eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup i dostawa mięsa, drobiu i wędlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-08

Poznań: Zakup i dostawa mięsa, drobiu i wędlin
Numer ogłoszenia: 35052 - 2010; data zamieszczenia: 08.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wco.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mięsa, drobiu i wędlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa mięsa, drobiu i wędlin: Pakiet 1 - Mięso wołowe Pakiet 2 - Mięsowieprzowe Pakiet 3 - Drób Pakiet 4 - Wędliny wieprzow0-wołowe drobno rozdrobnione, parzone lub gotowane, szynki. Pakiet 5 - Wędliny drobiowe drobno lub średnio rozdrobnione, parzone lub gotowane. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia został zawarty w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamowienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.11.20.00-6, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium nie wymagana

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Certyfikat systemu HACCP wystawiony przez uprawnioną do tego firmę lub oświadczenie o wdrożeniu systemu HACCP. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcja Sanitarnej dotycząca transportu wraz z wykazem pojazdów, którymi towar będzie dostarczany. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Decyzja Państwowej Inspekcja Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymogów dotyczących prowadzenia produkcji bądź dystrybucji środków spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Zaświadczenie o nadzorze weterynaryjnym jeżeli Dostawca jest producentem. 4. Oświadczenie Wykonawcy o wykonywaniu badań wołowiny na BSE w odniesieniu do pakietu nr 1 - mięso wołowe i pakietu nr 4 - wędliny wieprzowo-wołowe drobno i średnio rozdrobnione, parzone lub gotowane, szynki. 5. Oświadczenie, że do każdej dostawy będzie dołączony dokument HDI -handlowy dokument identyfikacyjny. 6. Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcja Sanitarnej dotycząca transportu wraz z wykazem pojazdów, którymi towar będzie dostarczany. 7. Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w VI A 2 specyfikacji, 8. Wypełnione formularze: ofertowy i cenowy, według wzorów stanowiących załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto) - podpisane przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 9. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik 5 do specyfikacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Produktów wobec wartości ustalonej w ust. 1 paragrafu 4 wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT obejmującej Produkty, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pok.028, I piętro - Kantor Cegielskiego Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Kancelaria WCO. pokój 3089 dawny 301, III piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Mięso wołowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wołowina b/k / nadająca się na pieczeń i zrazy/ -2500kg; 2. Wołowina b/k z łopatki pozbawiona ścięgien i łoju /gulaszowa/ -600kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 siwz dla pakietu 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2 Mięso wieprzowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Karkówka b/k -300kg; 2. Łopatka b/k, bez skóry i tłuszczu -800kg; 3. Schab b/k, bez warstwy tłuszczu i przerostów -2200kg; 4. Szynka b/k, bez golonki, bez skóry i tłuszczu -800kg; 5. Żeberka paski klasa I z powłoką mięsa od 1cm do 1,5 cm -50kg 6. Wątroba wieprzowa -150kg; 7. Smalec biały bez skwarek i obcych zapachów -300kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 siwz dla pakietu 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Drób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurczaki mrożone w woreczkach foliowych /każdy osobno/ 1000kg; 2. Filet z kurczaka mrożony opakowania do 2 kg -1000kg; 3. Filet z indyka mrożony opakowania do 3 kg -1500kg; 4. Wątróbka drobiowa mrożona z kurczaków opakowania do 2kg -300kg; 5. Żołądki drobiowe mrożone z kurczaków opakowania do 2 kg -150kg; 7. Podudzie mrożone/dolna część nogi z kurczaka/ ok. 200g sztuka/ opakowania do 2 kg - 700kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 siwz dla pakietu 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Wędliny wieprzowo - wołowe i średniorozdrobnione, parzone lub gotowane, szynki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szynka chlebowa ok. 2kg -300kg; 2. Szynka biała lub miodowa ok. 2kg -250kg; 3. Szynka staropolska ok. 2kg -100kg; 4. Szynka wieprzowa gotowana ok. 2kg -400kg; 5. Schab z pieca lub schab pieczony -200kg; 6. Kiełbasa szynkowa wieprzowa o średnicy 80-100mm -250kg; 7. Kiełbasa śląska delikatesowa -350kg; 8. Kiełbasa śląska -100kg; 10. Parówki wiedeńskie lub królewskie lub cielęce -450kg; 11. Polędwica sopocka -300kg; 12. Kiełbasa żywiecka o średnicy 65mm -150kg; 13. Szynka konserwowa -300kg; 14. Szynka tyrolska lub mielonka królewska -200kg; 15. Ogonówka parzona -150kg; 16. Boczek wędzony bez żeberek -50kg; 17. Wątrobianka/ w naturalnym jelicie/ -100kg; 18. Salceson ozorkowy -50kg; 19. Metka łososiowa -100kg; 20. Kaszanka -400kg. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załaczniku nr 2 siwz dla pakietu 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Wędliny drobiowe drobno lub średnio rozdrobnione, parzone lub gotowane..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filet z indyka parzony/wędzony -200kg; 2. Polędwica z indyka nie mielona, baton ok. 2,5 kg -250kg; 3. Polędwica z piersi kurczaka nie mielona, baton ok. 2,5 kg -300kg; 4. Krakowska drobiowa baton ok. 2,5 kg -210kg; 5. Baleron drobiowy baton ok. 2,5 kg -250kg; 6. Kiełbasa szynkowa drobiowa baton ok. 2,5 kg -150kg; 7. Szynka z indyka nie mielona, baton ok. 2,5 kg -100kg; 8. Pasztet drobiowy garmażeryjny zapiekany, bez dodatków, w blokach ok. 2kg -100kg. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 siwz dla pakietu 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.