Ogłoszenie z dnia 2016-11-23
Ogłoszenie nr 350104 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.
Wrocław: "Dostawa oprogramowania do obsługi incydentów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
2228736100000, ul.
ul. Namysłowska
8,
50304
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 777 90 23, faks
, e-mail
piotr.schmidt@cui.wroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.cui.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa oprogramowania do obsługi incydentów"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CUI/ZP/ZWR/27/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie (przedłużenie) Zamawiającemu licencji: a) na oprogramowanie ManageEngine ServiceDesk Plus MSP Enterprise Edition - Multi Language (wersja wielojęzyczna), b) na oprogramowanie ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise Edition - Multi Language (wersja wielojęzyczna), zwane dalej "Oprogramowaniem", od dnia wygaśnięcia aktualnie posiadanej licencji tj. od 16 grudnia 2016 r. na okres 1 roku oraz zapewnienia/świadczenia w rzeczonym okresie bezpłatnego wsparcia technicznego (z ang. Technical Support) na rzecz Zamawiającego. 2. Licencje, o których mowa w ust. 1, muszą pochodzić z polskiego kanału dystrybucji (od polskiego dystrybutora Oprogramowania) i muszą być oparte co najmniej o standardowe warunki umowne Producenta lub korzystniejsze, a w szczególności: 1) licencje mają mieć charakter komercyjny/produkcyjny (z ang. Commercial License), 2) funkcjonować w oparciu o model subskrypcji rocznej; okres subskrypcji wskazano w ust.1, 3) umożliwiać korzystanie z a) ManageEngine ServiceDesk Plus MSP Enterprise Edition - Multi Language jednocześnie 400 serwisantom (w tym 150 serwisantów nie IT), poprzez zapewnienie możliwości utworzenia i jednoczesnego funkcjonowania 400 loginów dla serwisantów (z ang. technican logins), b) ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise Edition - Multi Language jednocześnie 2 serwisantom, poprzez zapewnienie możliwości utworzenia i jednoczesnego funkcjonowania 2 loginów dla serwisantów (z ang. technican logins), 4) umożliwiać a) korzystanie jednocześnie z 10000 zasobów (z ang. nodes), b) przeglądanie dotychczas zarejestrowanych w ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise Edition zasobów. 3. W ramach bezpłatnego wsparcia technicznego (z ang. Technical Support), o którym mowa w ust.1: 1) Producent zapewni Zamawiającemu w szczególności: a) dostęp on-line do dokumentacji Oprogramowania, b) dostęp do aktualizacji Oprogramowania (z ang. updates) i poprawek zbiorowych Oprogramowania (z ang. service packs), c) dostęp do nowych wersji Oprogramowania (z ang. upgrades), w szczególności zmiany Oprogramowania z wersji z 8.x na 9.x, d) możliwość raportowania problemów poprzez e-mail (z ang. email support for problem reporting), e) wsparcia poprzez e-mail i telefonicznego (z ang. email and phone support) w trybie 24x5, w szczególności telefonicznego wsparcia technicznego dla problemów krytycznych. Telefoniczne wsparcie techniczne dla problemów krytycznych może być zapoczątkowane przez użytkownika po uprzednim otrzymaniu pocztą elektroniczną zaproszenia lub samodzielnie przez użytkownika dzwoniąc na nr telefonu +1 888 720 9500, 2) Wykonawca zapewni Zamawiającemu w szczególności: a) nielimitowane wsparcie techniczne telefoniczne, drogą mailową i systemem zdalnej pomocy w dni robocze (tj. dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych w Polsce od pracy w godzinach od 8.00 do 17.00), b) dostęp do portalu pomocy technicznej i bazy rozwiązań udostępnionych w języku polskim, c) obsługa zgłoszeń typu "How to", d) opracowywanie, na wniosek Zamawiającego, nietypowych raportów w ramach systemu, e) upgrade, konserwacja, audyt i pomoc techniczna realizowana w siedzibie Zamawiającego albo w innym miejscu przez niego wskazanym, f) obsługę zgłoszeń na zasadach określonych w § 3 ust. 5. Projektu umowy 4. Ponadto Wykonawca dostarczy dokumentację techniczną Oprogramowania w języku polskim zgodną z wymaganiami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2016r., poz. 113) oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. z 2004r., Nr 100 poz. 1024)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
48780000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT364800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 430500,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1 lit.b
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie może zostać wykonane przez jednego Wykonawcę ze względu na ochronę praw wyłączonych wynikających z odrębnych przepisów.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Księcia Witolda 33 we Wrocławiu.
- Dostawa analizatora składu ciała
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.