eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Wykonanie remontu cząstkowego w ilości 8 000 m2 nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2009 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Pruszcz Gdański: Wykonanie remontu cząstkowego w ilości 8 000 m2 nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 35034 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15871 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu cząstkowego w ilości 8 000 m2 nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2009 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych, przy użyciu masy mineralno-bitumicznej średnioziarnistej zamkniętej wg Polskiej Normy (powierzchnia do 8.000 m2) oraz wyrównanie podbudowy przy wybojach o głębokości ponad 4 cm mieszanką mineralno-asfaltową wyrównawczą (do 550 ton) na sieci dróg powiatowych, Powiatu Gdańskiego 1.- realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy dwóch grup pracowniczych wybranego Wykonawcy, które wykonywać będą przedmiot zamówienia równolegle w czasie, a w dwóch różnych częściach powiatu (szczegóły ustalone będą z wybranym Wykonawcą), 2.- przycięcie nawierzchni wokół uszkodzonego miejsca z nadaniem łacie regularnych kształtów, 3.- wyfrezowanie lub wykucie uszkodzonego miejsca z oczyszczeniem i usunięciem rumoszu oraz odwiezienie rumoszu na miejsce składowania znajdujące się na terenie gminy, na której leży remontowana droga, 4.- skropienie naprawianego miejsca oraz posmarowanie krawędzi emulsją asfaltową, 5.- wypełnienie odpowiednią mieszanką mineralno - bitumiczną łaty z zagęszczeniem do poziomu otaczającej płaszczyzny nawierzchni, 6.- oznakowanie drogi w miejscu wykonywania remontu zgodnie z projektem sporządzonym na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729), 7.- wyrównanie podbudowy przy wybojach o głębokości ponad 4 cm mieszanką mineralno-asfaltową wyrównawczą (szacunkowa ilość: do 550 ton). 8. - ubytki o powierzchni mniejszej od 1 m2 stanowią ok. 35 % ogólnej powierzchni stanowiącej przedmiot zamówienia, natomiast ubytki o powierzchni powyżej 1 m2 - 65 % ogólnej powierzchni stanowiącej przedmiot zamówienia. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca zał. nr 10 do siwz. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.40 - 45.23.32.40 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 528431.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., Ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 528431.50
  • Oferta z najniższą ceną: 528431.50 oferta z najwyższą ceną: 884500
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.