To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-02
Ogłoszenie nr 35027 - 2017 z dnia 2017-03-02 r.
Tczew: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych zajęć wyrównawczych w szkołach prowadzących kształcenie ogólne w ramach projektu pt. "Wiedza to potęga - poprawa jakości edukacji ogólnej w szkołach Powiatu Tczewskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach projektu pn. "Wiedza to potęga - poprawa jakości edukacji ogólnej w szkołach Powiatu Tczewskiego", Nr wniosku: RPPM.03.02.01-22-0037/15, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15652-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Piaskowa
2,
83110
Tczew, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
587 734 800, faks
, e-mail
starostwo@powiat.tczew.pl
Adres strony internetowej (URL): powiat.tczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych zajęć wyrównawczych w szkołach prowadzących kształcenie ogólne w ramach projektu pt. "Wiedza to potęga - poprawa jakości edukacji ogólnej w szkołach Powiatu Tczewskiego"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osób, których zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych zajęć wyrównawczych. 3.2 Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowane w ramach projektu pn. "Wiedza to potęga - poprawa jakości edukacji ogólnej w szkołach Powiatu Tczewskiego", Nr wniosku: RPPM.03.02.01-22-0037/15, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. 3.3 Celem głównym projektu jest podniesienie jakości kształcenia ogólnego w szkołach ponadgimnazjalnych podległych Powiatowi Tczewskiemu, poprzez organizację zajęć dodatkowych dla ok. tysiąca uczniów oraz doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych ok. 90 nauczycieli, tworzenie warunków do nauczania opartego na metodzie eksperymentu i wykorzystania TIK w procesie nauczania do dnia zakończenia projektu. 3.4 Zakres zamówienia obejmuje zajęcia wyrównawcze dla uczniów szkół Powiatu Tczewskiego: 1) II Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego w Tczewie, ul. Królowej Marysieńki 10, 83-110 Tczew; 2) Technikum przy Zespole Szkół Ekonomicznych im. ks. Janusza Stanisława Pasierba, ul. Gdańska 17, 83-110 Tczew; 3) Liceum Ogólnokształcące i Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Pelplinie, ul. Sambora 5, 83-130 Pelplin; 4) Liceum Ogólnokształcące i Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Gniewie, ul. Sobieskiego 11, 83-140 Gniew 3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.5.1 Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów ogólnych zostały przewidziane w projekcie jako wsparcie dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, posiadających potrzebę utrwalenia materiału z danego przedmiotu i powinny być dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. 3.5.2 Zajęcia odbywać się będą średnio 1-2 razy w tygodniu, po 1-2 godzin jednorazowo, z wyjątkiem przerw świątecznych i dni wolnych od nauki, z możliwością zwiększenia częstotliwości i ilości zajęć po uzgodnieniu z Asystentem Merytorycznym w danej placówce. 3.5.3 Zajęcia odbywać będą się w salach szkolnych na terenie szkół biorących udział w projekcie. 3.5.4 Godzina zajęć obejmuje 45 minut zajęć oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. 3.5.5 Przewidywana liczba uczestników zajęć w grupie w danej części zamówienia wyniesie średnio od 6 do 12. 3.5.6 Zajęcia muszą być realizowane w terminach uzgodnionych z Asystentem Merytorycznym w szkole, według ustalonego harmonogramu, od poniedziałku do piątku, a w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się również możliwość przeprowadzenia zajęć w sobotę. 3.5.7 Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy w przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Zamawiającego nie zostanie utworzona grupa (np. z powodu braku chętnych uczniów, ich rezygnacji itp.). 3.5.8 W razie nieodbycia się zajęć z powodów niezależnych od Zamawiającego, zaległe zajęcia zostaną przeprowadzone w ustalonym terminie wspólnie z Asystentem Merytorycznym. 3.5.9 Zajęcia mogą być prowadzone wyłącznie przez nauczycieli (kontraktowy/ mianowany/dyplomowany), specjalizujących się w danej dziedzinie (tzn. nauczyciele poszczególnych przedmiotów) oraz posiadających minimum 2-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej. 3.6 Do obowiązków Osoby prowadzącej zajęcia, należeć będzie: 3.6.1 Odpowiedzialność merytoryczna za realizację prowadzonych zajęć wyrównawczych w zakresie wybranej części zamówienia. 3.6.2 Przygotowanie - w porozumieniu i po zaakceptowaniu przez Asystenta Merytorycznego w szkole, w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy - harmonogramu zajęć wyrównawczych, uwzględniającego plan lekcji i plan zajęć pozalekcyjnych uczniów uczestniczących w zajęciach wyrównawczych. W uzasadnionych przypadkach termin przygotowania harmonogramu może ulec wydłużeniu, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 3.6.3 Opracowanie - w porozumieniu z Asystentem Merytorycznym i Kierownikiem projektu - programu zajęć oraz przesłanie go w wersji elektronicznej lub dostarczenie w wersji papierowej Asystentowi Merytorycznemu przed rozpoczęciem zajęć. 3.6.4 Opracowanie - w porozumieniu z Asystentem Merytorycznym - dziennika zajęć i uzupełnianie na bieżąco tematyki prowadzonych zajęć. 3.6.5 Przygotowanie - w porozumieniu z Kierownikiem projektu - list obecności dla uczestników zajęć i każdorazowe ich przekazanie uczestnikom zajęć, a po przeprowadzonych zajęciach - zbieranie i przekazywanie Asystentowi Merytorycznemu minimum raz na koniec miesiąca. 3.6.6 Opracowanie i dostarczenie uczestnikom zajęć niezbędnych materiałów m.in. materiałów dydaktycznych, ankiet, testów, certyfikatów uczestnictwa, w formie nagrań lub wydruków. 3.6.7 Przygotowanie i przeprowadzanie testów wiedzy przed i po zakończeniu zajęć dla każdego ucznia wraz z opracowaniem wyników badania oraz przekazanie sprawdzonych ankiet i opracowania do Asystenta Merytorycznego w terminie dwóch tygodni po przeprowadzeniu ankiety. 3.6.8 Poinformowanie uczniów, iż projekt jest finansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.6.9 Sporządzanie dokumentacji fotograficznej podczas realizacji zajęć. 3.6.10 Utrzymywanie ścisłego kontaktu z Asystentem Merytorycznym w szkole. 3.6.11 Rozwiązywanie bieżących problemów powstałych w trakcie realizacji zajęć, reagowanie na pojawiające się trudności, sygnalizowanie niedostatecznej frekwencji uczniów oraz innych problemów powstałych w czasie realizacji zajęć. 3.6.12 Składanie Zamawiającemu comiesięcznie protokołu odbioru (sprawozdania) w wersji papierowej według wzoru określonego w umowie (Załączniku - Istotne postanowienia umowy), wraz z kartą czasu pracy (o ile dotyczy) według wzoru określonego przez Zamawiającego. 3.7 Osoba prowadząca zajęcia zobowiązana jest ponadto do: 3.7.1 Dokumentowania realizacji obowiązków zleconych zgodnie z umową i harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, poprzez przygotowywanie comiesięcznych protokołów odbioru (sprawozdań) z zrealizowanych czynności wraz z wykazem godzin wykonywania obowiązków (pełnienia usługi objętej przedmiotem zamówienia). Przedmiotowe protokoły odbioru (sprawozdania) będą stanowić podstawę odbioru części zadania, a w konsekwencji wypłaty wynagrodzenia za rzeczywistą ilość godzin przeprowadzonych zajęć. 3.7.2 Posiadania należytych kompetencji, uprawnień, przygotowania zawodowego oraz dołożenia należytej staranności w celu wykonania przedmiotu umowy. 3.7.3 Działania zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 3.8 Informacje dodatkowe dotyczące pracy Osoby prowadzącej zajęcia: 3.8.1 Zamówienie zostanie zrealizowane realizowane w ramach projektu "Wiedza to potęga - poprawa jakości edukacji ogólnej w szkołach Powiatu Tczewskiego", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, zwanego dalej RPO WP. 3.8.2 Osoba prowadząca zajęcia nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WP (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej) na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 3.8.3 Łączne zaangażowanie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia, w realizację wszystkich projektów funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów, nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie, zgodnie z zapisami Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, a obciążenie z tego wynikające nie powinno wykluczać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. 3.8.4 Wykonanie zadań będzie potwierdzone protokołem odbioru (sprawozdaniem), wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconym na wykonanie zadań w projekcie, z wyłączeniem przypadku, gdy osoba ta wykonuje zadania na podstawie stosunku pracy, a umowa o pracę określa godziny pracy tej osoby. 3.8.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli zajęć w zakresie prawidłowości realizacji zamówienia przez osoby wskazane przez Zleceniodawcę oraz Instytucję Zarządzającą i Instytucję Pośredniczącą oraz inne instytucje uprawnione do kontroli realizacji projektów współfinansowanych w ramach Unii Europejskiej. 3.8.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rejestracji zajęć (tj. filmowania, nagrywania audio, fotografowania). 3.8.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu, do końca ustawowo wyznaczonego okresu archiwizacji tego typu dokumentów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
80200000-6
Dodatkowe kody CPV:
80000000-4,
80500000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, m.in. jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W postępowaniu znak: ZP.272.24.2016 (ogłoszenie o zamówieniu nr 364612-2016 z dn. 12.12.2016 r.) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego obejmującego 100 części zamówienia nie zostały złożone żadne oferty w sumie na 32 części, w związku z powyższym Zamawiający spełnia ustawową przesłankę do udzielenia zamówień w trybie z wolnej ręki, po uprzednio przeprowadzonych negocjacjach z Wykonawcami, którzy wyrażą wolę realizacji przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn. "Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP w ciągu ul. 30 Stycznia w Tczewie"
- "BUDOWA I REMONT CHODNIKÓW W POWIECIE TCZEWSKIM 2023"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Wykonanie spinki wodociągowej Mieścin-Dąbrówka Tczewska"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Wykonanie spinki wodociągowej Zabagno-Wędkowy"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont świetlicy wiejskiej w Szpęgawie"
- Budowa tężni solankowej w Tczewie
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.