eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 350366 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301774 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7115742, faks 95 7115-905.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części, oznaczonych literami od A do I. 1. W częściach od A do F - przedmiot zamówienia obejmuje w każdej części, w okresie trwania umowy, wykonywanie czynności biurowych w ilości 7.500 szt. Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.: 1) segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie załatwionych spraw do archiwum, 2) rejestrowanie korespondencji w systemie informatycznym oraz przygotowanie korespondencji do wysyłki, 3) przygotowanie i sporządzanie kserokopii dokumentów, 4) wprowadzanie tytułów wykonawczych do modułu EGAPOLTAX, 5) stemplowanie tytułów wykonawczych, 6) drukowanie i naklejanie etykiet dla tytułów wykonawczych zarejestrowanych w module EGAPOLTAX. 2. W części G przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie, w okresie trwania umowy, czynności biurowych w ilości 61.000 szt. Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.: 1) przyjmowanie od pracowników korespondencji do wysyłki, 2) przyjmowanie, otwieranie i segregowanie korespondencji zewnętrznej, 3) rejestrowanie korespondencji w programie Biblioteka Akt, 4) rejestrowanie korespondencji w ręcznych rejestrach. 3. W części H przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie, w okresie trwania umowy, czynności biurowych w ilości 12.000 szt. Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.: 1) podwiązywanie sum depozytowych w systemie SFINKS, 2) segregowanie poleceń przelewów dotyczących rachunków konta depozytowego i ich archiwizacja. 4. W części I przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie, w okresie trwania umowy, czynności biurowych w ilości 5.000 szt. Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.: 1) przygotowanie korespondencji do wysyłki, 2) odnotowywanie daty odbioru upomnienia w module POLTAX 2B, 3) stemplowanie upomnień, kopert, potwierdzeń odbioru, 4) stemplowanie tytułów wykonawczych, 5) sporządzanie kserokopii dokumentów, 6) segregowanie, wpinanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.57.00.00 - Usługi w zakresie tworzenia list adresowych oraz usługi wysyłkowe 79.52.10.00 - Usługi fotokopiowania 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 8   

Nazwa: Część H

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beata Kłus, Plac Słoneczny 22B/4, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.