eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Dostawa żywności do kuchni Przedszkola Publicznego nr 2 w Mysliborzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-17

Myślibórz: Dostawa żywności do kuchni Przedszkola Publicznego nr 2 w Mysliborzu
Numer ogłoszenia: 350730 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341680 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 2, ul. Spokojna 12, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 747 2557, faks 95 747 2557.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do kuchni Przedszkola Publicznego nr 2 w Mysliborzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa żywności - w okresie od zawarcia umowy do 31 lipca 2014 roku - do kuchni Przedszkola Publicznego nr 2 w Myśliborzu. W okresie realizacji umowy została przewidziana miesięczna przerwa w jej wykonywaniu - w okresie wakacyjnym, tj. od 1 lipca 2013 do 31 lipca 2013r. Dostarczane produkty będą służyły do przygotowywania posiłków dla 170 osobowej grupy dzieci uczęszczających do Przedszkola. Zamówienie dotyczy - Dostawy mięsa oraz wędlin, Dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością dwa razy w miesiącu. Dostarczane produktu muszą posiadać aktualne aprobaty sanitarne Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu artykułów spożywczych. - Dostawa produktów mleczarskich, dostawy mleka oraz jego przetworów, w tym m.in. twarogów, jogurtów, serów twardych, masła. Dostawy będą realizowane każdego dnia funkcjonowania Przedszkola. Wykonawca jest zobowiązany realizować dostawy przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego rodzaju artykułów spożywczych. - Dostawa artykułów spożywczych różnych dostawy różnych produktów spożywczych, w tym m.in. kasz, ryżu, mąki, makaronów, przypraw, słodyczy, zup w proszku, cukru, oleju. Dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować dostawy przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu produktów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.55.00.00 - Klasyfikowane produkty mleczarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mięsa oraz wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Przetwórstwa Mięsnego Ozimek spółka jawna, ul.Usługowa 1 A,, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50048,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42767,70

  • Oferta z najniższą ceną: 42767,70 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: dostawa produktów mleczarskich,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU GEST, ul. M. Konopnickiej 8, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55245,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55245,00 / Oferta z najwyższą ceną: 000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: dostawa artykułów spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU Gest, ul. M. Konopnickiej, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63466,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63466,00 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.