eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów do obsługi nieruchomości stanowiących 100 % własność m. st. Warszawy na terenie zarządzanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola oraz na wyposażenie dozorców w 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Warszawa: Dostawa materiałów do obsługi nieruchomości stanowiących 100 % własność m. st. Warszawy na terenie zarządzanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola oraz na wyposażenie dozorców w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 350317 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy , ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do obsługi nieruchomości stanowiących 100 % własność m. st. Warszawy na terenie zarządzanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola oraz na wyposażenie dozorców w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: sukcesywne dostawy według zapotrzebowania , następujących artykułów i materiałów: chlor (zawiesina w workach po 25 kg), flagi (60/120 cm - typowy kształt flagi narodowej, warszawskiej i unijnej), kije do flag i narzędzi, kłódki energetyczne, kłódki 50,60,70 - hartowane typu /Podlock/, plomby ołowiane (plomby + druciki), trutka na szczury (opakowania po 100 g), żarówki 40 WAT, grabie metalowe (oprawione), kosze na liście (plastikowe o pojemności 120 l. oraz wysokości od 35 cm do 50 cm), łomy z pręta zbrojonego o wysokości 1 m, łopaty piaskówki (oprawione na trzonku drewnianym i nasadką PCV), miotłograbie (blaszane - regulowane - oprawione), rękawice ochronne biedronki, rękawice gumowe flokowane w rozmiarach od S do XL, skuwaczki do lodu (oprawione), szufla do śniegu, plastikowa bez okucia oprawiona, lekki trzonek - 40x75 cm, szufle do śniegu - drewniane 40 cm x 75 cm, taczki metalowe 80 l, wiadra PCV 20 l, węże gumowe z końcówką (minimalna długość 50 mb - średnica ? cala), drabiny aluminiowe (1,5 m do 2,5 m wysokości - zwykła gospodarcza), śmietnice metalowe uliczne z długą rączką, motyczka z pazurkami oprawiona, łopata sztychówka (oprawiona z trzonkiem drewnianym), worki na liście i eksmisje (120 - 240 l - grube i mocne), sekatory jednoręczne do cięcia żywopłotów, piach (winien być wiślany sortowany o grubości ziarna 01 z przeznaczeniem do posypywania w sezonie zimowym ulic i chodników - przewidywana wielkość pojedynczej dostawy to ok. 150 m 3), skrzynie na piach (standardowe - plastikowe z klapą o pojemności 1 m 3), tablice informacyjne i znaki drogowe, wkłady do koszy na śmieci (metalowe standardowe), ławki osiedlowe (betonowe z drewnianym oparciem i siedziskiem o wymiarach 1,8 m x 0,6 m x 0,7 m), donice kwiatowe (prostokątne o wymiarach 1000x300x320 mm, sześciokątne o wymiarach 660x350 mm - żelbetowe, kolor do uzgodnienia), słupki drogowe stałe z zaślepką typ łańcuchowy (wykonane z blachy ocynkowanej, kolor biało-czerwony o wysokości 1,5 m i średnicy 6 cm), kosze na zwierzęce odchody metalowe o pojemności 35 l z wlotem zabezpieczonym klapką z logo: piesek z napisem /posprzątaj po swoim psie/, kosze osiedlowe metalowe (o pojemności 20 -25 l - opcja słupek z kotwą).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00 - Piasek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków umożliwiających wykonawcom ubieganie się o udzielenie zamówienia, poprzez żądanie dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oceniając wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. 3. Potwierdzona przez wykonawcę/za zgodność z oryginałem/ kopia dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez zamawiającego formie. 4. Oświadczenie (jeżeli do zawarcia umowy na wykonanie zamówienia lub umowy w imieniu wykonawcy, który jest podmiotem prawa działającym na podstawie polskiej ustawy Kodeks Spółek Handlowych (Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037 z późniejszymi zmianami), w obowiązujących przepisach prawa lub aktach statutowych wykonawcy wymagana jest dodatkowa zgoda organu wykonawcy i/lub zgoda wspólników Spółki wykonawcy), że dokument zawierający stosowną zgodę został sporządzony w formie wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów tworzących to konsorcjum. 5. Oryginał pełnomocnictwa (lub kopia poświadczona /za zgodność z oryginałem/ przez wykonawcę), o którym mowa w Specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 6. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza poświadczenie aktualności ww. dokumentów, przez organ uprawniony do ich wydania, dokonane w wymaganym okresie czasu, z widoczną datą dokonania poświadczenia, zawierające klauzulę o aktualności zamieszczonych w dokumencie danych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. b) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. (min. 3 dostawy, o wartości brutto nie mniejszej niż 250 tys. zł każda)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wyk. w term.5 dni: w siedz. zam. pok. nr 19, pon. - pt. godz. 12 -14 po dok. przel. nr 2510301508 0000000550882019 lub za zal. poczt.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 08:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy 01-225 Warszawa, ul. Bema 70 pokój 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.