eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gomunice › Dostawa w formie leasingu finansowego koparko-ładowarki kołowej używanej, rok produkcji nie starszy niż 2008 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Gomunice: Dostawa w formie leasingu finansowego koparko-ładowarki kołowej używanej, rok produkcji nie starszy niż 2008 r.
Numer ogłoszenia: 350474 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy w Gomunicach , ul. Armii Krajowej 30, 97-545 Gomunice, woj. łódzkie, tel. 44 684 24 24, faks 44 684 22 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu finansowego koparko-ładowarki kołowej używanej, rok produkcji nie starszy niż 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - w formie leasingu finansowego 1 szt. koparko-ładowarki kołowej używanej, rok produkcji nie starszy niż 2008 r. o wartości nie większej niż 150.000,00 zł netto. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. 1. Wymagania dotyczące koparko-ładowarki kołowej I Ogólne dane techniczne - Maszyna używana , rok produkcji nie starsza niż 2008 r. - Przebieg nie większy niż 7000 mtg -Gwarancja rozruchowa producenta min. 1 miesiąc lub 100 mtg w zależności co nastąpi wcześniej - Waga robocza maszyny min. 8700 kg - Opony przednie i tylne 16.9 s 28 12 PR ( wszystkie koła równe) - Zbiornik paliwa 150 litrów - Pojemność układu hydraulicznego 97 litrów II Dane koparki podsiębiernej - Ramię z możliwością obrotu o kąt 180 stopni z wysięgnikiem teleskopowym - Maksymalny zasięg ze środka obrotu z wysuniętym teleskopem 7175 mm - Maksymalna głębokość kopania z wysuniętym teleskopem 6230 mm - Łyżka z zębami 600mm, Łyżka skarpowa - Wysięgnik typu S-Boom - Szybkozłącze - Pionowo wysuwane podpory - Blokada elektrohydrauliczna przesunięcia poprzecznego ramienia koparki - Możliwość zamocowania łyżki koparkowej w dwóch pozycjach przy pomocy sworznia III Dane ładowarki - Łyżka 4 w 1 uniwersalna otwierana z przykręcanymi zębami - Szerokość łyżki 2420 mm - Objętość łyżki 1.1m3 - Widły załadunkowe zakładane na łyżkę - System samo poziomowania łyżki na maksymalnej wysokości pod kątem 11 stopni - Funkcja pływającej łyżki LSS - Mocowanie przedniego ramienia oraz łyżki przy pomocy 14 sworzni ( ilość punktów smarnych) IV Specyfikacja silnika - Silnik wysokoprężny, 4-suwowy, chłodzony cieczą turbodoładowany - Moc silnika nie wyższa niż 100 kM V Specyfikacja skrzyni biegów - Skrzynia biegów PowerShift - 4 biegi do przodu i 4 do tyłu (wsteczne) - Napęd na cztery koła VI Specyfikacja układu hydraulicznego - Układ SyncroSystem typu zamkniętego z pomiarem obciążenia CLSS - Pompa wielotłoczkowa o zmiennym przepływie - Możliwość wyboru trybu pracy- ekonomiczny lub pod dużym obciążeniem - Ciśnienie robocze 250 bar - Instalacja pod młot hydrauliczny VII Specyfikacja układu elektrycznego - Układ elektryczny łatwo dostępny i zabezpieczony - Połączenia szczelnie zamknięte i wodoodporne - Spełnienie wymagań najsurowszych międzynarodowych przepisów bezpieczeństwa - Napięcie 12V, bezobsługowy akumulator o pojemności 155Ah -Alternator 120 A VIII Opis kabiny - Kabina ROPS (ISO 9249, SAEJ 1040) i FOPS ( ISO 3449, SAEJ 231 ) o konstrukcji zapewniającej najlepszą widoczność , ergonomię, niski poziom hałasu oraz wysoki komfort dla operatora. Kabina musi posiadać dwoje drzwi, całkowicie otwieraną tylnią szybę oraz wycieraczki szyby przedniej i tylniej. Wyposażenie wnętrza kabiny musi obejmować regulowany fotel operatora, system wentylacji z zasysaniem świeżego, filtrowanego powietrza oraz łatwo czytelną przednią i boczną deskę rozdzielczą. - Ogrzewanie kabiny - W pełni widoczna łyżka ładowarkowa podczas załadunku na maksymalną wysokość - Przednie i tylne reflektory robocze - Światła drogowe - Lampa ostrzegawcza (kogut) - Lusterko wsteczne zewnętrzne - Nastawna kolumna kierownicy - Licznik godzin pracy maszyny - Układ wydechowy (komin) umieszczony z boku tak że nie zasłania widoczności podczas pracy - Wskaźniki: temperatura oleju przekładniowego, włączenia napędu na cztery koła, poziom oleju w komorze hamulców, poziom paliwa, temperatury płynu chłodzącego, ciśnienia oleju hydraulicznego, zanieczyszczenia filtra powietrza, obrotomierz. IX Hamulce - Hamulce w kąpieli olejowej - Hamowanie na każdym kole za pomocą dwóch oddzielnych pedałów - Hamulec postojowy ( bezpieczeństwa ) uruchamiany ręcznie dźwignią X Gwarancja i szkolenia - Gwarancja min 1 miesiąc lub 100 mtg w zależności co nastąpi wcześniej - Zapewnienie szkolenia operatorów u zamawiającego - Dostarczenie razem z maszyną w momencie jej przekazania instrukcji obsługi w języku polskim XI Certyfikaty - Maszyna musi posiadać certyfikat ( deklarację zgodności ) producenta XII Dodatkowe systemy - system satelitarnej nawigacji i kontroli maszyny w cenie maszyny wraz z obsługą 2 Wymagania dotyczące leasingu: I. Leasing finansowy rozliczany w walucie PL II. Liczba rat leasingowych - 60 III. Okres leasingu - 60 miesięcy IV. Raty leasingowe ze stałym oprocentowaniem V. Opłata wstępna, kaucja , i VAT kwota nie wyższa niż 53.000,00 zł.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Harmonogram spłat rat leasingowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gomunice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy w Gomunicach, ul. A. Krajowej 30, 97-545 Gomunice pokój nr. 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy w Gomunicach, ul. A. Krajowej 30, 97-545 Gomunice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.