Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Gdynia: Dostawę odczynników chemicznych, chemikaliów, drobnego sprzętu laboratoryjnego, sprzętu pomiarowego i laboratoryjnego sprzętu pomocniczego.
Numer ogłoszenia: 35031 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, fax 058 7356110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BADAWCZO - ROZWOJOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę odczynników chemicznych, chemikaliów, drobnego sprzętu laboratoryjnego, sprzętu pomiarowego i laboratoryjnego sprzętu pomocniczego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę odczynników chemicznych, chemikaliów, drobnego sprzętu laboratoryjnego, sprzętu pomiarowego i laboratoryjnego sprzętu pomocniczego. Część I Dostawa odczynników chemicznych i sprzętu laboratoryjnego Wartość Przedmiotu Zamówienia > 14 000 EURO< 206 000 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.10.00.00 - Chemikalia Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 33.21.22.00 - Przyrządy badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 38.29.60.00 - Przyrządy badawcze Oryginalny kod CPV: 36.71.20.00 - Filtry Kod CPV wg słownika 2008: 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy Oryginalny kod CPV: 27.52.15.00 - Folia aluminiowa Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.40.00 - Folia 32.63.20.00 - 32.63.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest obowiązany do wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych; 2.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3, w szczególności: 1) oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty - złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty wymagane (przedmiotowe) stanowiące ofertę: 1)Świadectwa analizy i/lub certyfikat do każdego odczynnika dla zadań 1, 2, 3, 7, 8, 9 - Pakiet 1. 2)Świadectwa analizy i/lub certyfikat do każdego odczynnika dla zadania 1 - Pakiet 2. 3)Zaświadczenie o posiadaniu autoryzowanego serwisu do oferowanego sprzętu oraz instrukcje producenta w języku polskim dla zadania 3 - Pakiet 2. 4)Karty techniczne urządzeń uwzględnionych w ofercie dla Pakietu 2 zadania 3 (Laboratoryjny sprzęt pomiarowy.) 5)Świadectwa analizy i/lub certyfikat do każdego odczynnika dla pakietu 4 -Zadanie 1. 6)Karta gwarancyjna i/ lub instrukcja użytkowania w języku polskimi i/lub certyfikat dla pakietu 4 (pozycje 3, 4, 8-12) - Zadanie 2. 7)Parafowany OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Załącznik B do SIWZ 8)Parafowany OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Załącznik B-1 do SIWZ 9)Parafowany i wypełniony WZÓR UMOWY - Załącznik C do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 25,00 zł.) można odebrać w siedzibie zamawiającego , w pok. 501 w godz. 10:00- 12:00...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę ( zgodnie z wymogami SIWZ) należy złożyć w siedzibie zamawiającego w budynku B, pok. 404 (Kancelaria)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorce, odczynniki, materiały odniesienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorce, odczynniki, drobny sprzęt laboratoryjny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.13.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt laboratoryjny, plastik laboratoryjny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.32.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i chemikalia, drobny sprzęt, szkło i materiały laboratoryjne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Próbówki, materiały różne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy placu sportów miejskich na terenie Szkoły Podstawowej nr 21 przy ul. Jana z Kolna w Gdyni
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości - powtórne
- Budowa szlaków rowerowych rekreacyjnych w lasach przy ul. Spokojnej w dzielnicy Mały Kack w Gdyni
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne syst. ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard;
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA LEKÓW DLA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŻYWCU
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
- Dostawa papieru ksero oraz worków foliowych i torebek zamykanych na zacisk
- Zakup i sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- D/36/2024 - Zakup jednorazowych materiałów medycznych (fiolki, kapsle, korki) niezbędnych do przeprowadzania zajęć oraz egzaminów na salach ICSM Uniwersytetu Opolskiego
więcej: Bibuła filtracyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.