eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Budowa ul. Tkackiej w Rzeszowie wraz z uzbrojeniem w ramach zadania budżetowego pn.Budowa ul. Tkackiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Rzeszów: Budowa ul. Tkackiej w Rzeszowie wraz z uzbrojeniem w ramach zadania budżetowego pn.: Budowa ul. Tkackiej
Numer ogłoszenia: 350625 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, faks 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nowy.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Tkackiej w Rzeszowie wraz z uzbrojeniem w ramach zadania budżetowego pn.: Budowa ul. Tkackiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Tkackiej w Rzeszowie wraz z uzbrojeniem w ramach zadania budżetowego pn.: Budowa ul. Tkackiej. Zakres robót - droga klasy D. 1. Roboty drogowe: a) Budowa ulicy o długości 236,09 mb i szerokości 5,0 m z wydzielonym ciągiem pieszym szerokości 1,5 m plus opaska szerokości 0,5 m po stronie prawej. b) Nawierzchnia ulicy z kostki brukowej betonowej grubości 8,0 cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z tłucznia kamiennego oraz warstwie odsączającej z pospółki. c) Zjazdy o konstrukcji z kostki brukowej betonowej jak nawierzchnia ulicy. d) Niweletę ulicy zaprojektowano w dowiązaniu do ulicy Staroniwskiej i istniejącej zabudowy. e) Na początkowym odcinku zaprojektowano murki oporowe na długości 63,0 m po stronie lewej i 33,0 m po stronie prawej wraz z przebudową ogrodzeń celem zlikwidowania nienormatywnego spadku podłużnego ulicy. f) Oznakowanie pionowe obejmuje ustawienie dwóch znaków. 2. Odwodnienie - kanalizacja deszczowa: a) Wody opadowe z jezdni odprowadzone będą za pomocą wpustów ulicznych na studzienkach ściekowych betonowych O 500 mm z odprowadzeniem rurociągami PCV O200 mm do studni rewizyjnych z kręgów betonowych O 1200 mm. b) Kanał deszczowy z rur PCV O 250 mm i O 315 mm odprowadzony do istniejącego kanału w ulicy Staroniwskiej. c) Zaprojektowano odgałęzienia od projektowanych studni rewizyjnych wyprowadzonych do granicy pasa drogowego z rur PCV O 200 mm. d) Ponadto zaprojektowano roboty uzupełniające umocnienia brzegu potoku Mikośka przy wylocie wykonanego kanału oraz wykonanie studni betonowej O 1000 mm w rowie przy ul. Staroniwskiej. 3. Przełożenie wodociągu i przyłączy wodociągowych: a) Wodociąg należy przełożyć na odcinku obniżenia niwelety drogi rurami PE o średnicy O 90 mm oraz wykonać przekładki przyłączy wodociągowych od włączenia do sieci wodociągowej do zasuw domowych na działkach prywatnych. 4. Oświetlenie ulicy i przebudowa sieci konsumenckiej : a) Oświetlenie zaprojektowano na słupach parkowych stalowych rurowych ocynkowanych O 160 mm zasilanych kablem YAKY 4x 35 mm2 z projektowanej szafy sterowniczej zasilającej oświetlenie ulicy z istniejącego słupa przy ul. Staroniwskiej. 5. Dokonać wznowienia 3 szt. punktów granicznych dla nieruchomości pomiędzy działkami ewidencyjnymi Nr 537 i Nr 539 w obrębie wykonanej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i dokumentacja techniczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 25 000,00 zł, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykazać się doświadczeniem zawodowym: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ubiegłych pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował minimum dwa zadania o podobnym charakterze i stopniu trudności jak przedmiot zamówienia, tj. wykonywał roboty polegające na przebudowie lub budowie drogi (ulicy) klasy D lub wyższej o wartości robót co najmniej 500 000 zł (brutto) każde i długości drogi (ulicy) co najmniej 500 mb każde. Obydwa zadania muszą być poparte dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wymagany potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do realizacji zmówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1) kierownik budowy - wymagania: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budowy, c) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w realizacji jako kierownik budowy minimum dwoma zadaniami dotyczącymi przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy D lub wyższej o długości min. 500 mb każde. 2) kierownik robót branży sanitarnej - wymagania: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów - w zakresie wodociągów i kanalizacji, b) doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży sanitarnej (w zakresie sieci kanalizacyjnej). 3) kierownik robót branży elektrycznej - wymagania: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów - w zakresie sieci, b) doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży elektrycznej (w zakresie sieci). 4) geodeta - wymagania: a) uprawnienia geodezyjne w zakresie: geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych lub geodezyjnej obsługi inwestycji, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów, b) uprawnienia geodezyjne w zakresie: rozgraniczania i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów. Osoby wymienione w punkcie 1), 2) i 3) winny udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4. Wymagany potencjał techniczny. Wykonawca winien dysponować maszynami oraz sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia odpowiadającym pod względem charakterystyki i ilości opisanym w SST lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) koparko-ładowarka 0,25 m3 do 0,6 m3 - ilość 2 szt. lub koparka min. 0,25 m3 do 0,6 m3 - 1 szt. .i ładowarka min 1,0 m3 -1 szt., b) samochody samowyładowcze 10-15 t - 2 szt., c) samochód dostawczy - 1 szt., d) walec statyczny - 1 szt., e) walec ogumiony - 1 szt., f) rozściełacz mas bitumicznych - 1 szt., g) skrapiarka - 1 szt., h) szczotka mechaniczna - 1 szt., i) wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 60 mg/h. 5. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 1.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy. 1.7 Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt II ppkt 2 SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.8 Wykaz osób (wymienionych w pkt. II ppkt. 3 SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego - na załączniku nr 4. 1.9 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.8, Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych osób. 1.10 Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jakim dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca (zgodnie z pkt II ppkt 4 SIWZ) na załączniku nr 5. 1.11 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.10, Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych narzędzi i urządzeń. 1.12 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z pkt. II ppkt. 5 SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl/zamowienia-publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pokój 321 (III piętro). Cena formularza: 128,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pokój 601(VI piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.