eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gowarczów › Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gowarczów wraz z utworzeniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-24

Ogłoszenie nr 350338 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.

Gowarczów: Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gowarczów wraz z utworzeniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gowarczów, krajowy numer identyfikacyjny 67022368100000, ul. pl. XX-lecia  1, 26225   Gowarczów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 48 6724037, 6724022, e-mail , faks 48 6724744, 6724037 w. 24.
Adres strony internetowej (URL): www.gowarczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
gowarczow.bip.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie
nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobscie, pocztą, pocztą kurierską
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gowarczów wraz z utworzeniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
Numer referencyjny: ZW.271.6.2016.MD
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych gminy Gowarczów, a także wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w worki na odpady, organizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego na terenie gminy Gowarczów, prowadzenie PSZOK wraz z zagospodarowaniem odpadów w nim zebranych. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250), zapisami Uchwały Nr XXI/360/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia "Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego" 2012-2018, Uchwały Nr XXI/361/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania "Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego" 2012-2018 i uchwały nr XLVIII/850/14 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 27 października 2014 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXI/361/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania "Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego" 2012-2018 oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Gowarczów i uchwały Nr XXIII/165/2013 Rady Gminy w Gowarczowie z dnia 25 kwietnia 2013 roku w sprawie określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi. II. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250) oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gowarczów i uchwały Nr XXII/151/2016 Rady Gminy w Gowarczowie z dnia 14.06.2016 roku w sprawie określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi zakres prac obejmuje: 1) odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, w tym: a) odbieranie odpadów niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie odpadów segregowanych, c) odbieranie przeterminowanych leków i chemikalii, d) odbieranie opakowań po środkach ochrony roślin i nawozach, e) odbieranie odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych a także zużytych opon, zużyty sprzęt RTV i AGD 2) dostarczanie mieszkańcom czarnych worków oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów, III. Usługa obejmuje również zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych (w szczególności zimą oraz w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu, ograniczenia tonażu na drogach) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o utrudnionej lokalizacji. IV. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie 1) Powierzchnia Gminy Gowarczów wynosi 248 km2. 2) Na terenie gminy Gowarczów zlokalizowana jest następująca liczba nieruchomości zamieszkałych: Liczba sołectw Liczba nieruchomości Jednorodzinne wielorodzinne Ilość nieruchomości Ilość osób zamieszkałych Ilość nieruchomości Łącznie liczba lokali 16 1361 3925 2 12 Uwaga: Dane przedstawione w powyższej tabeli zostały przygotowane przez Zamawiającego w oparciu o dane przekazane z Ewidencji ludności tut. Urzędu. Ilość punktów odbioru odpadów w ciągu okresu realizacji zamówienia może ulec zmianie, może się zwiększyć lub zmniejszyć o 10%. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy sporządzaniu oferty szacunkowy wzrost liczby nieruchomości. V. Wymagania dotyczące odbierania odpadów: 1) niesegregowane odpady komunalne (odpady zmieszane) - gromadzone będą w pojemnikach znajdujących się przy posesjach oraz w workach koloru czarnego: a) pojemność worków i pojemników - 240 l i 120 l, b) częstotliwość wywozu jeden raz na miesiąc, według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym, c) realizacja "reklamacji" (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) - w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faksem nr 48 672 47 44. d) Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, tj. do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu 6 w województwie świętokrzyskim oraz przedstawienia Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności (tj. karty przekazania odpadów), do 7-go dnia każdego miesiąca przypadającego po miesiącu rozliczeniowym. 2) selektywne odpady komunalny (odpady segregowane) - odbiór odbywał się będzie w systemie workowym lub pojemnikowym, a) pojemność worków lub pojemników - 120 l, b) wprowadza się następujące rodzaje worków lub pojemników: - żółty - na odpady z tworzyw sztucznych i metale, - niebieski - na odpady z papieru i tektury oraz tekstylia, wielomateriałowe - zielony - na odpady ze szkła, - brązowy - na odpady biodegradowalne, worki udostępniane na wniosek mieszkańców, - czerwony - na odpady: chemikalia, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach c) częstotliwość wywozu odpadów z tworzyw sztucznych i metali, szkła, odpadów z papieru i tektury oraz tekstylia, odpadów biodegradowalnych, chemikalii, opakowań po środkach ochrony roślin i nawozach jeden raz na miesiąc, według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym. 3) przeterminowane leki odbierane będą 2 razy w roku i po każdorazowym zgłoszeniu Wykonawcy takiej konieczności przez Zamawiającego z pojemnika typu Walec o pojemności 60 litrów znajdującego się w aptece przy ulicy Aleja Wyzwolenia 54, 26-225 Gowarczów. Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odebranych odpadów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. 4) odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe (pochodzące z remontów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia lub pozwolenia na budowę zgodnie z prawem budowlanym), zużyte opony, zużyty sprzęt RTV i AGD a) częstotliwość odbioru 2 razy w roku, po każdorazowym zgłoszeniu Wykonawcy takiej konieczności przez Zamawiającego, W zgłoszeniu Zamawiający podaje adres nieruchomości, dane osoby zgłaszającej, orientacyjną ilość odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz termin odbioru odpadów lub termin podstawienia pojemnika. W zależności od ilości odpadów budowlanych i rozbiórkowych Wykonawca odbiera odpady złożone przez osobę zgłaszającą w uzgodnionym miejscu w workach o podwyższonej wytrzymałości lub podstawia w uzgodnione miejsce w terminie 3 dni od dnia otrzymania zgłoszenia pojemnik na odpady na okres maksymalnie 3 dni - umieszczenie odpadów w pojemniku należy do osoby zgłaszającej. Następnie usuwa napełniony pojemnik w terminie do 3 dni od otrzymania zgłoszenia o gotowości odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojemników i worków, który służyć będą do odbioru odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Odpady wielkogabarytowe i zużyte opony będą odbierane z danych miejscowości w gminie Gowarczów na zasadach wspólnie ustalonych z Zamawiającym. b) Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych zużytego sprzętu RTV i AGD oraz opon poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu po przeprowadzonej zbiórce dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności ( tj. karty przekazania odpadów). 2.1. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.1. Odbiór odpadów od mieszkańców Gminy Gowarczów, selektywnie zebranych oraz zmieszanych w workach o ujednoliconych kolorach, z częstotliwością i terminach ustalonych w harmonogramie. 2.1.2. Odbiór przeterminowanych leków i chemikalii, odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych a także zużytych opon, zużytego sprzętu RTV i AGD 2.1.3. Zagospodarowanie odpadów w celu uzyskania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i ograniczenia masy odpadów komunalnych ulęgających biodegradacji przekazanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisami wykonawczymi do ustawy oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gowarczów. 2.1.4. Zorganizowanie i prowadzenie na terenie Gminy Gowarczów Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zwanego dalej PSZOK w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy. 2.2. Sposób realizacji usługi: 2.2.1. 1) Wykonawca jest zobowiązany do: a) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu 6 zgodnie z "Planem gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018". W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, b) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni w stosunku do faktycznie odebranej ilości odpadów, osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, c) Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi, d) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, a w szczególności: - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250) - uchwały Rady Gminy w Gowarczowie w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Gowarczów, e) Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy sporządzi harmonogram odbioru odpadów, który Zamawiający po akceptacji będzie publikował w powszechnie przyjęty sposób, a Wykonawca w formie wydruków będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości, f) Wykonawca będzie sukcesywnie uzupełniał oraz wyposażał nieruchomości zamieszkałe w worki do selektywnej zbiórki odpadów oraz do odpadów zmieszanych. Worki do selektywnej zbiórki odpadów będą z folii polietylenowej PE-HD (LDPE, półprzezroczysty o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów) oznakowane napisami określającymi rodzaj odpadów na jaki są przeznaczone. Na uzasadniony wniosek właściciela nieruchomości Wykonawca może zmniejszyć lub zwiększyć ilość przekazywanych worków. Liczba worków na odpady zbierane selektywnie z gospodarstw domowych z terenu gminy musi uwzględniać podaną przez Zamawiającego liczbę nieruchomości na terenie Gminy oraz obowiązujący sposób selektywnego zbierania odpadów, Zamawiający informuje, że dane dotyczące nieruchomości mogą ulec zmianie, w przypadku zmiany liczby mieszkańców i gospodarstw domowych system zbierania odpadów wymagać będzie zwiększenia ilości worków, g) Wykonawca ma obowiązek ustalić czy nieruchomości wyposażone są w worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym., h) za szkody spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, i) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 800 - 1700. W sytuacjach nadzwyczajnych jak np. nieprzejezdność, gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. k)Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację tj. oświadczenie i dokumentację fotograficzną na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady oraz fakturą miesięczną za wykonaną usługę przekaże Zamawiającemu. l) Wykonawca zobowiązany jest do przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu. ł) Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi, wykluczony jest jednoczesny wywóz odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie. m)Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów bezpośrednio sprzed posesji właścicieli, bez konieczności otwierania wejścia na teren nieruchomości, usługa odbioru odpadów obejmuje również dojazd do posesji drogami wewnętrznymi należącymi do właścicieli nieruchomości (na wniosek właściciela nieruchomości). n) odebrane odpady komunalne należy poddać ważeniu w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do składowania. o) Wykonawca zobowiązany jest dokonać objazdu gminy i zapoznać się z warunkami odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości oraz istniejącymi ograniczeniami. p) Wykonawca zapewnia dostęp Zamawiającemu do zapisów monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, w który wyposażone powinny być pojazdy odbierające odpady z terenu gminy Gowarczów. Dostęp ten ma na celu kontrolę trasy pojazdów odbierających odpady z terenu gminy Gowarczów. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi. 2.2.2. Wykonawca zobowiązany jest utworzyć i prowadzić na terenie Gminy Gowarczów Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwany dalej PSZOK. Wszelkie koszty związane z utworzeniem , w tym pozyskaniem nieruchomości na ten cel oraz prowadzeniem obciążają wyłącznie Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić w utworzonym punkcie zbiórkę dostarczonych we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, następujących odpadów komunalnych: papier i tektura, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe, odpady zielone, przeterminowane leki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, odpady niebezpieczne w tym: baterie i akumulatory, zużyte świetlówki, lampy fluorescencyjne i zawierające rtęć: pozostałości farb, tuszy, lakierów, klejów, żywic lepiszczy, aerozoli, rozpuszczalników, w tym opakowań po tych środkach, pozostałości środków ochrony roślin, nawozów w tym opakowań po tych środkach, pozostałości środków chemii gospodarczej, inne zwierające substancje niebezpieczne, popiół i żużel, inne odpady komunalne (tekstylia, drewno, szkło okienne). a) Punkt selektywnej zbiórki odpadów, powinien zostać uruchomiony najpóźniej w terminie 180 dni od dnia zawarcia umowy i spełniać następujące wymagania: 1) zlokalizowany w centralnym punkcie gminy 2) umożliwiający dogodny dojazd dla mieszkańców z możliwością zaparkowania przy lub na terenie PSZOK z co najmniej trzema miejscami rozładunku, 3) zlokalizowany na nieruchomości o minimalnej powierzchni działki 1000 m2, 4) teren ogrodzony, oświetlony, utwardzony wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ww. punktu, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami m.in. ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne ( t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 469 ze zm.), 5) wyposażony w wagę towarową z ważnym świadectwem zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar , 6) wyposażony w zamykane pojemniki i kontenery oraz wiaty, chroniące zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych i dostępem zwierząt, 7) posiadać odpowiedniej wielkości plac manewrowy, pozwalający na swobodny dostęp pojazdów dowożących jak też wywożących odpady, 8) funkcjonowanie PSZOK w jeden dzień roboczy i sobotę w każdym tygodniu przez 8 godzin dziennie 9) wyposażony w tablicę informacyjną zawierającą dane Wykonawcy, pełną nazwa, adres i nr telefonu, wykaz przyjmowanych odpadów komunalnych oraz dni i godziny pracy. b) Wykonawca obowiązany jest w związku ze zorganizowaniem i prowadzeniem punktu selektywnej zbiórki odpadów do: 1) przyjmowania odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie gminy Gowarczów (np. umowy najmu, dowodu osobistego), potwierdzenia dokonywania opłat za odbiór odpadów komunalnych, 2) zagospodarowania przyjętych odpadów (transport, unieszkodliwianie), 3) ważenia lub w inny sposób określenia ilości przyjętych odpadów po odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów i odnotowywania jej w ewidencji, wraz ze wskazaniem miejscowości, numeru posesji oraz danymi właściciela lub innej osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i porządku na terenie danej nieruchomości, 4) prowadzenia rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania, 5) utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku, 6) posiadania prawa do dysponowania terenem z przeznaczeniem na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia PSZOK, 7) posiadania stosownego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, w tym prowadzenia PSZOK, zgodnie z ustawą o odpadach UWAGA! Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, szczegółowy wykaz nieruchomości na terenie gminy, objętych obowiązkiem wywozu odpadów, wraz z informacją o ilości osób zamieszkałych na poszczególnych nieruchomościach. Wykaz nieruchomości podlegać będzie aktualizacji w cyklu miesięcznym, przy czym zmiana ilości mieszkańców o 10 % w stosunku do ilości mieszkańców wskazanej w SIWZ nie stanowi podstawy dla Wykonawcy, ani dla Zamawiającego do zmiany warunków i standardów świadczenia usług objętych zamówieniem jak również do zmiany należnego wynagrodzenia. 2.2.3. Dodatkowe informacje: Przewidywana ilość odpadów do odebrania i zagospodarowania z terenu Gminy Gowarczów, przez cały okres trwania zamówienia wynosić będzie około: zmieszane odpady komunalne 1200[Mg] i wyselekcjonowane odpady komunalne 200 [Mg]. Powyższe ilości odpadów określone zostały na podstawie dotychczas odbieranych odpadów w okresie ostatnich lat. Ilość odpadów [w Mg/rok] zmieszanych odpadów komunalnych [Mg] Odpady segregowane [Mg] 2015 rok 552,9 96,4 2014 rok 466,3 70,4 2013 rok 508,4 44,9 2012 rok 243,94 9,1 2011 rok 205,96 5,7 2.3.3 Wymagana częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: a) worek czarny/ pojemnik - odpady komunalne zmieszane (bytowe) - jeden raz na miesiąc z każdego gospodarstwa domowego, b) worki kolorowe- jeden raz na miesiąc z każdego gospodarstwa domowego. - żółty - na odpady z tworzyw sztucznych i metale, - niebieski - na odpady z papieru i tektury oraz tekstylia, - zielony - na odpady ze szkła, - brązowy - na odpady biodegradowalne, worki udostępniane na wniosek mieszkańców, - czerwony - na odpady: chemikalia, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach c) odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe (pochodzące z remontów niepodlegające obowiązkowi zgłoszenia lub pozwolenia na budowę zgodnie z prawem budowlanym), zużyte opony:, zużyty sprzęt RTV i AGD oraz opony - 2 razy na rok e) przeterminowane leki - 2 razy na rok 2.3.4. Wymagany sposób odbioru odpadów: 1) odbiór odpadów komunalnych zmieszanych (bytowych) oraz wyselekcjonowanych gromadzonych w workach wystawionych sprzed posesji właściciela bez konieczności otwierania wejścia na teren nieruchomości odbywać się będzie wg. harmonogramu. Wytwórcy odpadów (mieszkańcy) pozostawiają odpady na poboczu drogi lub skraju chodnika w miejscach nie utrudniających ruchu pieszego i kołowego, 2) worki do zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: o materiał - folia polietylenowa LDPE, o półprzezroczyste, o o grubości zapewniającej wytrzymałość, o kolorystyka i pojemność worków winna wynosić: 120 litrów o oznakowanie - worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe do Wykonawcy. Zamawiający w oparciu o liczbę osób zamieszkałych na terenie Gminy przyjął że Wykonawca miesięcznie powinien zabezpieczyć 8230 worków +/- 10% (średnio na posesję 6 worków różnego koloru (6 worków różnego koloru= 1 kpl). 2.4. Inne obowiązki należące do Wykonawcy: 2.4.1. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację umożliwiająca identyfikację nieruchomości w tym dokumentację fotograficzną na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty . 2.4.2 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczania zamawiającemu sprawozdań półrocznych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15.05.2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków, 2) przekładania Zamawiającemu innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami, 3) Wykonawca jest zobowiązany do przekładania wraz z fakturą: a) raportów miesięcznych w postaci kwitów wagowych z podaniem kodu odpadu tj. informacje o ilości odebranych odpadów od mieszkańców Gminy Gowarczów podane w [Mg]: zmieszanych, szkła, papieru, metali, opakowań wielomateriałowych, tworzyw sztucznych, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, chemikalia, leki; oraz jego ilością dostarczoną do RIPOK-u b) raportów miesięcznych zawierających informacje o ilości zebranych odpadów w PSZOKU podane w [Mg]; 4) podstawą do sporządzenia sprawozdań jest prowadzona przez Wykonawcę ewidencja w zakresie odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych i przekazywania ich do instalacji, w tym karty przekazania odpadów i ewidencja instalacji w zakresie postępowania z odpadami; 5) utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi z dnia 16 czerwca 2009 r. i postanowieniami regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie; 6) na koniec półrocza na podstawie ilości odebranych odpadów Wykonawca sporządza i dostarcza półroczną kartę przekazania odpadów oddzielnie dla każdego rodzaju odpadu. 2.5. Wymagania dotyczące pojazdów oraz bazy transportowo - magazynowej: 1) Wykonawca zobowiązany jest dysponować pojazdami niezbędnymi do świadczenia usługi i ponosi wszelkie koszty związane z ich zabezpieczeniem, utrzymaniem, dokonywaniem napraw lub wymian. Wykonawca winien zapewnić dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, jak również odpowiedniego personelu. 2) Pojazdy powinny spełniać standardy techniczne, określone w przepisach szczególnych w uwzględnieniem zabezpieczenia przed wydostaniem się odpadów oraz wydzielaniem zapachów. 3) Przed rozpoczęciem świadczenia usługi pojazdy powinny być opróżnione z odpadów, czyste wewnątrz i na zewnątrz. 4) Wykonawca zapewni zachowanie właściwego stanu sanitarnego i technicznego użytkowanych pojazdów (mycie, dezynfekcję sprzętu) w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i wymogów sanitarnych. 5) Niedopuszczalne jest ładowanie pojazdów ponad dopuszczalną ładowność. 6) Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. 7) Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.

II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów
Dodatkowe kody CPV:90512000-9, 90513100-7, 90533000-2, 90514000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) Wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Gowarczów, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U . z 2016 roku poz. 250 ze zm.), w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 2) Zezwolenie Starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz 21 ze zm.); 3) Wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, na podstawie art. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013 poz 1155 t.j.) w związku z art. 2,3,5 ust 2 i 3 ustawy z 14 grudnia z 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz 21) lub do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z 14 grudnia z 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz 21 ze zm.z) 4) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych, lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; 5) Umowę z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. a) co najmniej 2 pojazdami ciężarowymi przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - o ładowności min 4 tony, b) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych - o ładowności min 4 tony Uwaga! (pojazdy winny być przystosowane do wjazdu na drogi o szerokości ok 2,5 m)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Gowarczów, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U . z 2016 roku poz. 250 ze zm.), w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 2) Zezwolenie Starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz 21 ze zm.); 3) Wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, na podstawie art. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013 poz 1155 t.j.) w związku z art. 2,3,5 ust 2 i 3 ustawy z 14 grudnia z 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz 21) lub do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z 14 grudnia z 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz 21 ze zm.z) 4) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych, lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; 5) Umowę z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału, 2) dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. 3) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Poziom recyklingu40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia siły wyższej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/12/2016, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.