale na 6 części
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon II do żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stabłowickiej 78 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa inkubatorów dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku (2 części)
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.