eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże- etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-17

Dobrzyniewo Duże: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże- etap I
Numer ogłoszenia: 350244 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże , ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 85 7428155, faks 85 7197147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże- etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji trzech budynków w ramach zadania pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże. Zakres prac obejmuje: docieplenie (min. wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, wymiana pokrycia dachowego, ocieplenie stropodachów, stropów, ścian zewnętrznych piwnic oraz nadziemia budynku styropianem), modernizacja instalacji c.o. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Obrubnikach, Obrubniki 33, 16-002 Dobrzyniewo Duże, CZĘŚĆ II - Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 107, 16-002 Dobrzyniewo Duże, CZĘŚĆ III - Termomodernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 109, 16-002 Dobrzyniewo Duże. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. 3.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: a)projektach budowlanym (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ I - Nr 7A, CZĘŚĆ II - Nr 8A, CZĘŚĆ III - Nr 9A do SIWZ) b)audytach energetycznych - dokument nadrzędny względem pozostałych-w szczególności w zakresie parametrów zastosowanych materiałów, (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ I - Nr 7B, CZĘŚĆ II - Nr 8B, CZĘŚĆ III - Nr 9B do SIWZ) c)Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ I - Nr 7C, CZĘŚĆ II - Nr 8C, CZĘŚĆ III - Nr 9C do SIWZ). d)Przedmiarach robót (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ I - Nr 7D, CZĘŚĆ II - Nr 8D, CZĘŚĆ III - Nr 9D do SIWZ). 4.Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załącznik Nr 10 do SIWZ. 5.Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji. 6.Wybrany oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, spełniający wymagania określone w Rozdz. XII SIWZ oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 7.Zaleca się, aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia 8.Wykonawca ma obowiązek realizacji prac z zakresu termomodernizacji w/w obiektów budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 z późn. zm.). 9.Przewiduje się wykonanie przeglądu termowizyjnego wykonanych robót budowlanych przez wskazaną przez Zamawiającego uprawnioną jednostkę na koszt Wykonawcy. 10.Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, przy końcowym odbiorze robót wykona i przedłoży Zamawiającemu dla każdego termomodernizowanego budynku świadectwo charakterystyki energetycznej, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz inwentaryzację powykonawczą. 11.Projekty nie zawierają znaków towarowych. Wymieniona w pkt III i VI firma służy dokładnemu określeniu kolorów, co zostało jasno zapisane w projekcie. Oznacza to jedynie przyjęty wzorzec, jako odnośnik do określenia koloru jaki zaprojektował Projektant w porozumieniu z Inwestorem i jakiego koloru spodziewa się inwestor na obiekcie po wykonaniu termomodernizacji (druk kolorowy w projekcie ze względu na właściwości drukarek może różnić się od jednoznacznie opisanego w taki sposób koloru). 12.W każdym przypadku określonym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (w tym atestów), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 13.W każdym przypadku wskazania w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót konkretnej nazwy podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, jako wydającego wymagany atest, certyfikat lub inny dokument, Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia takich dokumentów przez równoważną uznaną instytucję, w rozumieniu art. 23 ust. 7 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz. U. L 134 z 30.4.2004, str. 114) działającą w innych Państwach Unii Europejskiej. 14.Zaznaczyć natomiast należy, iż zapis w projekcie o dowolnym systemie i tynku o podobnych właściwościach oznacza: a)brak możliwości łączenia elementów różnych systemów dociepleń w całość oraz b)wymóg spełniania przez oferowany system, parametrów i właściwości tynku, które zostały opisane w projekcie. 2.Pożądane jest wykonanie w pierwszej kolejności wymiany stolarki budowlanej (dot. wszystkich Części) oraz wymiany źródła ciepła w Szkole Podstawowej w Obrubnikach (Część I)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.42.11.30-4, 45.26.12.00-6, 45.32.10.00-3, 45.44.30.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się w wykonaniu zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zamówień, których przedmiotem było wykonanie termomodernizacji obiektu budowlanego obejmującej swoim zakresem: I część zamówienia - docieplenie ścian, wymianę stolarki budowlanej oraz wymianę lub budowę lub przebudowę źródła ciepła o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każde zamówienie. II część zamówienia - docieplenie ścian, wymianę stolarki budowlanej i wykonanie lub modernizację instalacji centralnego ogrzewania o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każde zamówienie. III część zamówienia - docieplenie ścian, wymianę stolarki budowlanej i wykonanie lub modernizację instalacji centralnego ogrzewania o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każde zamówienie. UWAGA: Zamawiający nie wymaga, aby zakres robót przewidziany dla danej części stanowił przedmiot jednego zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującą osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: -Kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który posiada co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Ofertowy [sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Jeżeli ofertę składa pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy; 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- dokument winien przedstawiony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1)w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku; 2)w zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku: a)braku dostępu do pomieszczeń lub obszarów, w których wykonywane są roboty objęte zamówieniem (przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni braku dostępu do pomieszczeń lub obszarów, w których wykonywane są roboty); b)braku dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy) - przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni trwania awarii powodującej brak dostępu do mediów; c)opóźnienia ze strony Zamawiającego przekazania Wykonawcy terenu budowy - przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni zwłoki, w jakiej pozostaje Zamawiający [od dnia powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania terenu budowy]; d)z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa -wyłącznie o czas dokonywania zmian w projekcie, jeżeli nie jest w czasie wprowadzania zmian możliwe wykonywanie przedmiotu zamówienia, e)z powodu wystąpienia zamówień lub robót dodatkowych, jeżeli nie jest możliwe wykonywanie zamówienia podstawowego równolegle do wykonywania zamówienia (robót) dodatkowych - wyłącznie o okres wykonywania zamówienia (robót) dodatkowego, f)z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia, g)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędz Gminy w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże pok. Nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Działanie: 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Obrubnikach, Obrubniki 33, 16-002 Dobrzyniewo Duże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji CZĘŚĆ I - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Obrubnikach, Obrubniki 33, 16-002 Dobrzyniewo Duże, 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: a)projektach budowlanym (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ I - Nr 7A do SIWZ) b)audytach energetycznych - dokument nadrzędny względem pozostałych-w szczególności w zakresie parametrów zastosowanych materiałów, (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ I - Nr 7B do SIWZ) c)Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ I - Nr 7C do SIWZ). d)Przedmiarach robót (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ I - Nr 7D do SIWZ). 3.Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załącznik Nr 10 do SIWZ. 4.Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji. 5.Wybrany oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, spełniający wymagania określone w Rozdz. XII SIWZ oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 6.Zaleca się aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia 7.Wykonawca ma obowiązek realizacji prac z zakresu termomodernizacji w/w obiektu budowlanego zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 z późn. zm.). 8.Przewiduje się wykonanie przeglądu termowizyjnego wykonanych robót budowlanych przez wskazaną przez Zamawiającego uprawnioną jednostkę na koszt Wykonawcy. 9.Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, przy końcowym odbiorze robót wykona i przedłoży Zamawiającemu dla każdego termomodernizowanego budynku świadectwo charakterystyki energetycznej, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz inwentaryzację powykonawczą. 10.Projekty nie zawierają znaków towarowych. Wymieniona w pkt III i VI firma służy dokładnemu określeniu kolorów, co zostało jasno zapisane w projekcie. Oznacza to jedynie przyjęty wzorzec jako odnośnik do określenia koloru jaki zaprojektował Projektant w porozumieniu z Inwestorem i jakiego koloru spodziewa się inwestor na obiekcie po wykonaniu termomodernizacji (druk kolorowy w projekcie ze względu na właściwości drukarek może różnić się od jednoznacznie opisanego w taki sposób koloru). 11.W każdym przypadku określonym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (w tym atestów), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 12.W każdym przypadku wskazania w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót konkretnej nazwy podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, jako wydającego wymagany atest, certyfikat lub inny dokument, Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia takich dokumentów przez równoważną uznaną instytucję, w rozumieniu art. 23 ust. 7 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz. U. L 134 z 30.4.2004, str. 114) działającą w innych Państwach Unii Europejskiej. 13.Zaznaczyć natomiast należy, iż zapis w projekcie o dowolnym systemie i tynku o podobnych właściwościach oznacza: a)brak możliwości łączenia elementów różnych systemów dociepleń w całość oraz b)wymóg spełniania przez oferowany system, parametrów i właściwości tynku, które zostały opisane w projekcie. 2.Pożądane jest wykonanie w pierwszej kolejności wymiany stolarki budowlanej oraz wymiany źródła ciepła w Szkole Podstawowej w Obrubnikach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.42.11.30-4, 45.26.12.00-6, 45.32.10.00-3, 45.44.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 107, 16-002 Dobrzyniewo Duże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 107, 16-002 Dobrzyniewo Duże. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: a)projektach budowlanym (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ II - Nr 8A do SIWZ) b)audytach energetycznych - dokument nadrzędny względem pozostałych-w szczególności w zakresie parametrów zastosowanych materiałów, (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ II - Nr 8B do SIWZ) c)Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) (stanowiących Załączniki:CZĘŚĆ II - Nr 8C do SIWZ). d)Przedmiarach robót (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ II - Nr 8D do SIWZ). 3.Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załącznik Nr 10 do SIWZ. 4.Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji. 5.Wybrany oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, spełniający wymagania określone w Rozdz. XII SIWZ oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 6.Zaleca się aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia 7.Wykonawca ma obowiązek realizacji prac z zakresu termomodernizacji w/w obiektu budowlanego zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 z późn. zm.). 8.Przewiduje się wykonanie przeglądu termowizyjnego wykonanych robót budowlanych przez wskazaną przez Zamawiającego uprawnioną jednostkę na koszt Wykonawcy. 9.Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, przy końcowym odbiorze robót wykona i przedłoży Zamawiającemu dla każdego termomodernizowanego budynku świadectwo charakterystyki energetycznej, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz inwentaryzację powykonawczą. 10.Projekty nie zawierają znaków towarowych. Wymieniona w pkt III i VI firma służy dokładnemu określeniu kolorów, co zostało jasno zapisane w projekcie. Oznacza to jedynie przyjęty wzorzec jako odnośnik do określenia koloru jaki zaprojektował Projektant w porozumieniu z Inwestorem i jakiego koloru spodziewa się inwestor na obiekcie po wykonaniu termomodernizacji (druk kolorowy w projekcie ze względu na właściwości drukarek może różnić się od jednoznacznie opisanego w taki sposób koloru). 11.W każdym przypadku określonym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (w tym atestów), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 12.W każdym przypadku wskazania w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót konkretnej nazwy podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, jako wydającego wymagany atest, certyfikat lub inny dokument, Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia takich dokumentów przez równoważną uznaną instytucję, w rozumieniu art. 23 ust. 7 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz. U. L 134 z 30.4.2004, str. 114) działającą w innych Państwach Unii Europejskiej. 13.Zaznaczyć natomiast należy, iż zapis w projekcie o dowolnym systemie i tynku o podobnych właściwościach oznacza: a)brak możliwości łączenia elementów różnych systemów dociepleń w całość oraz b)wymóg spełniania przez oferowany system, parametrów i właściwości tynku, które zostały opisane w projekcie. 2.Pożądane jest wykonanie w pierwszej kolejności wymiany stolarki budowlanej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.42.11.30-4, 45.26.12.00-6, 45.32.10.00-3, 45.44.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 109, 16-002 Dobrzyniewo Duże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji Wiejskiego Domu Kultury w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 109, 16-002 Dobrzyniewo Duże. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: a)projektach budowlanym (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ III - Nr 9A do SIWZ) b)audytach energetycznych - dokument nadrzędny względem pozostałych-w szczególności w zakresie parametrów zastosowanych materiałów, (stanowiących Załączniki:CZĘŚĆ III - Nr 9B do SIWZ) c)Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ III - Nr 9C do SIWZ). d)Przedmiarach robót (stanowiących Załączniki: CZĘŚĆ III - Nr 9D do SIWZ). 3.Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załącznik Nr 10 do SIWZ. 4.Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji. 5.Wybrany oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, spełniający wymagania określone w Rozdz. XII SIWZ oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 6.Zaleca się aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia 7.Wykonawca ma obowiązek realizacji prac z zakresu termomodernizacji w/w obiektu budowlanego zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 z późn. zm.). 8.Przewiduje się wykonanie przeglądu termowizyjnego wykonanych robót budowlanych przez wskazaną przez Zamawiającego uprawnioną jednostkę na koszt Wykonawcy. 9.Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, przy końcowym odbiorze robót wykona i przedłoży Zamawiającemu dla każdego termomodernizowanego budynku świadectwo charakterystyki energetycznej, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz inwentaryzację powykonawczą. 10.Projekty nie zawierają znaków towarowych. Wymieniona w pkt III i VI firma służy dokładnemu określeniu kolorów, co zostało jasno zapisane w projekcie. Oznacza to jedynie przyjęty wzorzec jako odnośnik do określenia koloru jaki zaprojektował Projektant w porozumieniu z Inwestorem i jakiego koloru spodziewa się inwestor na obiekcie po wykonaniu termomodernizacji (druk kolorowy w projekcie ze względu na właściwości drukarek może różnić się od jednoznacznie opisanego w taki sposób koloru). 11.W każdym przypadku określonym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (w tym atestów), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 12.W każdym przypadku wskazania w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót konkretnej nazwy podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, jako wydającego wymagany atest, certyfikat lub inny dokument, Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia takich dokumentów przez równoważną uznaną instytucję, w rozumieniu art. 23 ust. 7 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz. U. L 134 z 30.4.2004, str. 114) działającą w innych Państwach Unii Europejskiej. 13.Zaznaczyć natomiast należy, iż zapis w projekcie o dowolnym systemie i tynku o podobnych właściwościach oznacza: a)brak możliwości łączenia elementów różnych systemów dociepleń w całość oraz b)wymóg spełniania przez oferowany system, parametrów i właściwości tynku, które zostały opisane w projekcie. 2.Pożądane jest wykonanie w pierwszej kolejności wymiany stolarki budowlanej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.42.11.30-4, 45.26.12.00-6, 45.32.10.00-3, 45.44.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.