eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa używanej koparko - ładowarki oraz używanego wózka widłowego na potrzeby Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Polkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Polkowice: Dostawa używanej koparko - ładowarki oraz używanego wózka widłowego na potrzeby Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 350594 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego , ul. Mała 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 840 14 90, faks 76 840 14 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzm.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej koparko - ładowarki oraz używanego wózka widłowego na potrzeby Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Polkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest - dostawa używanej koparko-ładowarki oraz używanego wózka widłowego dla potrzeb Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Polkowicach zlokalizowanego na działce 180/10 obręb 3 Polkowice. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: część 1 - dostawa koparko-ładowarki, część 2 - dostawa wózka widłowego i dopuszcza się składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej minimalne wymagania techniczne oraz wyposażenia dotyczące przedmiotu zamówienia określone przez zamawiającego. 2. Dane techniczne i wyposażenie koparko-ładowarki: rocznik nie starszy niż 2007, nie więcej niż 6500mtg, silnik wysokoprężny turboładowany o mocy minimum 70 kW, układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności 160 l/min, łyżka ładowarkowa o pojemności minimum 1m3 i szerokości minimum 2,3 m z zębami, wielofunkcyjna otwierana hydraulicznie wraz z widłami do palet, starowanie częścią ładowarkową za pomocą joysticka, starowanie częścią koparkową za pomocą dźwigni, opony tył 18.4-26 oraz przód 405/70-20, wysokość załadunku łyżką ładowarkową minimum 3.45m (mierzona do sworznia obrotu łyżki), układ samopoziomowania łyżki ładowarkowej, układ amortyzacji łyżki ładowarkowej, łyżka koparkowa o szerokości min.400mm, głębokość kopania minimum 5,8 m, zasięg kopania minimum 6,8 m, siła skrawania na łyżce koparkowej minimum 55kN, układ hamulcowy ze wspomaganiem, tarczowy, mokry z samoregulacją, średnica zawracania (ściana-ściana) maksymalnie 11,5 m, wysokość całkowita maksymalnie 2,95m(mierzona do dachu kabiny) napęd na wszystkie koła z odłączeniem napędu na przedni most, blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu, regulowana kolumna kierownicy, fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną, instalacja hydrauliczna do młota, sygnał świetlny (kogut), oświetlenie drogowe, oświetlenie zewnętrzne, reflektory boczne, 4 z przodu i 4 z tyłu, dźwiękowy sygnał biegu wstecznego, gaśnica, radio, trójkąt ostrzegawczy, szkolenie dla operatorów przeprowadzone w trakcie trwania gwarancji, dokumentacja DTR w języku polskim, katalog części zamiennych, przebieg maszyny potwierdzony przez autoryzowany serwis, maszyna musi mieć zrobiony przegląd techniczny (wymiana wszystkich filtrów i olejów) potwierdzony przez autoryzowany serwis, gwarancja ważna do 31 marca 2015 r. lub do 300mtg, gwarancja obejmująca minimum wszystkie elementy/podzespoły zanurzone w oleju dostępność serwisu do 100 km od Polkowic. 3. Dane techniczne i wyposażenie wózka widłowego rocznik nie starszy niż 2007, nie więcej niż 8000mtg, udźwig 2,5 tony, napęd gazowy, maszt podnoszenia pomiędzy 3 a 4 metry, odmalowany, pełna oryginalna zabudowa kabiny z ogrzewaniem, karetka wideł z doprowadzonymi dwoma hydraulikami roboczymi, do ewentualnego sprzętu nt. chwytak, widły, boczny przesuw wideł, napęd hydrostatyczny, wózek samohamowny, opony super elastyczne, oświetlenie robocze z przodu (dwa światła) i z tyłu (1 światło), sygnalizacja świetlna cofania, wózek po przeglądzie z rejestracją UDT ( Urząd Dozoru technicznego), gwarancja minimum 6 miesięcy na cały wózek widłowy bez wyłączeń, poza elementami eksploatacyjnymi, dostępność serwisu do 50 km od Polkowic..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3, 42.41.51.10-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w Rozdz.VI pkt. 1.1 lit a) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował dla: części 1 dostawa koparko-ładowarki - minimum 3 zamówienia na dostawę nowej lub używanej koparko-ładowarki spełniającej co najmniej minimalne parametry techniczne wskazane w rozdz.III pkt.2 SIWZ. części 2 dostawa wózka widłowego - minimum 3 zamówienia na dostawę nowego lub używanego wózka widłowego spełniającego co najmniej minimalne parametry techniczne wskazane w rozdz.III pkt.3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w Rozdz.VI pkt. 1.1 lit a) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w Rozdz.VI pkt. 1.1 lit a) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w Rozdz.VI pkt. 1.1 lit a) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Do oferty należy dołączyć: a. Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia (charakterystyka) c. Kolorowe zdjęcia w formacie A-4 oferowanego sprzętu obejmujące : - dla część 1 - koparko-ładowarkę (widok ogólny, oraz z każdej strony, zdjęcie kabiny, zdjęcie numeru ramy oraz silnika, zdjęcie stanu licznika mtg, zdjęcie silnika, zdjęcie wyposażenia). Zdjęcia w formacie A4 powinny być opieczętowane i opisane: typ, model, rok produkcji. - dla część 2 - wózek widłowy (widok ogólny, oraz z każdej strony, zdjęcie kabiny, zdjęcie stanu licznika mtg, zdjęcie wyposażenia). Zdjęcia w formacie A4 powinny być opieczętowane i opisane: typ, model, rok produkcji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Parametr techniczny - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w drodze obustronnie podpisanego aneksu w przypadku: a) w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług dotyczącej przedmiotu umowy oraz podatku akcyzowego, stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego, odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT oraz podatku akcyzowego; b) w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym. c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestor.glogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych Inwestor Sp. z o.o. 67-200 Głogów ul. Stawna 4F.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych Inwestor Sp. z o.o. 67-200 Głogów ul. Stawna 4F.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa koparko-ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej minimalne wymagania techniczne oraz wyposażenia dotyczące przedmiotu zamówienia określone przez zamawiającego. Dane techniczne i wyposażenie koparko-ładowarki: rocznik nie starszy niż 2007, nie więcej niż 6500mtg, silnik wysokoprężny turboładowany o mocy minimum 70 kW, układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności 160 l/min, łyżka ładowarkowa o pojemności minimum 1m3 i szerokości minimum 2,3 m z zębami, wielofunkcyjna otwierana hydraulicznie wraz z widłami do palet, starowanie częścią ładowarkową za pomocą joysticka, starowanie częścią koparkową za pomocą dźwigni, opony tył 18.4-26 oraz przód 405/70-20, wysokość załadunku łyżką ładowarkową minimum 3.45m (mierzona do sworznia obrotu łyżki), układ samopoziomowania łyżki ładowarkowej, układ amortyzacji łyżki ładowarkowej, łyżka koparkowa o szerokości min.400mm, głębokość kopania minimum 5,8 m, zasięg kopania minimum 6,8 m, siła skrawania na łyżce koparkowej minimum 55kN, układ hamulcowy ze wspomaganiem, tarczowy, mokry z samoregulacją, średnica zawracania (ściana-ściana) maksymalnie 11,5 m, wysokość całkowita maksymalnie 2,95m(mierzona do dachu kabiny), napęd na wszystkie koła z odłączeniem napędu na przedni most, blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu, regulowana kolumna kierownicy, fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną, instalacja hydrauliczna do młota, sygnał świetlny (kogut), oświetlenie drogowe, oświetlenie zewnętrzne, reflektory boczne, 4 z przodu i 4 z tyłu, dźwiękowy sygnał biegu wstecznego, gaśnica, radio, trójkąt ostrzegawczy, szkolenie dla operatorów przeprowadzone w trakcie trwania gwarancji, dokumentacja DTR w języku polskim, katalog części zamiennych, przebieg maszyny potwierdzony przez autoryzowany serwis, maszyna musi mieć zrobiony przegląd techniczny (wymiana wszystkich filtrów i olejów) potwierdzony przez autoryzowany serwis, gwarancja ważna do 31 marca 2015 r. lub do 300mtg, gwarancja obejmująca minimum wszystkie elementy/podzespoły zanurzone w oleju, dostępność serwisu do 100 km od Polkowic..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametr techniczny - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa wózka widłowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej minimalne wymagania techniczne oraz wyposażenia dotyczące przedmiotu zamówienia określone przez zamawiającego. Dane techniczne i wyposażenie wózka widłowego rocznik nie starszy niż 2007, nie więcej niż 8000mtg, udźwig 2,5 tony, napęd gazowy, maszt podnoszenia pomiędzy 3 a 4 metry, odmalowany, pełna oryginalna zabudowa kabiny z ogrzewaniem, karetka wideł z doprowadzonymi dwoma hydraulikami roboczymi, do ewentualnego sprzętu nt. chwytak, widły, boczny przesuw wideł, napęd hydrostatyczny, wózek samohamowny, opony super elastyczne, oświetlenie robocze z przodu (dwa światła) i z tyłu (1 światło), sygnalizacja świetlna cofania, wózek po przeglądzie z rejestracją UDT ( Urząd Dozoru technicznego), gwarancja minimum 6 miesięcy na cały wózek widłowy bez wyłączeń, poza elementami eksploatacyjnymi dostępność serwisu do 50 km od Polkowic..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametr techniczny - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.