eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › BIEŻĄCA NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ PRZYSTANKOWYCH USYTUOWANYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-24

Ogłoszenie nr 350496 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.

Piotrków Trybunalski: BIEŻĄCA NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ PRZYSTANKOWYCH USYTUOWANYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 337157-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 592276114, ul. Kasztanowa  31, 97-300  Piotrków Trybunalski, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48447339253, faks +48447339252, e-mail zp@zdium-piotrkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdium-piotrkow.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BIEŻĄCA NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ PRZYSTANKOWYCH USYTUOWANYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.3310/27/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W zakresie bieżącej naprawy i konserwacji urządzeń przystankowych komunikacji miejskiej, tj. wiat, konstrukcji przystankowych, ławek, koszy przewiduje się następujące prace: 1. Konserwacja konstrukcji przystankowej wykonanej z rur fi 60 mm i kształtowników 80 x 50 mm. Usunięcie starej farby i rdzy, malowanie oczyszczonej konstrukcji farbą podkładową i dwukrotnie farbą nawierzchniową olejną (kolor wg. wskazania zamawiającego). 2. Wykonanie nowej konstrukcji przystankowej z jednej rury ocynkowanej fi 60 mm oraz pomalowanie farbą nawierzchniową olejną (kolor wg. wskazania zamawiającego). 3. Wykonanie nowej konstrukcji przystankowej z dwóch rur fi 60 mm i kształtowników 80 x 50 oraz pomalowanie farbą nawierzchniową olejną (kolor wg. wskazania zamawiającego). 4. Konserwacja tablic ze znakiem D-15 poprzez usunięcie rdzy, malowanie farbą olejną i naklejenie nowego w miejsce zniszczonego emblematu oraz zamontowanie na konstrukcji przystankowej. 5. Konserwacja tablic rozkładowych poprzez usunięcie rdzy, malowanie dwukrotnie farbą olejną białą. 6. Wykonanie nowych tablic rozkładowych z blachy ocynkowanej grubości 2 mm. 7. Umieszczenie tablic z rozkładem jazdy. 8. Umieszczenie rozkładów jazdy na tablicy rozkładowej. 9. Wykonanie nowych tablic na znak D-15 o wym. 0,59 x 0,60 m z blachy zwykłej grubości 2 mm z zabezpieczeniem farbą podkładową oraz dwukrotnie olejną białą nawierzchniową. Naklejenie nowego emblematu znaku D-15 oraz zamontowanie na konstrukcjach i wiatach przystankowych. 10. Wykonanie nowych tablic z blachy (na znak D -15) o wymiarach 0,59 x 0,60 m ze stali kwasoodpornej nierdzewnej grubości 2 mm (symbol 1H18N9T) z naklejeniem nowego emblematu znaku D-15 oraz zamontowanie na konstrukcjach i wiatach przystankowych. 11. Wykonanie nowych tablic z blachy (na znak D-15) wg rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków (Dz. U. Nr 220, poz. 2181) oraz zamontowanie na konstrukcjach i wiatach przystankowych: a) średni, b) mały, c) mini. 12. Wykonanie tablic informacyjnych ze stali kwasoodpornej nierdzewnej grubości 2 mm (symbol 1H18N9T) pod znak D-15. 13. Naprawa uszkodzonej konstrukcji przystankowej poprzez prostowanie rur lub kształtowników. 14. Naprawa uszkodzonej konstrukcji przystankowej poprzez prostowanie rur lub kształtowników z uprzednim wykopaniem z miejsca posadowienia. 15. Ustawienie konstrukcji w miejscu uprzedniej lokalizacji (po dokonanej naprawie). 16. Ustawienie konstrukcji przystankowej w nowym miejscu z uprzednim wykonaniem wykopu 80 x 50 x 110 cm z powierzchniowym zabetonowaniem (grubość min. 7 cm) lub ułożenie istniejących płyt chodnikowych, kostki betonowej. 17. Usunięcie (wykopanie) konstrukcji przystankowej z miejsca posadowienia z przewiezieniem na miejsce składowania. 18. Ustawienie koszy na odpady komunalne usytuowane w obrębie miejsca przystankowego w wykopie 40 x 40 x 60 cm z powierzchniowym zabetonowaniem grubości min. 5 cm lub ułożeniem istniejących płyt chodnikowych lub kostki betonowej. 19. Naprawa skorodowanych lub uszkodzonych koszy na odpady komunalne tj. prostowanie, zamontowanie nowego dna kosza oraz czyszczenie ze starej farby i rdzy, dwukrotne malowanie farbą olejną. 20. Wykonanie nowych koszy na odpady komunalne wg. wzoru obowiązującego na trenie miasta. 21. Konserwacja elementów drewnianych ławek wolnostojących na miejscach przystankowych, dwukrotne malowanie farbą olejną lub lakierem (kolor wg. wskazania zamawiającego). 22. Naprawa i konserwacja ławek wolnostojących na miejscach przystankowych - uzupełnienie brakujących szczeblin oraz dwukrotne malowanie farbą olejną lub lakierem (kolor wg. wskazania zamawiającego). 23. Ustawienie ławek betonowo-drewnianych na wyznaczone miejsce przystankowe. 24. Usunięcie ławek betonowo-drewnianych z przewiezieniem na miejsce składowania. 25. Wykonanie podstawy betonowej ławki. 26. Wykonanie ławki stylizowanej wraz z ustawieniem na wyznaczone miejsce przystankowe: a) bez oparcia, b) z oparciem. 27. Usunięcie ławek stylizowanych z przewiezieniem na miejsce składowania. 28. Przestawienie wiaty typ metalowo oszklony, metalowej, MKCafe, Kami i Gamma z miejsca przystankowego na nowe wyznaczone miejsce przystankowe. 29. Usunięcie wiat typ: metalowo-oszklony, metalowej, MKCafe, Kami i Gamma z miejsca posadowienia i przewiezienie na wyznaczone miejsce składowania. 30. Malowanie wiat murowanych (wewnątrz i na zewnątrz) farbą emulsyjną przeznaczoną do malowania zewnętrznego z uprzednim uzupełnieniem brakujących fragmentów tynku oraz: a) wymiana poszycia dachu blachą trapezową ocynkowaną, b) wymiana fartucha okalającego dach, c) malowanie części wiaty murowanej - m2. 31. Konserwacja dachów wiat przystankowych pokrytych blachą środkami do tego przeznaczonymi. 32. Malowanie farbą (kolor wg. wskazania zamawiającego) dachów wiat przystankowych wykonanych z tworzywa. 33. Konserwacja elementów drewnianych ławek wewnątrz wiat przystankowych oraz dwukrotne malowanie farbą olejną (kolor wg wskazań zamawiającego). 34. Naprawa i konserwacja ławek wewnątrz wiat przystankowych - uzupełnienie brakujących szczeblin oraz dwukrotne malowanie farbą olejną (kolor wg wskazań zamawiającego). 35. Konserwacja poprzez dwukrotne malowanie wiat przystankowych metalowych farbą olejną (kolor wg. wskazania zamawiającego) oraz wiat metalowo-oszklonych zabudowanych blachą z uprzednim usunięciem starej farby i rdzy. 36. Konserwacja poprzez dwukrotne malowanie wiat przystankowych metalowo - oszklonych farbą olejną (kolor wg. wskazania zamawiającego) z uprzednim usunięciem starej farby i rdzy. 37. Konserwacja poprzez dwukrotne malowanie elementów oblachowania wiat - m2. 38. Naprawa wiat przystankowych typ metalowo oszklony, metalowy poprzez wymianę skorodowanych części nośnych z kształtowników stalowych (wycięcie skorodowanego odcinka konstrukcji i zamontowanie nowego): a) o profilu 40x40 mm, b) o profilu 50x50 mm, c) o profilu 60x60 mm. 39. Zabudowa poprzez oblachowanie części wiaty przystankowej: a) blachą zwykłą 1 mm, b) blachą zwykłą o grubości 1,5 mm, c) blachą ocynkowaną 1,5 mm, d) blachą nierdzewną 1,5 mm. 40. Likwidacja wiat przystankowych wraz z pocięciem i przewiezieniem na złomowisko: a) typ Kaliski, b) typ metalowo-oszklony, c) typ metalowy. 41. Naprawa wiaty przystankowej typ KALISKI II (2 daszki): a) czyszczenie daszków wiat ze starej farby oraz malowanie na kolor (kolor wg. wskazania zamawiającego) farbą olejną z jednoczesnym wzmacnianiem łączenia daszków (w tym malowanie siedzisk), b) czyszczenie konstrukcji nośnych (rur) ze starej farby i rdzy oraz malowanie farbą olejną (kolor wg. wskazania zamawiającego), c) naprawa siedzisk zamontowanych na konstrukcjach nośnych wiat, d) wymiana uszkodzonych daszków (na daszki będące w depozycie Zamawiającego). 42. Ustawienie wiaty przystankowej typ KALISKI II w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego z dowozem z miejsca składowania lub demontażu. 43. Demontaż wiat przystankowych typ KALISKI II z dowozem na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. 44. Naprawa wiat przystankowych typ KAMI (przejęte od RUCH SA): a) zabudowa poprzez oblachowanie dolnej oszklonej (części wiaty blachą nierdzewną grubości 2 mm (symbol 1H18N9T), b) zamontowanie w pozostałej jednej drugiej wysokości (otworów po szybach, pleksi, kasetonach reklamowych) szyby ze szkła bezpiecznego gr. 4mm x folia x szyba 4 mm z uszczelnieniem SILIKONEM, c) wykonanie zabezpieczeń oblachowania i szyb kątownikiem 20 x 20 mm z zamocowaniem nitami zrywanymi grubości 4 mm (stalowe), d) konserwacja dachu poprzez malowanie farbą olejną (kolor wg. wskazania zamawiającego), e) wykonanie nowych poprzecznych elementów zesztywniających konstrukcję nośną wiat z profili stalowych 40 x 40 mm, f) wykonanie nowych pionowych elementów zesztywniających konstrukcję nośną wiat z profili stalowych 30 x 20 mm. 45. Wykonanie gablot rozkładowych w bocznej części wiaty. 46. Konserwacja gablot rozkładowych zamontowanych wewnątrz wiat. 47. Naprawa gablot rozkładowych usytuowanych w wiatach przystankowych. 48. Naprawa gablot reklamowych usytuowanych w wiatach przystankowych typ MK Cafe: a) uzupełnienie brakujących szyb o grubości 5 mm z uszczelnieniem Silikonem, b) wykonanie tablicy z poliwęglanu spienionego z zainstalowaniem w gablotach reklamowych, c) wymiana profilu aluminiowego 40 x 20 mm, d) naprawa oświetlenia - wymiana świetlówek 36 W = 120 cm, e) wymiana profilu aluminiowego 180 x 25 mm stanowiącego obudowę reklamy. 49. Naprawa i konserwacja kasetonów rozkładowych zamontowanych na wiatach i konstrukcjach przystankowych. 50. Uzupełnienie brakujących obudów z poliwęglanu litego grubości 5 mm. 51. Uzupełnienie brakujących szyb w wiatach przystankowych i kasetonach rozkładowych z uprzednim oczyszczeniem pozostałości (kit, silikon, szkło) szybą grubości 5 mm z uszczelnieniem SILIKONEM. 52. Uzupełnienie brakujących szyb w wiatach przystankowych z uprzednim oczyszczeniem pozostałości (kit, silikon, szkło) szybą bezpieczną 4 mm szyba - folia 4 mm szyba z uszczelnieniem SILIKONEM. 53. Usuwanie uszkodzonych szyb z urządzeń przystankowych. 54. Mycie szyb środkami chemicznymi przeznaczonymi do usuwania zanieczyszczeń (namalowań). 55. Mycie wiat przystankowych. 56. Mycie konstrukcji przystankowych pojedynczych. 57. Mycie konstrukcji przystankowych podwójnych. 58. Naprawa wiat przystankowych aluminiowych typ GAMMA zlokalizowanych na miejscu przystankowym komunikacji miejskiej Piotrkowa Trybunalskiego: a) naprawa uszkodzonego pokrycia dachowego 5,00 x 1,60 m wykonanego z poliwęglanu litego lub poliwęglanu komórkowego na nowy poliwęglan komórkowy gr. 6 mm, b) zamontowanie (podczas naprawy poszycia) dodatkowych wzmocnień międzyprzęsłowych z profili zamkniętych 30x25 mm z zabezpieczeniem płaskownikiem aluminiowym 40 x 3 mm, c) uzupełnienie brakujących zabezpieczeń (kątowników aluminiowych 30 x 25 mm) naprawianego oblachowania i szyb z zamocowaniem nitami zrywanymi grubości 4 mm (stalowe), d) wymiana zdewastowanej blachy gr. 2 mm, tworzącej obudowę wiaty (blacha nierdzewna), e) prostowanie lub wymiana odkształconych aluminiowych elementów nośnych konstrukcji (wycięcie uszkodzenia i przyspawanie uszkodzonego odcinka profilu aluminiowego) oraz pomalowanie powstałych uszkodzeń i zadrapań farbą o istniejącym kolorze. 59. Konserwacja poprzez dwukrotne malowanie konstrukcji i obudowy wiat przystankowych typ Gamma aluminiowych farbą olejną (kolor wg. wskazania zamawiającego) z uprzednim usunięciem starej farby. 60. Wykonanie tablic rozkładowych z poliwęglanu spienionego z zainstalowaniem w gablotach rozkładowych. 61. Wykonanie tablic rozkładowych z plexi (kolor biały), z zainstalowaniem w gablotach rozkładowych. 62. Wykonanie płyty z plexi przezroczystej o grubości 5 mm. 63. Umieszczanie i zdejmowanie reklam w panelach reklamowych. 64. Umieszczanie naklejek informacyjnych. 65. Ustawienie wiat przystankowych typ metalowo-oszklonych, metalowej, MK Cafe, Kami, Gamma w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego z dowozem z miejsca składowania lub demontażu. 66. Wykonanie gablot reklamowych w tylnych częściach wiat przystankowych zabudowanych blachą. 67. Zabezpieczenie elementów poszycia dachu wykonanego z poliwęglanu blachą ocynkowaną 0,5 mm. 68. Przywiezienie z miejsca składowania przystanku tymczasowego i ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub zabranie z miejsca tymczasowego ustawienia do miejsca składowania. 69. Wyłożenie peronu przystankowego: a) kostką brukową (Wykonawcy)- m2, b) nową płytą chodnikową (Wykonawcy) - m2, c) płytą chodnikową z odzysku (Zamawiającego) - m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50760000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT771910.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FIRMA WIELOBRANŻOWA JACEK JUSTYNA,  ,  UL. ŻYCZLIWA ,  97-300,  PIOTRKÓW TRYBUNALSKI,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 513100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 513100.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 513100.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.