eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Międzyrzec Podlaski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Międzyrzec Podlaski: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Międzyrzec Podlaski
Numer ogłoszenia: 35007 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717789, fax 083 3717790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Międzyrzec Podlaski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic metodą recykingu oraz utrwalania powierzchniowego polegających na naprawie nawierzchni z uzupełnieniem podbudowy tłuczniem z klińcem na pow. ok. 600 m2 oraz ubytków płytkich przy użyciu grysów i emulsji na pow. ok.350m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy oraz gwarantują wykonanie zamówienia zgodnie z Polskimi Normami; udzielą 12 miesięcznej gwarancji na wykonany zakres (element) przedmiotu zamówienia i wyrażają zgodę na termin płatności wynoszący 30 dni. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty opisane w rozdziale I pkt.2.ppkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o przedłożone dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; kserokopię uprawnień tj. osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy w zakresie robót drogowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych; oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; gwarantuje wykonanie zamówienia zgodnie z Polskimi Normami; udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wykonany element przedmiotu zamówienia; wyraża zgodę na termin płatności wynoszący 30 dni.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski pok. nr 6 w dniach poniedziałek ÷ piątek w godz. 9:00 do14:00 w cenie 10,00 PLN brutto..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Miedzyrzec Podlaski ul. Pocztowa 8, 21-560 Mięzyrzec Podlaski,pok. nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie naprawy nawierzchni bitumicznych z uzupełnieniem podbudowy tłuczniem z klińcem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa masą z recyklingu ubytków o głębokości do 4 cm w jezdni bitumicznej poprzez:wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów; oczyszczenie i usunięcie rumoszu; posmarowanie krawędzi oraz dna ścianek bitumem,;rozścielenie z zgęszczeniem mieszanki do poziomu otaczającego nawierzchnię; uzupełnienie podbudowy tłuczniem z klińcem w przypadku występowania większych ubytków w nawierzchni.Orientacyjna ilość przewidywanych robót - 600 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa nawierzchni bitumicznych z ubytkami płytkimi przy użyciu grysów i emulsji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznych z ubytkami płytkimi przy użyciu grysów i emulsji poprzez wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów; oczyszczenie i usunięcie rumoszu;posmarowanie krawędzi oraz dna bitumem;skropienie bitumem oczyszczonego dna i krawędzi; rozścielenie kruszywa jedną lub dwoma warstwami w zależności od głębokości;skropienie bitumem rozścielonego kruszywa;ubicie poszczególnych warstw w uszkodzonych miejscach. Orientacyjna ilość przewidywanych robót - 350 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.