eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie Gminy Tuchów 2016/2017



Ogłoszenie z dnia 2016-11-24

Ogłoszenie nr 350200 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.

Tuchów: Zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie Gminy Tuchów 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 332719-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów, krajowy numer identyfikacyjny 52780700000, ul. ul. Rynek  1, 33170   Tuchów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12, faks , e-mail ug@tuchow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie Gminy Tuchów 2016/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie gminy Tuchów w okresie zimowym 2016/2017 obejmujące: - usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe; - odśnieżanie jezdni przy zastosowaniu pługów zamontowanych na solarkach, piaskarkach samochodach ciężarowych, ciągnikach, itp. - użycie ciężkiego sprzętu - na wyłączne polecenie zamawiającego, w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zamieci powodujących powstanie zasp. - załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych przy zastosowaniu sprzętu nieuszkadzającego nawierzchnię i elementów pasa drogowego (np. z zastosowaniem listew ogumionych) - wyłącznie na polecenie zamawiającego. - stałe patrolowanie dróg w celu bieżącej oceny skuteczności podejmowanych działań w ramach realizacji zamówienia oraz gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny oraz fax do i od Zamawiającego. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w pozostałych postanowieniach SIWZ, w szczególności w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 SIWZ. Warunki techniczno - organizacyjne podczas wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg i ulic: prace związane z zimowym utrzymaniem dróg będą odbywały się na terenie Gminy Tuchów wg zestawienia dróg objętych zimowym utrzymaniem z uwzględnieniem znaczenia komunikacyjnego poszczególnych dróg oraz wymogów w zakresie ochrony środowiska - zał. Nr 3 - 5 do wzoru umowy. Zamawiający szacuje wykonanie usługi objętej przedmiotem zamówienia w stosunku do podanych w poszczególnych kategoriach długości dróg wyrażonych w km. Podanie faktycznej ilości kilometrów odśnieżanych dróg w okresie umowy nie jest możliwe do określenia, gdyż związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany długości dróg w poszczególnych standardach utrzymania, w trakcie realizacji zamówienia. Standard odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej dróg: I kategoria - Standard I (zał. Nr 3 - do umowy): jezdnia odśnieżana na całej szerokości, jezdnia posypana na skrzyżowaniach dróg i odcinkach o pochyleniu > 4 % utrzymana stała przejezdność ulicy ( przyjmując średnio 4 m. szerokości ulicy i 50 % do posypania). Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu odpowiedzialnym za utrzymanie dróg. II kategoria - Standard II ( zał. Nr 4 - do umowy): jezdnia odśnieżana na całej szerokości, jezdnia posypana na skrzyżowaniach dróg co stanowi 30 % danej ulicy i odcinkach o pochyleniu > 4 % utrzymana stała przejezdność ulicy ( przyjmując średnio 4 m. szerokości ulicy). Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu odpowiedzialnym za utrzymanie dróg. III kategoria - Standard III (zał. Nr 5 - do umowy): Utrzymana przejezdność drogi, posypane skrzyżowania z drogami wyższego rzędu i odcinkami jezdni ze stromymi podjazdami, oraz odcinkami o pochyleniu > 4% co stanowi 30 % danej ulicy, średnia szerokość ulic 4 m. Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu odpowiedzialnym za utrzymanie dróg. Odśnieżanie odbywać się będzie za pomocą pługów. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi. Z zachowaniem obowiązujących przepisów o ruchu drogowym, zakładana prędkość przy odśnieżaniu nie powinna przekraczać 20 - 30 km/h. Wykonawca zobowiązany jest śledzić na bieżąco prognozę pogody dla obszaru Gminy Tuchów. W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie bezpieczeństwa oraz zastosowanie właściwych metod organizacyjno - technicznych. Każdorazowe rozpoczęcie usługi odśnieżania lub likwidacji śliskości nastąpi wyłącznie na polecenie jednej z osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego, wymienionych w zawartej umowie (telefoniczne lub faksem) określające miejsce oraz zakres usługi. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć realizację usługi niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu przedziału czasowego wskazanego w ofercie, jednak nie później jak 1,15 min od momentu wezwania. Zasady odbioru prac zimowych: Kontrolowanie zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie na bieżąco przez uprawnionych pracowników Urzędu Miejskiego w Tuchowie. W cenie za pracę sprzętu należy uwzględnić wszystkie elementy, w szczególności tj.: cenę pracy sprzętu, płace kierowcy, koszty paliwa, itp., koszt soli i solanki oraz mieszanki piasku z solą, koszt załadunku materiałów. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonania usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT203839.36
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Sprzętowo-Transportowe Andrzej Potok,  andrejpotok@wp.pl,  ul. Jana III Sobieskiego 54,  33-170,  Tuchów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220146.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220146.51
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220146.51
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.