eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Dwor na odcinku 230 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-17

Wysokie: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Dwor na odcinku 230 mb.
Numer ogłoszenia: 350304 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wysokie , ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie, woj. lubelskie, tel. 084 6806206, faks 084 6806244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokie.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Dwor na odcinku 230 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Dwor na odcinku 230 mb. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: I Część zamówienia: Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 401 od km 0+000 do km 0+200 w miejscowości Nowy Dwór Obejmująca : a. Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy robotach drogowych liniowych i ziemnych - 0,200 km - Karczowanie krzaków - 0,030 ha b. Roboty ziemne - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, grunt kat. III - 99,40 m3 - Wykopy i przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 w gruncie kat. III - 5,60 m3 c. Roboty nawierzchniowe - Profilowanie i mechaniczne zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 660,00m2 - Warstwa odsączająca z piasku wykonywana i zagęszczana mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 660,00 m2 - Warstwa odsączająca z piasku wykonywana i zagęszczana mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 56,00 m2 - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 696,00 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy 10 cm - 696,00 m2 - Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 696,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, standard II, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4cm - 676,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3cm - 656,00 m2 d. Roboty wykończeniowe - Umocnienie poboczy kruszywem łamanym grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm - 300,00 m2 e. Zjazdy - Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe o średnicy 40 cm na ławie żwirowej /tłuczniowej/. zestawienie zjazdów - 15,00 m - Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe o średnicy 40 cm na ławie żwirowej /tłuczniowej/, lecz zakończenia kołnierzowe - 6,60 m II Część zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Nr 107304 L w miejscowości Nowy Dwór od km 2 + 400 do km 2 + 430 Obejmująca : a. Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy robotach drogowych liniowych i ziemnych - 0,030 km b. Roboty ziemne - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, grunt kat. III - 15,75 m3 c. Roboty nawierzchniowe - Profilowanie i mechaniczne zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 99,00 m2 - Warstwa odsączająca z piasku wykonywana i zagęszczana mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 99,00 m2 - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 96,00 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy 10 cm - 96,00 m2 - Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 96,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, standard II, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4cm - 93,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3cm - 90,00 m2 d. Roboty wykończeniowe - Umocnienie poboczy kruszywem łamanym grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm - 45,00 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium wynosi: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: przynajmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia( tj. budowa, odbudowa, przebudowa, rozbudowa lub remont drogi polegający głównie na wykonaniu nawierzchni bitumicznej i wartości nie niższej niż 100 000,00 zł .brutto w ramach jednego zadania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej , posiadająca aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk oferty, wypełnione kosztorysy ofertowe, dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT o wartość wynikającą ze zmiany tej stawki. 2. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w przypadkach: -. Przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od ZAMAWIAJĄCEGO. - Zlecenia robót zamiennych jeżeli termin ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwia dotrzymanie pierwotnego terminu umownego. - Wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyn o charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania. - Wstrzymania robót budowlanych przez uprawniony organ Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej. 3. Zmiany osób które wykonawca wskazał jako posiadające uprawnienia do prowadzenia robót pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych uprawnień. 4. Zmiany osób które będą nadzorować wykonanie zmówienia pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych uprawnień.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wysokie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wysokie, 23-145 Wysokie ul. Nowa 1 pokój nr 8, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wysokie, 23-145 Wysokie ul. Nowa 1 sekretariat pokój nr 12, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.